Goed om te weten. Want dan is dat "chemische troep" een onzinargument dus.quote:Op zondag 5 april 2026 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel ja natuurlijk maar de Vegan optie is niet beter ofzo.
Dierenleed lekker belangrijkquote:Op zondag 5 april 2026 14:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goed om te weten. Want dan is dat "chemische troep" een onzinargument dus.
Jawel want in de vegan optie zit geen dierenleed.
Zijn ook bijna allemaal kutrecepten. Miljus kan beter een Onlyfans beginnen.quote:Op zondag 5 april 2026 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist niet dat de Efteling het recept van Miljuschka gebruikte.
Pohhh jaquote:Op zondag 5 april 2026 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn ook bijna allemaal kutrecepten. Miljus kan beter een Onlyfans beginnen.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 5 april 2026 13:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben je volslagen mongool of is het een act?
Er zijn vast andere keuzes. En anders kan je op de terugweg langs een goed restaurant voor hetzelfde bedrag.quote:Op zondag 5 april 2026 10:58 schreef Hathor het volgende:
Mogen de mensen misschien zelf bepalen wat ze eten inplaats van ze veganistische meuk door de strot te duwen? Goed dat je het op je menu zet hoor, maar geef ze dan in ieder geval de keuze tussen echte kip en vega.
Mensen kunnen geen gras eten. Koeien wel. En koeien zetten gras om in vlees en melk. Waar mensen weer van kunnen leven. En ze houden de grond ook vruchtbaar.quote:Op zondag 5 april 2026 18:06 schreef Marsenal het volgende:
Dierenleed in de vlees en veehandel boeit me echt geen kut, ze kunnen beter gewone producten houden. Van veel veganistische alternatieven wordt gezegd dat het heus net zo lekker is, maar als je het dan eens probeert kom je er achter hoe lachwekkend triest die pogingen om smaak na te bootsen eigenlijk zijn. Veganisten lijken soms wel een houten bek te hebben.
Ik heb genoeg vegetarische alternatieven geproefd , van prima (hamburger in New York , maar mist toch de smaak van vlees) tot gewoon smerig (vegan filet american).quote:
De Burgerking Vegawhopper was kennelijk ook gemaakt van de alom geprezen 'Realmeat(r)'. Maar smaakte meer naar gemalen champions met een beetje kruiden. En je betaalde er meer voor dan voor een normale Whopper.quote:Op zondag 5 april 2026 18:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vegetarische alternatieven geproefd , van prima (hamburger in New York , maar mist toch de smaak van vlees) tot gewoon smerig (vegan filet american).
En nee , ik heb die dingen in de Efteling nog niet geproefd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |