Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Heb heel veel respect voor Rory. Vooral dat hij met z’n lilke bakkes ‘t hartje van Caroline godin veroverde. En uiteraard voor zijn prestaties op de golfbaan. Maar dit is gewoon knudde waar hij mee bezig is.quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef golfer het volgende:
Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Een beetje meer respect voor deze geweldige golfer mag ook wel.
Is zo'n dood of de gladiolen speler lijkt wel. Gisteren ook, sommige waren echt fantastisch en dan weer een flinke misserquote:Op zondag 12 april 2026 22:06 schreef pmponer het volgende:
Wat een kaart van die Li. 1 par op 9 holes chaos.
En daarna gewoon haar dumpen.quote:Op zondag 12 april 2026 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Vooral dat hij met z’n lilke bakkes ‘t hartje van Caroline godin veroverde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |