| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:47 |
| In BNNVARA's kennisquiz 2 voor 12 nemen twee duo's het tegen elkaar op in twaalf vragen. De quiz vindt plaats onder leiding van Astrid Joosten. Elke vrijdagavond om 20.25 op NPO2. ![]() ![]() Niet mijn OP. | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:48 |
| Shift Enter… | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:48 |
| Palingoproer? | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:49 |
| Pamela Anderson | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:49 |
| Pamela Anderson | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:49 |
Dat was wegens een visverbod… | |
| Faraday01 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:49 |
| Pamela Anderson | |
| Faraday01 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:50 |
| Stelletje rellers daar in Amsterdam | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:50 |
| Huawei | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:50 |
| Huawei | |
| Faraday01 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:50 |
| Huawei | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:50 |
| Fok sponsor… ;D | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:51 |
Palingtrekken toch, zo'n gezellig oud Hollands spelletje. | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:51 |
| Eigenaar | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:51 |
| Eigenaar | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:52 |
| Ringslang | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:53 |
| De dames gaan niet zo lekker dit keer. | |
| Faraday01 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:54 |
| Spin | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:54 |
| Topspin | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:54 |
| Topspin | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:54 |
| Interlaken | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:55 |
| Luzern? | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:55 |
| Interlaken is wel iets lastiger dan Geneve als je Zwitserland niet een beetje kent | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:55 |
| Supertramp | |
| ikweethetookniet | vrijdag 3 april 2026 @ 20:55 |
Dropshot? | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:56 |
| Supertramp | |
| Faraday01 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:56 |
| Dit wordt een probleem voor de dames | |
| Pino112 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:56 |
| Supertramp niet kennen | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:56 |
| Kansloze bedoening dit. Jammer voor de voedselbank | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:57 |
Nee, je hebt topspin en backspin of slice, een dropshot wordt vaak met slice gespeel maar dat hoeft niet. | |
| Faraday01 | vrijdag 3 april 2026 @ 20:57 |
Is toch uit hun jongere jaren | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 20:58 |
| |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:58 |
| Arbeidsethos? | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:58 |
| Arbeidsethos? | |
| DrMarten | vrijdag 3 april 2026 @ 20:58 |
Draaien ze niet in de kerk | |
| ikweethetookniet | vrijdag 3 april 2026 @ 20:59 |
| |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 20:59 |
You're Bloody Well Right… | |
| Weltschmerz | vrijdag 3 april 2026 @ 21:00 |
Maar wel na hun tijd, als ze een dergelijke tijd hebben gehad. | |
| MadMaster | vrijdag 3 april 2026 @ 21:01 |
| Tabé! | |
| Fretwork | vrijdag 3 april 2026 @ 21:45 |
| Hardop gelachen om: "Geen idee, stad tussen twee meren" | |
| DJ11 | zaterdag 4 april 2026 @ 13:35 |
Echt hč? Dan verdien je het ook gewoon om eruit te vliegen. | |
| Boca_Raton | zaterdag 4 april 2026 @ 20:33 |
| Dat was die vrouw toch die de vorige aflevering haar man vergat te noemen? | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:28 |
| Goeienavond. | |
| ikweethetookniet | vrijdag 10 april 2026 @ 20:28 |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:29 |
| Spannende verteller. | |
| Farenji | vrijdag 10 april 2026 @ 20:30 |
| Scheidsrechter bij het schaken | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:30 |
| Ekster? | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:30 |
| Karen | |
| Farenji | vrijdag 10 april 2026 @ 20:30 |
| Karen | |
| ikweethetookniet | vrijdag 10 april 2026 @ 20:32 |
| Anna grimbrere Man afgepakt van getrouwde vrouw Herman de scherm man | |
| Farenji | vrijdag 10 april 2026 @ 20:34 |
| Wat een nerds zeg. | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:36 |
| Jiu Jitsu? | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:37 |
| Othello | |
| ikweethetookniet | vrijdag 10 april 2026 @ 20:37 |
Ze gaan wel als de brandweer met de tijd | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:37 |
| Nigeria | |
| Farenji | vrijdag 10 april 2026 @ 20:38 |
Het een sluit het ander niet uit. | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:39 |
| Indian Summer | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:43 |
| Goed gespeeld hoor. | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:47 |
| Kendo | |
| ikweethetookniet | vrijdag 10 april 2026 @ 20:48 |
| Daniel verlaan | |
| ikweethetookniet | vrijdag 10 april 2026 @ 20:51 |
| Spreeuw dus | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:52 |
| Hamlet | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:54 |
| Izzy Edwards of zo. | |
| DrMarten | vrijdag 10 april 2026 @ 20:55 |
Eddie Izzard | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:55 |
| Ijsheiligen | |
| DrMarten | vrijdag 10 april 2026 @ 20:57 |
| Geen idee hoe die jongen heet, maar zal wel met een C beginnen gezien de rest van de letters | |
| DrMarten | vrijdag 10 april 2026 @ 20:58 |
| Niet dus | |
| Weltschmerz | vrijdag 10 april 2026 @ 20:59 |
| |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:29 |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:29 |
| Goedenavond. | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:30 |
| Gordelroos | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:31 |
| Adenauer | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:32 |
| Laurent | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:34 |
| Makaak? | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:34 |
| Mandril | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:35 |
| Nee baviaan kan dus niet. | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:35 |
| BELLEN LUL | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:35 |
| Imperatief | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:38 |
| Dit zijn toppers hoor | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:39 |
| Die klok blijft maar lopen | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:39 |
| Die opzoeker doet zijn best om alle poen er doorheen te branden | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:40 |
| Is dat ethanol? | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:40 |
| Nassau? | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:41 |
| Nassau | |
| Fred_B | vrijdag 17 april 2026 @ 20:41 |
Ja | |
| Fred_B | vrijdag 17 april 2026 @ 20:41 |
| Die man die zoekt moet straks zijn eigen portemonnee erbij pakken. | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:42 |
| Sophie Straat | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:42 |
| Sophie straat? | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:43 |
| Als ze verliezen is Jan de schuldige | |
| Lienekien | vrijdag 17 april 2026 @ 20:44 |
| Afspiegeling | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:44 |
| Afspiegeling | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:44 |
| |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:44 |
Knap | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:44 |
Beiden. De ene weet niks en de ander kan niet zoeken. | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:45 |
| Ben benieuwd wat die aap is | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:45 |
| Ik doe zo nog een rondje mee… | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:45 |
Die niet kan zoeken weet dingen verkeerd. Dril ipv mandril? | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:46 |
| Ben aardig thuis in het dierenrijk, maar werkelijk nog nooit van een gelada gehoord | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:46 |
| 418 | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:47 |
Ik heb vrienden in het apenhuis in Artis werken, waardoor ik er veel kwam en ook ik heb er nog nooit van gehoord… | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:47 |
| Woont hij nog bij zijn moeder? | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:48 |
| Ah, nu wel Filip | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:48 |
| Filip | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:48 |
| Gibbon | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:48 |
| Brulaap? | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:49 |
| |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:49 |
| Gibbon | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:49 |
| “Leuke baan” | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:51 |
| Pneumokokken | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:51 |
| Pneumokok | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:51 |
| Pleurisbacterie | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:52 |
| Ze helpt gewoon mee | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:52 |
| Rupert Murdoch? | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:52 |
| Astrid helpt. | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:52 |
| Rupert Murdoch. | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:52 |
| Murdoch | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:52 |
| Ik dacht meningokok, maar niet dus | |
| NoCigar | vrijdag 17 april 2026 @ 20:53 |
En nu weer! | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:53 |
| Astrid, houd eens op. | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:53 |
| Ze helpt weer | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:53 |
| Asuncion | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:53 |
| Ascunsion | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:55 |
| Oei. | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:55 |
| La Paz is bolivia | |
| Remco | vrijdag 17 april 2026 @ 20:55 |
| La Paz is Bolivia | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:55 |
| Wat een bijzondere gast | |
| NoCigar | vrijdag 17 april 2026 @ 20:55 |
| Adrnhauer, oh nee | |
| Remco | vrijdag 17 april 2026 @ 20:55 |
Dijkstra kan gewoon 2 voor 12 erbij doen op de vrijdag. | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:56 |
| Ehrard? | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 20:56 |
| Snuss | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:56 |
| snus | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:56 |
| |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 20:57 |
| Die vrouw lijkt net Hyacinth van Keeping up Apearances | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 20:57 |
| Dat heb ik laatst geprobeerd. Werd binnen een minuut misselijk en duizelig. Een half uur lang. | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 20:58 |
| De infinitief? | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:59 |
Die tieten zitten onder de tafel | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 20:59 |
Dit zijn van die dingen die ik de dag na mijn eindexamen vergeten ben | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 20:59 |
| Maan is de zangeres | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 21:00 |
| De heren maken nog kans | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 21:00 |
| spionagefilm | |
| NoCigar | vrijdag 17 april 2026 @ 21:00 |
| Spionagefilm | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 21:00 |
Opgezocht en | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 21:00 |
| |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 21:01 |
Wie is het dan wel ? | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 21:01 |
| Gezellige types | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 21:01 |
Jamilia ofzo? | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 21:01 |
De Spaanse versie daarvan, Luna schijnt het kind te heten… | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 21:02 |
| Moeilijke conversatie met deze kandidaten… | |
| Zwansen | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
| Winnen ze ook nog | |
| ikweethetookniet | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
Zat ik er niet ver naast | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
| Die kerels moeten nog een keer | |
| Fred_B | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
| Met dank aan het zoeken van Jan | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
Ik na de brugklas, de hele zinsontleding vergeten, we leerden ook de uit het Latijn afgeleide termen niet. Waarom ik het wel weet weet ik ook niet. | |
| MadMaster | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
10 Euro… | |
| Cirilico | vrijdag 17 april 2026 @ 21:03 |
| Waarom heeft ie die hoofdstad niet opgezocht? Die vraag twee heeft ze natuurlijk ook wel tijd gekost. Dus de vraag is maar of de inmenging van Astrid positief was of niet. | |
| Weltschmerz | vrijdag 17 april 2026 @ 21:04 |
| Ik vond het niet zo eerlijk, prins vs koning, Adenauer vs eentje die er nog geen jaar heeft gezeten. | |
| DrMarten | vrijdag 17 april 2026 @ 21:42 |
Dat tweede team had dan weer de Gibbon ipv een aap die niemand kent. | |
| Lienekien | vrijdag 17 april 2026 @ 22:30 |
Drie jaar. | |
| Szura | vrijdag 17 april 2026 @ 22:42 |
| Zelfs de herhaaldelijke hulp van de altijd babbelzieke Astrid hielp niet, mens ga met pensioen | |
| Lienekien | vrijdag 17 april 2026 @ 23:05 |
Doe normaal. | |
| Slobeend | vrijdag 17 april 2026 @ 23:11 |
Nou nou nou (mee eens dat ze teveel hielp) | |
| Weltschmerz | zaterdag 18 april 2026 @ 10:59 |
Ok, maar als je een tegenhanger van Adenauer wil moet je naar Brandt vragen. Als je Laurent al hebt, vraag dan naar Mathilde en niet naar de koning zelf. @DrMarten heeft wel gelijk dat het twee kanten op werkte maar je zou toch moeten streven naar ongeveer even moeilijke vragen. | |
| Boca_Raton | zaterdag 18 april 2026 @ 18:24 |
| Ik kom op een leeftijd dat ik sommige antwoorden weet. Vroeger was álles te hoog gegrepen. | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:27 |
| Goedenavond. | |
| ikweethetookniet | vrijdag 24 april 2026 @ 20:28 |
| ikweethetookniet | vrijdag 24 april 2026 @ 20:28 |
| Turf | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:30 |
| nachtzwaluw | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:31 |
| Anton de Kom. | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:34 |
| Bijdehand | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:34 |
| Bijdehand | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:34 |
| Oh nee haha | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:34 |
| Het zoeken gaat weer lekker | |
| Fred_B | vrijdag 24 april 2026 @ 20:36 |
Nabijheid toch? | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:36 |
| Nash dacht ik, van de film. | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:36 |
| Asperger | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:37 |
| Nexperia | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:39 |
| Tom Odell | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:40 |
| Deze lui moeten echt hopen dat die gozer in het 2e team nog slechter zoekt dan vorige week. Ze houden geen seconden over op deze manier | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:40 |
Dat klinkt beter inderdaad. Film was Total Recall btw. Neem ik aan. Nooit gezien. | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:40 |
Nee, Total Recall was van Verhoeven. | |
| Lienekien | vrijdag 24 april 2026 @ 20:40 |
Was vijf jaar geleden ook al een vraag. | |
| Fred_B | vrijdag 24 april 2026 @ 20:41 |
Ik had niet verwacht dat het toch weer spannend zou worden. | |
| Pino112 | vrijdag 24 april 2026 @ 20:41 |
| Jeetje wat matig | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:41 |
| Dus ruim 2 minuten gezocht voor 2 goede antwoorden. | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:42 |
| |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:42 |
| Kanonnenvoer.maar dan dus niet total recall | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:42 |
| kanonnenvoer | |
| ikweethetookniet | vrijdag 24 april 2026 @ 20:43 |
| Kanonnenvoer | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:43 |
Ah kijk. | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:43 |
| Godsamme wat slecht dit | |
| Pino112 | vrijdag 24 april 2026 @ 20:43 |
| NeE DaT is HeT NieT | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:44 |
| Het kan nog. | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:44 |
| Joosten hintte noch dat de oprichter van dat damesblad geen Marie Claire heette. | |
| Lienekien | vrijdag 24 april 2026 @ 20:46 |
| Opperdoes | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:46 |
| Opperdoezer? | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:48 |
| Oeverzwaluw | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:48 |
| Gierzwaluw? | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:50 |
| Hatta? | |
| la_perle_rouge | vrijdag 24 april 2026 @ 20:51 |
| Napier? | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:51 |
| Escape ofzo | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:52 |
| 2 Schwarzenegger films die ik allebei nog nooit gezien heb volgens mij | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:52 |
| Gaasperplassen? | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:53 |
| Waren dit de Loosdrechtse Plassen? Zag even de locatie niet goed | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:53 |
| Dit is Duplantis | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:54 |
Ik twijfeld ook maar het was in Zuid-Holland. | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:55 |
Wat was nou die vorige film uiteindelijk? | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:55 |
| Nieuwe Revu | |
| Fred_B | vrijdag 24 april 2026 @ 20:55 |
Nieuwkoop volgens mij | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:55 |
Reeuwijkse Plassen dan? | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:56 |
Kan ook nog. Hoop plassen met dorpen er omheen | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:56 |
| Crohn | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 20:56 |
| Crohn denk ik dan. | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:57 |
| Nummer 1000 keer gehoord. Geen idee hoe die jongen heet | |
| Pino112 | vrijdag 24 april 2026 @ 20:58 |
| Dit gaat ook al niet zo goed. | |
| Fred_B | vrijdag 24 april 2026 @ 20:58 |
| Schoenendoos? | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:58 |
Het was vorige week dan ook al een wonder dat ze wonnen. | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 20:59 |
| Schoonmoeder | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 20:59 |
Eraser | |
| Cirilico | vrijdag 24 april 2026 @ 21:00 |
Helaas. | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 21:01 |
bijdehandje. | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 21:01 |
| Als ze willen lachen gaan ze door | |
| DrMarten | vrijdag 24 april 2026 @ 21:01 |
| Volgende week een 3e ronde winnen met 326 tellen | |
| Weltschmerz | vrijdag 24 april 2026 @ 21:02 |
| Dom van het eerste team om nog zoveel letters te kopen toen ze het woord al hadden. | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:29 |
| Goedenavond. | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:30 |
| Straks wint het 'slechte team' ronde 3 | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:30 |
| Zestienhoven? | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:31 |
yep | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:31 |
| Wel een zwaargewicht | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:32 |
| Komodovaraan | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:32 |
| Varanen | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:33 |
| Mesopotamië | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:34 |
| ICE | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:34 |
| ICE | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:35 |
| Schandalige vraagstelling weer. | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:35 |
| Ruffalo | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:36 |
| Gonzo denk ik. | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:36 |
| Reportage? | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:38 |
| Damen | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:38 |
| Boskalis? | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:38 |
| Damen | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:39 |
| Leeghwater | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:40 |
| Eusebio | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:40 |
| Eusebio | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:43 |
| Neef you van lady a | |
| Lienekien | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:44 |
| Zomerkleding | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:44 |
Ik zag hem net toen hij het ook noemde. | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:45 |
| Eindelijk een goed team om het tegen de heren op te nemen. Ga er niet vanuit dat ze straks in de 3e ronde wel ineens heel goed zijn | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48 |
| Romario | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48 |
| Romário. | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:48 |
| Romario | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:49 |
| Lely. | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:49 |
| De eerste 2 vragen zijn nogal wat makkelijker dan de vergelijkbare vragen bij het eerste team | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:49 |
| Lely | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:49 |
| Polemiek. | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:52 |
| De brown snake? Taipan? Maar welke soort Taipan dan? Mamba's zijn het iig niet. Ander continent | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:52 |
| Teuge | |
| Lienekien | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:52 |
| Teuge. | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:52 |
| Teuge? | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:52 |
| Teuge | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:52 |
| Teuge | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:53 |
| Alligator Alcatraz. | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:53 |
| Alligator Alcatraz | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:53 |
| Nu al wel duidelijk dat de heren niet gaan winnen. | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:53 |
| Etrusken | |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:55 |
| EBU was makkelijker | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:55 |
Het reptiel ook. Compenseert weer voor de eerste 2 vragen. | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56 |
| Ze gaan het niet halen denk ik | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57 |
| Pedro Pascal | |
| Mexicanobakker | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:58 |
| Deze kunnen er niks van | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:58 |
| Ironic | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:58 |
| Ironic | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:58 |
| Astrid komt niet lekker uit d'r woorden vandaag. | |
| Lienekien | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:59 |
| Toiletpapier | |
| Lienekien | vrijdag 1 mei 2026 @ 20:59 |
| BobW | vrijdag 1 mei 2026 @ 21:00 |
| Populariteit | |
| DrMarten | vrijdag 1 mei 2026 @ 21:00 |
Dan is die slang toch de Taipan waarschijnlijk, wat ik dan weer een slecht antwoord vind. | |
| Lienekien | vrijdag 1 mei 2026 @ 21:00 |
| Populariteit | |
| ikweethetookniet | vrijdag 1 mei 2026 @ 21:01 |
| Polariteiten | |
| Weltschmerz | vrijdag 1 mei 2026 @ 21:02 |
| Niet zo Ironic dat nummer. Bekijk deze YouTube-video | |
| ikweethetookniet | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:28 |
| Fred_B | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:28 |
| Hier gaat iets mis. | |
| Mexicanobakker | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:28 |
| Hier gaat iets fout. | |
| Pino112 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29 |
| Spannend! | |
| ikweethetookniet | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29 |
| Gehacked | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:31 |
| Goedenavond! | |
| Weltschmerz | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:31 |
| Goedenavond. | |
| Weltschmerz | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:32 |
| Garfield | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:32 |
| Garfield | |
| Weltschmerz | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:33 |
| Rabat | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:33 |
| Rabat | |
| ikweethetookniet | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:34 |
| Deze weet Ali wel | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35 |
| Wier? | |
| Fred_B | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35 |
| Wat is dat voor aanpassing? | |
| Pino112 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35 |
| Wat doet ie nou | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35 |
| Handige wijziging | |
| Weltschmerz | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:36 |
| Lithium schat ik. | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:36 |
| Niobium | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:37 |
| Letchert | |
| ikweethetookniet | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:37 |
Beetje dom | |
| DrMarten | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:39 |
| Nerts | |
| Faraday01 | vrijdag 8 mei 2026 @ 20:39 |
| Nerts |