quote:
Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:Geen idee of dat kan maar misschien heb je nu net wat andere spieren verrekt dan de vorige keer. Er zit daar best eea aan de binnenkant.
Ach @:sigme wat moeilijk toch, wat moet je daar nu weer mee. En een jaarvoorraad bezoek opmaken in 2 weken is best veel.
Best lastig zo’n afstandelijke buurman, weet eigenlijk niet wat je er aan hebt. Wat een drukte ook weer bij jullie, maar dat moet natuurlijk anders is er straks niets te oogsten. Je had het in het verleden ooit eens over kippen en varkens, misschien heb je dat wel eens gezegd, gaan die nog eens komen?
De curry is lekker geworden, kan er ook 5x van eten, daar hou ik van. Vond alleen bij proeven dat er een pitje ontbrak, de chilipoeder schoot wat uit

meeste heb ik eruit kunnen vissen, ben benieuwd hoe het is wanneer alles is ingetrokken.
Ik vermoed inderdaad meer schade dan vorige keer, wat tegelijkertijd ook spannend is, want vorige keer was het enkelbandjes ingescheurd. En dat maakt de kans dus groter dat er ook iets met die syndesmose is. Al kan het ook zijn dat de bandjes gewoon meer/heftiger zijn ingescheurd (of afgescheurd ipv ingescheurd), meer bandjes zijn ingescheurd, en/of nu niet alleen aan buitenkant enkel maar ook aan binnenkant enkel bandjes zijn in/afgescheurd, en hoeft het dus niet per se die syndesmose te zijn.
Maar dit is wel waar ik in mn hoofd veel mee bezig ben, aangezien ik veel te veel tijd heb om na te denken én mn gebruikelijke hoofd-leegmaak-activiteit dus niet kan. Dus ik ga daar nu actief weer uit stappen, want erover na denken hoe 'erg' het is gaat niks veranderen, dus dan kan ik net zo goed gewoon tot dinsdagochtend bij fysio wachten en horen wat zij zegt.
Handig zeg, 5x eten meteen! Hopelijk niet té pittig uitgevallen straks.. en anders bak Griekse yoghurt halen voor erbij

Fijn dat de andere wel goede familiebanden maken dat het wat makkelijker is voor je,
@sigme, al neemt dat natuurlijk niet alles weg. Het klinkt wel fijn wat je met de rest beschrijft! En wat een bezoek heb je gehad! Hoe lang blijven de pups eigenlijk nog minstens? Ben even kwijt hoe oud ze nou nu zijn.
@Blues ook lastig zeg! Zeker als je er wel rekening mee moet houden in vanalles, maar eigenlijk niet eens weet wat er nou precies aan de hand is.