was ook het eerste wat ik dachtquote:Op zondag 5 april 2026 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Jaja, kinderspeelplaatsen fotograferen.
Nouja beter eerst oefenen toch als er nog geen pottenkijkers zijnquote:Op zondag 5 april 2026 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Jaja, kinderspeelplaatsen fotograferen.
Dat zijn dan weer andere mensenquote:Op zondag 5 april 2026 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja beter eerst oefenen toch als er nog geen pottenkijkers zijn
Kan je ook thuis mee beginnen met de gordijnen dichtquote:Op zondag 5 april 2026 20:27 schreef vosss het volgende:
Nouja beter eerst oefenen toch als er nog geen pottenkijkers zijn
Binnenkort siswet collabquote:Op zondag 5 april 2026 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Handig eerst ff buiten oefenen en niet zomaar Only Fans foto,s maken
Zou minimaal 500mm zoom aanbevelenquote:Op zondag 5 april 2026 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nikon D7500 + Nikon AF-S 35mm f/1.8G DX
@Starhopper mening?quote:Op zondag 5 april 2026 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nikon D7500 + Nikon AF-S 35mm f/1.8G DX
Goedgekeurd! Sowieso met een lekker lensje erbij, 35mm 1.8quote:
Denk dat jouw mening en die van mij dan verschillen over of dat een prachtige foto is....quote:Op zondag 5 april 2026 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziet er beautiful uit maatje. Prachtige foto.
Boh, echt?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:47 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Denk dat jouw mening en die van mij dan verschillen over of dat een prachtige foto is....
Dit is verre van de kwaliteit die de camera kan bieden, en los van het onderwerp(wat ik nogal bijzondere keus vind maar ok) is het best wel een slechte foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |