abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522617
Deze video kwam voorbij op youtube
Bekijk deze YouTube-video

Iemand heeft een auto die ongeveer (naar eigen schatting van de eigenaar) zo'n 6500 euro waard is. Vervolgens wil hij zijn auto laten detailen en de onderkant van zijn auto helemaal schoonmaken, opnieuw in de coating zetten en betaald daar 10k voor?
  Spellchecker maandag 6 april 2026 @ 23:56:51 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220522630
Dat model auto met de laagste kilometerstand die je kan vinden op Autoscout24 vragen ze nog geen 10k voor :')
blablablabla
pi_220524986
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 23:59 schreef Elan het volgende:
Dat model auto met de laagste kilometerstand die je kan vinden op Autoscout24 vragen ze nog geen 10k voor :')
Daarom snap ik het niet

Ik scroll even verder door die video's en kom ook deze tegen
Bekijk deze YouTube-video

Bijna 11.000 euro om de onderkant te reinigen, die vent heeft zo te zien geen rooie cent te makken, een afgetrapte toyota yaris uit 2007 (waarvan de duurste nu te koop staat voor nog geen 7500 euro).

Dat je een keer de auto laat poetsen snap ik wel, dat je hem wat extra liefde geeft, okay, maar 11.000 euro uitgeven om hem te laten poetsen en de onderkant schoon te laten maken?

[ Bericht 36% gewijzigd door Cor_Minderhout op 07-04-2026 13:07:31 ]
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:11:33 #5
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220525137
Ach die Stip met z'n Alibaba detailproducten voor premiumprijzen. :')

Beter gewoon spullen kopen van reguliere merken. Beter en vaak ook nog eens goedkoper.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:59:38 #6
483584 incel
they/them
pi_220526626
Ik neem nooit bodem wassen mee in het programma dat is bijna 4 euro duurder en je ziet er toch niks van.
pi_220526745
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ach die Stip met z'n Alibaba detailproducten voor premiumprijzen. :')

Beter gewoon spullen kopen van reguliere merken. Beter en vaak ook nog eens goedkoper.
Dit, maar dan evengoed soms wat van Rikkert bestellen omdat je stiekem wel eens zo'n auto wil winnen. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220539776
Rick Stippent is sowieso een charlatan. Volgens mij een ordinaire dropshipper met zijn producten (goedkoop laten produceren in China en hier voor 6x de prijs verkopen), en zijn poetsbeurten zijn goed maar ook zwaar overpriced.

Die onderkant behandeling met 2K van hem is ook één grote scam trouwens. Wouter van Autoblog heeft ooit zijn Porsche laten behandelen bij hem, en anderhalf jaar later liet hij z'n Porsche een onderhoudsbeurt geven. Van die onderkantbehandeling was niks meer over.

Weggegooid geld. Je kan beter je bodem tectyleren als je er zuinig op bent.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220539854
Dat hij die rotzooi speciaal voor ondernemers aanbod.... enkele winkeliers hebben dat ingeslagen om te verkopen.

twee weken later ging hij in zee met Gamma bouwmarkt en kon je de producten bij Gamma kopen. Weg investering.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 9 april 2026 @ 13:20:11 #10
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_220540117
Heeft die vent niet een Bugatti door schoonmaakkitjes te verpatsen?

https://www.autoblog.nl/n(...)tti-van-rick-7140309
Lachen joh.
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:37:55 #11
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220580013
Ugh dit soort youtubers :r

100% dat hij zijn werknemers ondermaats betaald.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:47:05 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220580050
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit, maar dan evengoed soms wat van Rikkert bestellen omdat je stiekem wel eens zo'n auto wil winnen. :@
Waar je vervolgens een dikke 37 procent oid kansspelbelasting over mag betalen naar het schijnt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220580070
Ik smeer jou in met de riel effectif
pi_220580071
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
dikke 37 procent oid kansspelbelasting over mag betalen naar het schijnt.
Geen idee of dat zo is, het is geen kansspel toch?
Maar dan nog, dan leg je 37% op tafel en ben je alsnog 63% goedkoper uit.
Of je verpatst hem meteen dat kan ook :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220580124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Rick Stippent is sowieso een charlatan. Volgens mij een ordinaire dropshipper met zijn producten (goedkoop laten produceren in China en hier voor 6x de prijs verkopen), en zijn poetsbeurten zijn goed maar ook zwaar overpriced.

Die onderkant behandeling met 2K van hem is ook één grote scam trouwens. Wouter van Autoblog heeft ooit zijn Porsche laten behandelen bij hem, en anderhalf jaar later liet hij z'n Porsche een onderhoudsbeurt geven. Van die onderkantbehandeling was niks meer over.

Weggegooid geld. Je kan beter je bodem tectyleren als je er zuinig op bent.
Klopt, ook zette hij een diefstal in scene van een auto die hij zogenaamd zou weggeven:
Autopoetsmiljonair Rick van Stippent ensceneert diefstal van peperdure Audi RS6 vlak voor weggeefactie
En nog wel meer dubieuze dingen, als je even op zijn naam Googled.
pi_220595295
Stipt Polish Point BV, Stipt Polish Point Shop BV, Fabrieksnieuw BV, Mijo Holding BV.....
allemaal van Rick Paulus Everardus Wilhelmus van Stippent.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220595353
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:10 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Klopt, ook zette hij een diefstal in scene van een auto die hij zogenaamd zou weggeven:
Autopoetsmiljonair Rick van Stippent ensceneert diefstal van peperdure Audi RS6 vlak voor weggeefactie
En nog wel meer dubieuze dingen, als je even op zijn naam Googled.
Views, views, views....
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220595434
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:24 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Views, views, views....
Precies.
En de klant speelt misschien wel mee voor 1000 euro.
Voor zulkea cties zie ik die rick ook wel aan eerlijk gezegd.
pi_220595492
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Views, views, views....
Inderdaad. Alles voor clicks. Snap trouwens niet dat hij nog steeds een platform heeft bij het TV programma RTL Autowereld. Maar hij zal wel veel sponsorgeld betalen. Ofzo.
  zondag 19 april 2026 @ 17:49:49 #20
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220613932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Rick Stippent is sowieso een charlatan. Volgens mij een ordinaire dropshipper met zijn producten (goedkoop laten produceren in China en hier voor 6x de prijs verkopen), en zijn poetsbeurten zijn goed maar ook zwaar overpriced.

Die onderkant behandeling met 2K van hem is ook één grote scam trouwens. Wouter van Autoblog heeft ooit zijn Porsche laten behandelen bij hem, en anderhalf jaar later liet hij z'n Porsche een onderhoudsbeurt geven. Van die onderkantbehandeling was niks meer over.

Weggegooid geld. Je kan beter je bodem tectyleren als je er zuinig op bent.
Daarom zie ik op Autoblog nooit meer verhaaltjes van Rick voorbij komen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_220614543
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 17:49 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]
Daarom zie ik op Autoblog nooit meer verhaaltjes van Rick voorbij komen.
Inderdaad. Zie onderstaande video;

Bekijk deze YouTube-video

Lees vooral ook de reacties. 😀

Hier krijgt die Porsche een nieuwe koppeling 1,5 jaar na een 10.000 euro kostende onderkantbehandeling bij Stipt, en er is niks meer van terug te zien.

Wat dat betreft is de bodem tectyleren voor een fractie van die 10.000 euro veel beter besteed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 27 april 2026 @ 13:07:36 #22
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220664815
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Inderdaad. Zie onderstaande video;

Bekijk deze YouTube-video

Lees vooral ook de reacties. 😀

Hier krijgt die Porsche een nieuwe koppeling 1,5 jaar na een 10.000 euro kostende onderkantbehandeling bij Stipt, en er is niks meer van terug te zien.

Wat dat betreft is de bodem tectyleren voor een fractie van die 10.000 euro veel beter besteed.
Als dat fabrieksnieuw is is mijn auto dat ook. Voor 10K kan ik de mijne ook fabrieksnieuw maken, dan vervang ik alles wat je aan de onderkant kunt vervangen en dan gaat het nog in de tectyl ook.

En die reacties zijn goud, jammer dat Wouter er niks over gezegd heeft.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 27 april 2026 @ 13:19:35 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220665034
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]
Als dat fabrieksnieuw is is mijn auto dat ook. Voor 10K kan ik de mijne ook fabrieksnieuw maken, dan vervang ik alles wat je aan de onderkant kunt vervangen en dan gaat het nog in de tectyl ook.

En die reacties zijn goud, jammer dat Wouter er niks over gezegd heeft.
Het is maar een 996. The Minivan of Porsche. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220665457
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:36 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Inderdaad. Alles voor clicks. Snap trouwens niet dat hij nog steeds een platform heeft bij het TV programma RTL Autowereld. Maar hij zal wel veel sponsorgeld betalen. Ofzo.
Dat klopt. Stipt Polish Point is een sponsor van dat programma. Net als Gallery Aaldering.
Sterker nog, Rick van Stipt is presentator van het programma RTL Autowereld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 27 april 2026 @ 14:50:19 #25
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220665513
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat klopt. Stipt Polish Point is een sponsor van dat programma. Net als Gallery Aaldering.
Sterker nog, Rick van Stipt is presentator van het programma RTL Autowereld.
Hij is geen presentator, hij heeft een wekelijks terugkerend item/rubriek in dat programma.
Net als Nico Aalderink.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')