Ik zou me meer zorgen maken als ie wel open gingquote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je rustig wat te dingesen, hoor je ineens een sleutel in je voordeur en iemand die de deur niet open krijgt
Ja, ik was nog wat lijken kwijtquote:Op woensdag 8 april 2026 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben je wel verder gegaan met dingesen?
Verkeerde deurquote:Op woensdag 8 april 2026 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon de deur open doen en iemand zien staan kijken van huh
Daarom ging ik ook kijken, stel dat ........quote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken als ie wel open ging
Ja, moest bij de buren zijn, die er nu intrekken.quote:
quote:
Prima buurtje zelfsquote:
Die van jou zat er nog niet tussenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
Dan schrik je je wel ff de tyfus, zeker als je met lijken bezig bent.
Dit is wat voor jou (denk ik) ......quote:
Wat vervelend voor jou.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou zat er nog niet tussen
Nou ja, anders had je nu tussen de andere gelegen ter vernietigingquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, anders had je nu tussen de andere gelegen ter vernietiging
Nog geen zin in?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is wat voor jou (denk ik) ......
Dan maar niet in contact komen met de maffiaquote:
Dat was ik niet van plan.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar niet in contact komen met de maffia
Oehhhh, eet smakelijk dan.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dacht dat ik niet had maar liggen nog heel veel paaseitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |