gemma-4-31b-it-heretic-ara-ggufquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Interessant, welke versie speel je mee?
Als in door de weinige restricties met de Heretic versies?quote:Op zondag 5 april 2026 09:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
gemma-4-31b-it-heretic-ara-gguf
Ik denk dat als de politiek over 2 jaar wakker word en weet wat er mogelijk is met deze shit, ze zich het apenlazerus schrikken.
Idd, het is ook niet dat het bepaalde zaken blokt, maar gewoon zelfs buitengewoon evil denkt als je er om vraagt.quote:Op zondag 5 april 2026 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als in door de weinige restricties met de Heretic versies?
Je zou hem dus kunnen vragen om met een gegeven versie van een pdf reader dan wel browser op zoek te gaan naar pdf exploits etc.?quote:Op zondag 5 april 2026 09:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Idd, het is ook niet dat het bepaalde zaken blokt, maar gewoon zelfs buitengewoon evil denkt als je er om vraagt.
Jup, of gewoon een nieuwe CVE erin plakken en vragen om een exploit te maken.quote:Op zondag 5 april 2026 09:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zou hem dus kunnen vragen om met een gegeven versie van een pdf reader dan wel browser op zoek te gaan naar pdf exploits etc.?
Zal inmiddels wel geautomatiseerd zijn, CVE's volgen, exploits maken en verspreiden/gebruiken allemaal door agents.quote:Op zondag 5 april 2026 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup, of gewoon een nieuwe CVE erin plakken en vragen om een exploit te maken.
Zou kijken naar claude met open router als je development met local models wil proberen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:08 schreef raptorix het volgende:
Overigens heb ik het geheel nu eindelijk goed draaien met Visual Code en Continue, wel vet om te zien hoe je gewoon een concept voor een programma kan opgeven, en dat het helemaal voor je gecodeerd word
Ik wil juist lekker gierig lokaal draaienquote:Op zondag 5 april 2026 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou kijken naar claude met open router als je development met local models wil proberen.
Ja kan ook interessant zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 13:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil juist lekker gierig lokaal draaien
Ja ik merk nu de solution wat groter word het allemaal wat lastiger gaat, lijkt beetje tegen de max aan te zittenquote:
Zelfs met claude opus 4.6 moet ik er nog heel strak bovenop blijven om het goed te laten verlopen. Zeker alles wat maar enigszins te maken heeft met security loop ik line voor line na.quote:Op zondag 5 april 2026 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik merk nu de solution wat groter word het allemaal wat lastiger gaat, lijkt beetje tegen de max aan te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |