Missen we ook niet dus prima.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is tegen Hezbollah, dat boeit niemand iets.
Dat boeit de regio daar wel degelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is tegen Hezbollah, dat boeit niemand iets.
Want Israël staat erom bekend heel gericht terroristen eruit te pikken en geen burgerslachtoffers te maken? En ze helpen de Libanese burgers daarna zeker ook wel met de opbouw en zullen heus het ingenomen land wel weer teruggegeven ja...quote:Op woensdag 8 april 2026 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Missen we ook niet dus prima.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2026 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Want Israël staat erom bekend heel gericht terroristen eruit te pikken en geen burgerslachtoffers te maken? En ze helpen de Libanese burgers daarna zeker ook wel met de opbouw en zullen heus het ingenomen land wel weer teruggegeven ja...
We doen extra rustig aan, zodat jij nog even wat langer in de schijnwerpers staatquote:Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Meke het volgende:
Vroeger hadden mensen soms vier verjaardagsTT's op één dag omdat de topics zo hard gingen, nu heb je één verjaardagsTT voor vier dagen, en zijn we nauwelijks over de helft van het topic.
Ik vrees dat jij nog even moet wachten @:Strani
Als we genoeg tijd nemen is de TT wel weer relevant bij de volgende verjaardag in mei van @Mekequote:Op woensdag 8 april 2026 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We doen extra rustig aan, zodat jij nog even wat langer in de schijnwerpers staat
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We doen extra rustig aan, zodat jij nog even wat langer in de schijnwerpers staat
quote:Op woensdag 8 april 2026 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als we genoeg tijd nemen is de TT wel weer relevant bij de volgende verjaardag in mei van @:Meke
Ik denk niet dat Iran echt iets geeft om de burgers van Libanon, maar de Israëlische aanvallen maken wel duidelijk dat Israël nog altijd niet te vertrouwen valt en daar zal Iran eigenlijk wel op moeten reageren. Ben heel benieuwd hoe lang het staakt-het-vuren het houdt. Niet lang, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat boeit de regio daar wel degelijk.
Uitstekend verwoord.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Want Israël staat erom bekend heel gericht terroristen eruit te pikken en geen burgerslachtoffers te maken? En ze helpen de Libanese burgers daarna zeker ook wel met de opbouw en zullen heus het ingenomen land wel weer teruggegeven ja...
Jij bent elke dag jarig, dus is hij altijd relevantquote:Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Meke het volgende:
Vroeger hadden mensen soms vier verjaardagsTT's op één dag omdat de topics zo hard gingen, nu heb je één verjaardagsTT voor vier dagen, en zijn we nauwelijks over de helft van het topic.
Ik vrees dat jij nog even moet wachten @:Strani
Goed leven.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:46 schreef zorro28 het volgende:
We kunnen het ook positief bekijken, dat we hier niet zoveel posten betekent dat we allemaal een leven hebben gekregen.
Niet dat ik weet, leek die op een konijn of een haas?quote:
Heilige Nijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, leek die op een konijn of een haas?
Ik ken wel de Heilige Nino, komt dat in de buurt?quote:
Libanon zelf niet. Maar de band tussen de schurken regering en Hezbollah is wel vrij groot. En wat je zegt het laat zien dat ze er niet op kunnen vertrouwen dat Israël niet de aanval op Iran weer zal openen. Want de afspraak in Pakistan is een geheel staakt het vuren.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Iran echt iets geeft om de burgers van Libanon, maar de Israëlische aanvallen maken wel duidelijk dat Israël nog altijd niet te vertrouwen valt en daar zal Iran eigenlijk wel op moeten reageren. Ben heel benieuwd hoe lang het staakt-het-vuren het houdt. Niet lang, denk ik.
Hier helaas niet.quote:
En dat er geen pandemie isquote:Op woensdag 8 april 2026 18:46 schreef zorro28 het volgende:
We kunnen het ook positief bekijken, dat we hier niet zoveel posten betekent dat we allemaal een leven hebben gekregen.
quote:
Pas erop he.quote:
Tegen het eind meer op een vogelverschrikkerquote:Op woensdag 8 april 2026 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, leek die op een konijn of een haas?
Ook toen die nog zwart was?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n vreselijke Pokemon he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |