SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:03 schreef The_Verve het volgende:
Je bedoelt een handtas. Je hebt een handtas gekocht.
Vape (2, want er zal wr 1 vallen, junkquote:Op zondag 5 april 2026 03:36 schreef Invisibli het volgende:
Ik heb vrij weinig nodig net lekker weer als ik vrij ben. Foon, portemonee, sleutels. Prop ik wel in een broekzak.
Ik zit wel te denken aan een louis Vutton tasje en het permanenten van mijn haar. Klein snorretje. Dat is hip.
Ja dat wilde ik net vermijdenquote:Op zondag 5 april 2026 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Hier hoort wel een plaatje van de betreffende tas bij.
Ik ga wel maar Bosnië, komt dan dichtbij.quote:
Pas je dan prima tussenquote:Op zondag 5 april 2026 10:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ga wel maar Bosnië, komt dan dichtbij.
portemonnee condooms boksbeugel contant geld identificatie etc etcquote:Op zondag 5 april 2026 10:43 schreef vosss het volgende:
Wat heb je als man zijnde meer nodig dan je huissleutel, je autosleutel en je pinpas als je in de zomer de deur uit gaat?
Wanneer heb jij je voor het laatst moeten identificeren? Of je rijbewijs moeten laten zien? Of ergens geweest waar je louter met cash kon betalen?quote:Op zondag 5 april 2026 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
portemonnee condooms boksbeugel contant geld identificatie etc etc
Gewoon bij UPS als je een pakje ophaalt?quote:Op zondag 5 april 2026 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je voor het laatst moeten identificeren? Of je rijbewijs moeten laten zien? Of ergens geweest waar je louter met cash kon betalen?
Die pasjes heb ik alleen bij als ik een lange broek aan heb en dus mijn portemonnee mee heb. In een korte broek heb ik dat allemaal niet bij en ja ik weet dat je je autopapieren en id bij je moet hebben etc, maar nogmaals, wanneer werd je voor het laatst gevraagd die te laten kijken?
Ho, Mo!quote:Op zondag 5 april 2026 09:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net vermijdenMaar vooruit. 22x16 dus niet zo'n heel apparaat als een rugzak.
[ afbeelding ]
Ik pak nog maar een zonnebankje.quote:
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 5 april 2026 09:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net vermijdenMaar vooruit. 22x16 dus niet zo'n heel apparaat als een rugzak.
[ afbeelding ]
Ontzettend gayquote:Op zondag 5 april 2026 09:38 schreef nostra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afkomstig van een incel is dit goed nieuws, tnx.quote:
Ok Mo, hoop dat je trainingspakje er mooi bij past.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Afkomstig van een incel is dit goed nieuws, tnx.
Je hebt wel een grote bek voor een homosexuele ex-moslimquote:Op woensdag 8 april 2026 08:09 schreef incel het volgende:
[..]
Ok Mo, hoop dat je trainingspakje er mooi bij past.
Het bevalt prima met dit weer. Uiteraard wel met dun sjaaltje voor de kou 's avonds, linnen kleding en suède loafertjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Jippie op 12-04-2026 00:39:46 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |