abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220509832
Ik wist niet dat hier zo'n markt voor was. Laatst wat PS3 en PS4 games op Vinted gezet en ik werd binnen enkele minuten gebombardeerd met biedingen. Natuurlijk niet het kaliber prijs als jouw spel, maar het verbaasde me.
pi_220529107
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Is inderdaad heel dom. Niks aan te doen.
Uithuilen en voortaan eerst nadenken voor je iets doet.
Toch nog verkocht voor ¤450, dat verlicht de pijn enigszins.
greetings and salutations
  woensdag 8 april 2026 @ 10:13:33 #28
483584 incel
they/them
pi_220532312
Seksloze mensen verzameltopic :')
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 10:15:56 #29
842 Zorro
Z
pi_220532329
Ik constateer hierbij dat TS nooit geld in crypto gestoken heeft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2026 @ 10:17:50 #30
364681 over_hedge
pi_220532340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:24 schreef Alaianaya het volgende:
Ik wist niet dat hier zo'n markt voor was. Laatst wat PS3 en PS4 games op Vinted gezet en ik werd binnen enkele minuten gebombardeerd met biedingen. Natuurlijk niet het kaliber prijs als jouw spel, maar het verbaasde me.
Ja zijn best veel mensen die marktplaats en dat soort dingen hele dag afgaan. Je ziet best vaak games die 20 euro waard zijn of zo voor paar euro op marktplaats te krijgen zijn. Of bluerays van 10 euro die te koop zijn voor 2 euro.

Ja je moet er maar zin in hebben al die moeite. Maar is wel wat mee te verdienen.
Helemaal bijvoorbeeld in de us waar garage sales vrij normaal zijn enzo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220532736
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:27 schreef Beathoven het volgende:
Ik zal er geen grappen over maken.

Het spel met de hoogste huidige marktwaarde die ik ooit had was Conker's bad fur day.
Die had ik als kind ook. Destijds alles op de rommelmarkt verkocht, alles incl doosje en boekje om een Gamecube met Windwaker te kunnen kopen. _O_
pi_220533180
Ik zou de sticker terugplakken.
Degene die het overneemt laat het waarschijnlijk ook gewoon zitten, omdat je anders deze schade kan krijgen.
En het is jou niet aan te rekenen want wie kan aantonen dat jij dat doosje, minimaal overigens, hebt beschadigd.
Kan BS destijds ook gedaan hebben met erop plakken.
pi_220543986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:45 schreef cinderloom het volgende:
Ik zou de sticker terugplakken.
Degene die het overneemt laat het waarschijnlijk ook gewoon zitten, omdat je anders deze schade kan krijgen.
En het is jou niet aan te rekenen want wie kan aantonen dat jij dat doosje, minimaal overigens, hebt beschadigd.
Kan BS destijds ook gedaan hebben met erop plakken.
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk. Ik ben er nog eens over na gaan denken en eigenlijk had ik het inderdaad gewoon zo kunnen doen.
greetings and salutations
pi_220544018
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:33 schreef Cruzinats het volgende:
Die had ik als kind ook. Destijds alles op de rommelmarkt verkocht, alles incl doosje en boekje om een Gamecube met Windwaker te kunnen kopen.
Dat had ik met een Dreamcast. Ik verkocht toen al mijn PS1 spellen aan een gameshop, dat was nog vóór het internettijdperk en daarvan kon ik een Dreamcast kopen. En damn, die console was echt fantastisch. Jammer dat hij redelijk geflopt is, want het is nog steeds verreweg mijn favoriete spelcomputer.
greetings and salutations
pi_220544113
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:18 schreef The_Verve het volgende:
Irritante ranzige stickers.

Overigens ook nooit begrepen dat er echt idioten bestonden die de doosjes van games weg gooiden. :{
Je hebt gelijk. Ik heb mijn NES collectie nog eens nagekeken en het valt echt op hoe veel dozen compleet verneukt zijn door Bart Smit stickers. Echt kansloze dingen.
greetings and salutations
pi_220544177
Ik moet zeggen dat sommige van mijn NES spellen behoorlijk veel emotionele waarde hebben. Het verbaast me dat ik bij bijna elk spel nog kan herinneren waar ik het heb gekocht en zelfs de hele situatie weer helder voor me zie. Mijn geheugen is wat dat betreft best goed.

Ik zie mezelf zo weer staan in de Free Record Shop of bij Bart Smit op verschillende plekken of bij Toys R Us, ergens rond 1991, zo bizar lang geleden. Bij elk spel in mijn NES collectie van zo’n 40 titels krijg ik flashbacks.
greetings and salutations
  donderdag 9 april 2026 @ 22:01:29 #37
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_220544214
Magische momenten. Op de achterkant van het doosje kijken hoe het spel er uit zou zien. Tegenwoordig kijk je eerst op YouTube even een gameplay-filmpje.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_220544229
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef The_Verve het volgende:
Magische momenten. Op de achterkant van het doosje kijken hoe het spel er uit zou zien. Tegenwoordig kijk je eerst op YouTube even een gameplay-filmpje.
Precies! Dat waren nog eens tijden. Ik kon letterlijk een uur lang naar de achterkant van een doosje kijken en me helemaal voorstellen hoe het spel zou zijn. De rest vulde je gewoon in met je eigen verbeelding. Het waren echt magische tijden de beginjaren van de jaren 90.

Verder had je eigenlijk geen informatie, geen internet en zelfs nauwelijks tijdschriften. Je had alleen dat doosje voor je, verder niks. Heerlijke tijden.
greetings and salutations
  donderdag 9 april 2026 @ 22:12:01 #39
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220544276
Die cartridges gaan toch helemaal niet zo lang mee? Schijnt in elk geval een probleem te zijn bij GB spellen, maar eigenlijk nooit eigenhandig geprobeerd. Geloof ook eerlijk gezegd niet dat je nu van 2000 naar 1100 gaat in waarde door dat vlekje. Het is niet alsof je het van de mint condition van de case moet hebben.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220544325
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die cartridges gaan toch helemaal niet zo lang mee? Schijnt in elk geval een probleem te zijn bij GB spellen, maar eigenlijk nooit eigenhandig geprobeerd. Geloof ook eerlijk gezegd niet dat je nu van 2000 naar 1100 gaat in waarde door dat vlekje. Het is niet alsof je het van de mint condition van de case moet hebben.
Jawel, dat vlekje is paper loss en dat weegt echt heel zwaar als je zoiets wilt verkopen. Verzamelaars willen een doosje dat zo dicht mogelijk bij mint conditie zit. Die van mij zat daar eigenlijk tegenaan, zeker als je bedenkt dat het doosje al 34 jaar oud is en nauwelijks visuele schade had.

Maar dat stukje paper loss is dus echt fataal, de waarde is daardoor enorm gedaald. Achteraf gezien had ik die sticker waarschijnlijk gewoon weer terug kunnen plakken.

Ik heb hem uiteindelijk voor ¤450 verkocht maar ik denk dat de nieuwe eigenaar er gewoon weer een sticker op plakt en hem probeert te verkopen voor zo’n ¤1500 of iets in die richting.

De NES cartridges zelf gaan overigens ontzettend lang mee.
greetings and salutations
  donderdag 9 april 2026 @ 22:29:29 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220544407
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Jawel, dat vlekje is paper loss en dat weegt echt heel zwaar als je zoiets wilt verkopen. Verzamelaars willen een doosje dat zo dicht mogelijk bij mint conditie zit. Die van mij zat daar eigenlijk tegenaan, zeker als je bedenkt dat het doosje al 34 jaar oud is en nauwelijks visuele schade had.

Maar dat stukje paper loss is dus echt fataal, de waarde is daardoor enorm gedaald. Achteraf gezien had ik die sticker waarschijnlijk gewoon weer terug kunnen plakken.

Ik heb hem uiteindelijk voor ¤450 verkocht maar ik denk dat de nieuwe eigenaar er gewoon weer een sticker op plakt en hem probeert te verkopen voor zo’n ¤1500 of iets in die richting.

De NES cartridges zelf gaan overigens ontzettend lang mee.
Alternatief is om alle mint condition exemplaren te vernietigen, dan ben jij degene met het beste exemplaar. Niet de weg naar perfectie voor de verzamelaars, maar wel de weg naar financieel gewin. Geen idee wie hier verder gek is, waarschijnlijk ben ik dat.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220550908
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alternatief is om alle mint condition exemplaren te vernietigen, dan ben jij degene met het beste exemplaar. Niet de weg naar perfectie voor de verzamelaars, maar wel de weg naar financieel gewin. Geen idee wie hier verder gek is, waarschijnlijk ben ik dat.
Klinkt als premium spul dat je gesnoven hebt, eerlijk gezegd.
greetings and salutations
  vrijdag 10 april 2026 @ 20:36:50 #43
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220550931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klinkt als premium spul dat je gesnoven hebt, eerlijk gezegd.
Als ik snuif is het meestal rotzooi, maar dat ligt aan de leverancier en niet aan mij.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220575059
Om 8 uur verwacht in een koper aan mijn deur die al mijn NES spellen wil kopen (40 in totaal), ben benieuwd.
greetings and salutations
pi_220576340
Alle spellen verkocht, 37 NES spellen, 15 sega 16 bit, allemaal met doosje en boekje , ¤4500 _O- .
greetings and salutations
pi_220587783
Had gewoon een vergelijkbare sticker gezocht, eraf weken en dan precies over de oude plakken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220590194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:21 schreef raptorix het volgende:
Had gewoon een vergelijkbare sticker gezocht, eraf weken en dan precies over de oude plakken :)
Alles is inmiddels verkocht. Afgelopen maandag kreeg ik een verzamelaar aan de deur die de volledige collectie heeft overgenomen voor ¤4500. Het was een top kerel en dit is echt zijn hobby, dus het is mooi dat alles bij een liefhebber terecht is gekomen.

De prijs is wat mij betreft prima zeker gezien de staat. De oude tering Bart Smit stickers hebben helaas behoorlijk wat schade veroorzaakt. Zelfs de stickers die ik niet heb verwijderd zijn in de loop der jaren aangetast wat op sommige plekken tot papierverlies heeft geleid.

Als die stickers er niet op hadden gezeten, had de collectie waarschijnlijk richting de ¤10000 kunnen gaan. Maar goed, het is wat het is en ik ben tevreden met deze deal.

Echt kansloze grote tyfus stickers die hele doosjes om zeep hielpen.
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')