wat ik me echt vraag hoe kunnte 24 dez.2013 en konzert in uto staatvinden met 25 mensen?quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat toen ie werkte het regelmatig verstopt was ... En Lindy die die electriciteit aansloot ... Zo schattig was ze ...
en in welke maand kunnten ze binnen douche en wc bouwen?quote:Op maandag 6 april 2026 23:25 schreef chufi het volgende:
Yep
[..]
Lindy , maar helaas was ze ook als eerste binnen een maand verdwenen
februari? geen idee meer Marioquote:Op maandag 6 april 2026 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
en in welke maand kunnten ze binnen douche en wc bouwen?
Bezig met mijn meterkast wat op te knappen.quote:
Hoe groot is die meterkast?quote:Op maandag 6 april 2026 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bezig met mijn meterkast wat op te knappen.
Hello heer Pullupquote:
Paul.quote:Op maandag 6 april 2026 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was het begin Mario... toen kwamen daar de bouwers , stoere mannen, allemaal met ideen hoe het moest /// etc en Billy douche scene met die oudere gast in het begin etc etc ,,,
Haha wat een tekst. Waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
Niets - en wat hulp
‘’Er komen twee draadjes uit de muur, die geschikt zijn voor elektriciteit. En er is water. Voor de rest is er niks, alles moet gecreëerd worden.” John de Mol vond dat de 15 Utopianen flink aan de bak moesten als ze het brakke terrein, met niet meer dan een kale loods, zouden betreden. Maar in de praktijk kregen de pioniers flink wat hulp. Een paar koeien, kippen, geld en een handige aannemer (Paul) die binnen de kortste keren een wc, douche en bedden in elkaar timmerde. Wat nou afzien? Dit leek meer op een hotel. Zelfs de warme winter van 2013/2014 hielp de bewoners een handje.
https://www.televizier.nl(...)ia-wat-is-er-gebeurdquote:Op dinsdag 7 april 2026 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha wat een tekst. Waar komt dat vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |