Daarom snap ik het nietquote:Op maandag 6 april 2026 23:59 schreef Elan het volgende:
Dat model auto met de laagste kilometerstand die je kan vinden op Autoscout24 vragen ze nog geen 10k voor
Dit, maar dan evengoed soms wat van Rikkert bestellen omdat je stiekem wel eens zo'n auto wil winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ach die Stip met z'n Alibaba detailproducten voor premiumprijzen.![]()
Beter gewoon spullen kopen van reguliere merken. Beter en vaak ook nog eens goedkoper.
Waar je vervolgens een dikke 37 procent oid kansspelbelasting over mag betalen naar het schijnt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit, maar dan evengoed soms wat van Rikkert bestellen omdat je stiekem wel eens zo'n auto wil winnen.
Geen idee of dat zo is, het is geen kansspel toch?quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
dikke 37 procent oid kansspelbelasting over mag betalen naar het schijnt.
Klopt, ook zette hij een diefstal in scene van een auto die hij zogenaamd zou weggeven:quote:Op donderdag 9 april 2026 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Rick Stippent is sowieso een charlatan. Volgens mij een ordinaire dropshipper met zijn producten (goedkoop laten produceren in China en hier voor 6x de prijs verkopen), en zijn poetsbeurten zijn goed maar ook zwaar overpriced.
Die onderkant behandeling met 2K van hem is ook één grote scam trouwens. Wouter van Autoblog heeft ooit zijn Porsche laten behandelen bij hem, en anderhalf jaar later liet hij z'n Porsche een onderhoudsbeurt geven. Van die onderkantbehandeling was niks meer over.
Weggegooid geld. Je kan beter je bodem tectyleren als je er zuinig op bent.
Views, views, views....quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:10 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Klopt, ook zette hij een diefstal in scene van een auto die hij zogenaamd zou weggeven:
Autopoetsmiljonair Rick van Stippent ensceneert diefstal van peperdure Audi RS6 vlak voor weggeefactie
En nog wel meer dubieuze dingen, als je even op zijn naam Googled.
Precies.quote:
Inderdaad. Alles voor clicks. Snap trouwens niet dat hij nog steeds een platform heeft bij het TV programma RTL Autowereld. Maar hij zal wel veel sponsorgeld betalen. Ofzo.quote:
Daarom zie ik op Autoblog nooit meer verhaaltjes van Rick voorbij komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Rick Stippent is sowieso een charlatan. Volgens mij een ordinaire dropshipper met zijn producten (goedkoop laten produceren in China en hier voor 6x de prijs verkopen), en zijn poetsbeurten zijn goed maar ook zwaar overpriced.
Die onderkant behandeling met 2K van hem is ook één grote scam trouwens. Wouter van Autoblog heeft ooit zijn Porsche laten behandelen bij hem, en anderhalf jaar later liet hij z'n Porsche een onderhoudsbeurt geven. Van die onderkantbehandeling was niks meer over.
Weggegooid geld. Je kan beter je bodem tectyleren als je er zuinig op bent.
Inderdaad. Zie onderstaande video;quote:Op zondag 19 april 2026 17:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom zie ik op Autoblog nooit meer verhaaltjes van Rick voorbij komen.
Als dat fabrieksnieuw is is mijn auto dat ook. Voor 10K kan ik de mijne ook fabrieksnieuw maken, dan vervang ik alles wat je aan de onderkant kunt vervangen en dan gaat het nog in de tectyl ook.quote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie onderstaande video;
Bekijk deze YouTube-video
Lees vooral ook de reacties. 😀
Hier krijgt die Porsche een nieuwe koppeling 1,5 jaar na een 10.000 euro kostende onderkantbehandeling bij Stipt, en er is niks meer van terug te zien.
Wat dat betreft is de bodem tectyleren voor een fractie van die 10.000 euro veel beter besteed.
Het is maar een 996. The Minivan of Porsche.quote:Op maandag 27 april 2026 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als dat fabrieksnieuw is is mijn auto dat ook. Voor 10K kan ik de mijne ook fabrieksnieuw maken, dan vervang ik alles wat je aan de onderkant kunt vervangen en dan gaat het nog in de tectyl ook.
En die reacties zijn goud, jammer dat Wouter er niks over gezegd heeft.
Dat klopt. Stipt Polish Point is een sponsor van dat programma. Net als Gallery Aaldering.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:36 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles voor clicks. Snap trouwens niet dat hij nog steeds een platform heeft bij het TV programma RTL Autowereld. Maar hij zal wel veel sponsorgeld betalen. Ofzo.
Hij is geen presentator, hij heeft een wekelijks terugkerend item/rubriek in dat programma.quote:Op maandag 27 april 2026 14:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat klopt. Stipt Polish Point is een sponsor van dat programma. Net als Gallery Aaldering.
Sterker nog, Rick van Stipt is presentator van het programma RTL Autowereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |