FOK!forum / Televisie / [NPO2] Twee voor twaalf #44 - Gesponsord door Microsoft
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:47
In BNNVARA's kennisquiz 2 voor 12 nemen twee duo's het tegen elkaar op in twaalf vragen. De quiz vindt plaats onder leiding van Astrid Joosten.

Elke vrijdagavond om 20.25 op NPO2.

177eff73-a828-4805-8336-5aa5ff95a525.png


lupjoXB.jpg

Niet mijn OP.
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:48
Shift Enter…
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:48
Palingoproer?
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:49
Pamela Anderson
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:49
Pamela Anderson
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Palingoproer?
Dat was wegens een visverbod…
Faraday01vrijdag 3 april 2026 @ 20:49
Pamela Anderson
Faraday01vrijdag 3 april 2026 @ 20:50
Stelletje rellers daar in Amsterdam :D
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:50
Huawei
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:50
Huawei
Faraday01vrijdag 3 april 2026 @ 20:50
Huawei
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:50
Fok sponsor… ;D
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:51
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat was wegens een visverbod…
Palingtrekken toch, zo'n gezellig oud Hollands spelletje.
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:51
Eigenaar
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:51
Eigenaar
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:52
Ringslang
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:53
De dames gaan niet zo lekker dit keer.
Faraday01vrijdag 3 april 2026 @ 20:54
Spin
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:54
Topspin
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:54
Topspin
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:54
Interlaken
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:55
Luzern?
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:55
Interlaken is wel iets lastiger dan Geneve als je Zwitserland niet een beetje kent :X
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:55
Supertramp
ikweethetooknietvrijdag 3 april 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef DrMarten het volgende:
Topspin
Dropshot?
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:56
Supertramp
Faraday01vrijdag 3 april 2026 @ 20:56
Dit wordt een probleem voor de dames
Pino112vrijdag 3 april 2026 @ 20:56
Supertramp niet kennen :')
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:56
Kansloze bedoening dit. Jammer voor de voedselbank
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:57
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Dropshot?
Nee, je hebt topspin en backspin of slice, een dropshot wordt vaak met slice gespeel maar dat hoeft niet.
Faraday01vrijdag 3 april 2026 @ 20:57
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Supertramp niet kennen :')
Is toch uit hun jongere jaren :D
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 20:58
SPOILER
arbeidsethos
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:58
Arbeidsethos?
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:58
Arbeidsethos?
DrMartenvrijdag 3 april 2026 @ 20:58
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Supertramp niet kennen :')
Draaien ze niet in de kerk
ikweethetooknietvrijdag 3 april 2026 @ 20:59
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Arbeidsethos?
^O^ _O_
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 20:59
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Draaien ze niet in de kerk
You're Bloody Well Right…
Weltschmerzvrijdag 3 april 2026 @ 21:00
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:57 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Is toch uit hun jongere jaren :D
Maar wel na hun tijd, als ze een dergelijke tijd hebben gehad.
MadMastervrijdag 3 april 2026 @ 21:01
Tabé!
Fretworkvrijdag 3 april 2026 @ 21:45
Hardop gelachen om:

"Geen idee, stad tussen twee meren"
DJ11zaterdag 4 april 2026 @ 13:35
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Supertramp niet kennen :')
Echt hč? Dan verdien je het ook gewoon om eruit te vliegen.
Boca_Ratonzaterdag 4 april 2026 @ 20:33
Dat was die vrouw toch die de vorige aflevering haar man vergat te noemen?
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:28
Goeienavond.
ikweethetooknietvrijdag 10 april 2026 @ 20:28
:W
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:29
Spannende verteller.
Farenjivrijdag 10 april 2026 @ 20:30
Scheidsrechter bij het schaken :')
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:30
Ekster?
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:30
Karen
Farenjivrijdag 10 april 2026 @ 20:30
Karen
ikweethetooknietvrijdag 10 april 2026 @ 20:32
Anna grimbrere
Man afgepakt van getrouwde vrouw
Herman de scherm man
Farenjivrijdag 10 april 2026 @ 20:34
Wat een nerds zeg.
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:36
Jiu Jitsu?
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:37
Othello
ikweethetooknietvrijdag 10 april 2026 @ 20:37
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:34 schreef Farenji het volgende:
Wat een nerds zeg.
Ze gaan wel als de brandweer met de tijd w/
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:37
Nigeria
Farenjivrijdag 10 april 2026 @ 20:38
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ze gaan wel als de brandweer met de tijd w/
Het een sluit het ander niet uit.
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:39
Indian Summer
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:43
Goed gespeeld hoor.
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:47
Kendo
ikweethetooknietvrijdag 10 april 2026 @ 20:48
Daniel verlaan
ikweethetooknietvrijdag 10 april 2026 @ 20:51
Spreeuw dus
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:52
Hamlet
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:54
Izzy Edwards of zo.
DrMartenvrijdag 10 april 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Izzy Edwards of zo.
Eddie Izzard
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:55
Ijsheiligen
DrMartenvrijdag 10 april 2026 @ 20:57
Geen idee hoe die jongen heet, maar zal wel met een C beginnen gezien de rest van de letters
DrMartenvrijdag 10 april 2026 @ 20:58
Niet dus :')
Weltschmerzvrijdag 10 april 2026 @ 20:59
SPOILER
vrijheidsmars
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:29
:W
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:29
Goedenavond.
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:30
Gordelroos
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:31
Adenauer
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:32
Laurent
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:34
Makaak?
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:34
Mandril
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:35
Nee baviaan kan dus niet.
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:35
BELLEN LUL
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:35
Imperatief
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:38
Dit zijn toppers hoor _O- _O- _O-
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:39
Die klok blijft maar lopen :')
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:39
Die opzoeker doet zijn best om alle poen er doorheen te branden |:)
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:40
Is dat ethanol?
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:40
Nassau?
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:41
Nassau
Fred_Bvrijdag 17 april 2026 @ 20:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Nassau?
Ja
Fred_Bvrijdag 17 april 2026 @ 20:41
Die man die zoekt moet straks zijn eigen portemonnee erbij pakken.
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:42
Sophie Straat
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:42
Sophie straat?
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:43
Als ze verliezen is Jan de schuldige w/
Lienekienvrijdag 17 april 2026 @ 20:44
Afspiegeling
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:44
Afspiegeling
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:44
SPOILER
afspeigeling
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:44
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:44 schreef Lienekien het volgende:
Afspiegeling
Knap ^O^ _O_
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:44
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als ze verliezen is Jan de schuldige w/
Beiden. De ene weet niks en de ander kan niet zoeken.
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:45
Ben benieuwd wat die aap is
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:45
Ik doe zo nog een rondje mee…
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Beiden. De ene weet niks en de ander kan niet zoeken.
Die niet kan zoeken weet dingen verkeerd. Dril ipv mandril?
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:46
Ben aardig thuis in het dierenrijk, maar werkelijk nog nooit van een gelada gehoord :')
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:46
418 :|W
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:46 schreef DrMarten het volgende:
Ben aardig thuis in het dierenrijk, maar werkelijk nog nooit van een gelada gehoord :')
Ik heb vrienden in het apenhuis in Artis werken, waardoor ik er veel kwam en ook ik heb er nog nooit van gehoord…
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:47
Woont hij nog bij zijn moeder?
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:48
Ah, nu wel Filip
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:48
Filip
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:48
Gibbon
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:48
Brulaap?
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:48 schreef DrMarten het volgende:
Gibbon
^O^
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:49
Gibbon
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:49
“Leuke baan” _O-
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:51
Pneumokokken
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:51
Pneumokok
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:51
Pleurisbacterie
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:52
Ze helpt gewoon mee
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:52
Rupert Murdoch?
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:52
Astrid helpt.
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:52
Rupert Murdoch.
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:52
Murdoch
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:52
Ik dacht meningokok, maar niet dus
NoCigarvrijdag 17 april 2026 @ 20:53
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Ze helpt gewoon mee
En nu weer!
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:53
Astrid, houd eens op.
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:53
Ze helpt weer _O-
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:53
Asuncion
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:53
Ascunsion
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:55
Oei.
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:55
La Paz is bolivia
Remcovrijdag 17 april 2026 @ 20:55
La Paz is Bolivia
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:55
Wat een bijzondere gast _O-
NoCigarvrijdag 17 april 2026 @ 20:55
Adrnhauer, oh nee
Remcovrijdag 17 april 2026 @ 20:55
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Ze helpt gewoon mee
Dijkstra kan gewoon 2 voor 12 erbij doen op de vrijdag.
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:56
Ehrard?
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 20:56
Snuss
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:56
snus
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:56
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Wat een bijzondere gast _O-
:N stereotype Fokker! Woont nog bij mama
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 20:57
Die vrouw lijkt net Hyacinth van Keeping up Apearances _O-
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 20:57
Dat heb ik laatst geprobeerd. Werd binnen een minuut misselijk en duizelig. Een half uur lang. _O-
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 20:58
De infinitief?
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:59
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:57 schreef Zwansen het volgende:
Die vrouw lijkt net Hyacinth van Keeping up Apearances _O-
Die tieten zitten onder de tafel |:) _O-
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 20:59
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
De infinitief?
Dit zijn van die dingen die ik de dag na mijn eindexamen vergeten ben :')
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 20:59
Maan is de zangeres
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 21:00
De heren maken nog kans
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 21:00
spionagefilm
NoCigarvrijdag 17 april 2026 @ 21:00
Spionagefilm
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 21:00
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maan is de zangeres
Opgezocht en :N
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 21:00
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:00 schreef NoCigar het volgende:
Spionagefilm
_O_ _O_
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 21:01
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Opgezocht en :N
Wie is het dan wel ?
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 21:01
Gezellige types
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 21:01
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Wie is het dan wel ?
Jamilia ofzo?
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 21:01
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Wie is het dan wel ?
De Spaanse versie daarvan, Luna schijnt het kind te heten…
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 21:02
Moeilijke conversatie met deze kandidaten…
Zwansenvrijdag 17 april 2026 @ 21:03
Winnen ze ook nog :')
ikweethetooknietvrijdag 17 april 2026 @ 21:03
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:01 schreef MadMaster het volgende:
De Spaanse versie daarvan, Luna schijnt het kind te heten…
Zat ik er niet ver naast :P
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 21:03
Die kerels moeten nog een keer _O-
Fred_Bvrijdag 17 april 2026 @ 21:03
Met dank aan het zoeken van Jan _O-
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 21:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dit zijn van die dingen die ik de dag na mijn eindexamen vergeten ben :')
Ik na de brugklas, de hele zinsontleding vergeten, we leerden ook de uit het Latijn afgeleide termen niet. Waarom ik het wel weet weet ik ook niet.
MadMastervrijdag 17 april 2026 @ 21:03
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zat ik er niet ver naast :P
10 Euro…
Cirilicovrijdag 17 april 2026 @ 21:03
Waarom heeft ie die hoofdstad niet opgezocht?

Die vraag twee heeft ze natuurlijk ook wel tijd gekost. Dus de vraag is maar of de inmenging van Astrid positief was of niet.
Weltschmerzvrijdag 17 april 2026 @ 21:04
Ik vond het niet zo eerlijk, prins vs koning, Adenauer vs eentje die er nog geen jaar heeft gezeten.
DrMartenvrijdag 17 april 2026 @ 21:42
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het niet zo eerlijk, prins vs koning, Adenauer vs eentje die er nog geen jaar heeft gezeten.
Dat tweede team had dan weer de Gibbon ipv een aap die niemand kent.
Lienekienvrijdag 17 april 2026 @ 22:30
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het niet zo eerlijk, prins vs koning, Adenauer vs eentje die er nog geen jaar heeft gezeten.
Drie jaar.
Szuravrijdag 17 april 2026 @ 22:42
Zelfs de herhaaldelijke hulp van de altijd babbelzieke Astrid hielp niet, mens ga met pensioen
Lienekienvrijdag 17 april 2026 @ 23:05
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:42 schreef Szura het volgende:
Zelfs de herhaaldelijke hulp van de altijd babbelzieke Astrid hielp niet, mens ga met pensioen
Doe normaal.
Slobeendvrijdag 17 april 2026 @ 23:11
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:42 schreef Szura het volgende:
Zelfs de herhaaldelijke hulp van de altijd babbelzieke Astrid hielp niet, mens ga met pensioen
Nou nou nou (mee eens dat ze teveel hielp)
Weltschmerzzaterdag 18 april 2026 @ 10:59
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Drie jaar.
Ok, maar als je een tegenhanger van Adenauer wil moet je naar Brandt vragen. Als je Laurent al hebt, vraag dan naar Mathilde en niet naar de koning zelf.

@DrMarten heeft wel gelijk dat het twee kanten op werkte maar je zou toch moeten streven naar ongeveer even moeilijke vragen.
Boca_Ratonzaterdag 18 april 2026 @ 18:24
Ik kom op een leeftijd dat ik sommige antwoorden weet. Vroeger was álles te hoog gegrepen. :{
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:27
Goedenavond.
ikweethetooknietvrijdag 24 april 2026 @ 20:28
:W
ikweethetooknietvrijdag 24 april 2026 @ 20:28
Turf
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:30
nachtzwaluw
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:31
Anton de Kom.
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:34
Bijdehand
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:34
Bijdehand
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:34
Oh nee haha
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:34
Het zoeken gaat weer lekker :')
Fred_Bvrijdag 24 april 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:34 schreef Cirilico het volgende:
Bijdehand
Nabijheid toch?
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:36
Nash dacht ik, van de film.
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:36
Asperger
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:37
Nexperia
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:39
Tom Odell
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:40
Deze lui moeten echt hopen dat die gozer in het 2e team nog slechter zoekt dan vorige week. Ze houden geen seconden over op deze manier :X
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nabijheid toch?
Dat klinkt beter inderdaad. :D

Film was Total Recall btw. Neem ik aan. Nooit gezien.
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:40 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat klinkt beter inderdaad. :D

Film was Total Recall btw. Neem ik aan. Nooit gezien.
Nee, Total Recall was van Verhoeven.
Lienekienvrijdag 24 april 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:39 schreef DrMarten het volgende:
Tom Odell
Was vijf jaar geleden ook al een vraag. :{
Fred_Bvrijdag 24 april 2026 @ 20:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Deze lui moeten echt hopen dat die gozer in het 2e team nog slechter zoekt dan vorige week. Ze houden geen seconden over op deze manier :X
Ik had niet verwacht dat het toch weer spannend zou worden.
Pino112vrijdag 24 april 2026 @ 20:41
Jeetje wat matig
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:41
Dus ruim 2 minuten gezocht voor 2 goede antwoorden.
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:42
SPOILER
kanonnenvoer
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:42
Kanonnenvoer.maar dan dus niet total recall
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:42
kanonnenvoer
ikweethetooknietvrijdag 24 april 2026 @ 20:43
Kanonnenvoer
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:43
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, Total Recall was van Verhoeven.
Ah kijk.
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:43
Godsamme wat slecht dit :D
Pino112vrijdag 24 april 2026 @ 20:43
NeE DaT is HeT NieT
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:44
Het kan nog.
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:44
Joosten hintte noch dat de oprichter van dat damesblad geen Marie Claire heette.
Lienekienvrijdag 24 april 2026 @ 20:46
Opperdoes
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:46
Opperdoezer?
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:48
Oeverzwaluw
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:48
Gierzwaluw?
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:50
Hatta?
la_perle_rougevrijdag 24 april 2026 @ 20:51
Napier?
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:51
Escape ofzo
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:52
2 Schwarzenegger films die ik allebei nog nooit gezien heb volgens mij :D
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:52
Gaasperplassen?
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:53
Waren dit de Loosdrechtse Plassen? Zag even de locatie niet goed
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:53
Dit is Duplantis
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:54
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Waren dit de Loosdrechtse Plassen? Zag even de locatie niet goed
Ik twijfeld ook maar het was in Zuid-Holland.
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:52 schreef DrMarten het volgende:
2 Schwarzenegger films die ik allebei nog nooit gezien heb volgens mij :D
Wat was nou die vorige film uiteindelijk?
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:55
Nieuwe Revu
Fred_Bvrijdag 24 april 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Waren dit de Loosdrechtse Plassen? Zag even de locatie niet goed
Nieuwkoop volgens mij
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik twijfeld ook maar het was in Zuid-Holland.
Reeuwijkse Plassen dan?
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:56
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nieuwkoop volgens mij
Kan ook nog. Hoop plassen met dorpen er omheen :P
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:56
Crohn
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 20:56
Crohn denk ik dan.
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:57
Nummer 1000 keer gehoord. Geen idee hoe die jongen heet
Pino112vrijdag 24 april 2026 @ 20:58
Dit gaat ook al niet zo goed.
Fred_Bvrijdag 24 april 2026 @ 20:58
Schoenendoos?
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:58
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Dit gaat ook al niet zo goed.
Het was vorige week dan ook al een wonder dat ze wonnen.
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 20:59
Schoonmoeder
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 20:59
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:55 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wat was nou die vorige film uiteindelijk?
Eraser
Cirilicovrijdag 24 april 2026 @ 21:00
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:59 schreef Cirilico het volgende:
Schoonmoeder
Helaas.
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 21:01
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 21:00 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Helaas.
bijdehandje.
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 21:01
Als ze willen lachen gaan ze door :D
DrMartenvrijdag 24 april 2026 @ 21:01
Volgende week een 3e ronde winnen met 326 tellen :P
Weltschmerzvrijdag 24 april 2026 @ 21:02
Dom van het eerste team om nog zoveel letters te kopen toen ze het woord al hadden.
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:29
Goedenavond.
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:30
Straks wint het 'slechte team' ronde 3 :D
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:30
Zestienhoven?
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Zestienhoven?
yep
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 20:31
Wel een zwaargewicht
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:32
Komodovaraan
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:32
Varanen
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:33
Mesopotamië
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:34
ICE
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:34
ICE
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:35
Schandalige vraagstelling weer.
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:35
Ruffalo
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:36
Gonzo denk ik.
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:36
Reportage?
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:38
Damen
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:38
Boskalis?
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 20:38
Damen
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:39
Leeghwater
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:40
Eusebio
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:40
Eusebio
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 20:43
Neef you van lady a
Lienekienvrijdag 1 mei 2026 @ 20:44
Zomerkleding
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:44
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:44 schreef Lienekien het volgende:
Zomerkleding
Ik zag hem net toen hij het ook noemde.
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:45
Eindelijk een goed team om het tegen de heren op te nemen. Ga er niet vanuit dat ze straks in de 3e ronde wel ineens heel goed zijn :D
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:48
Romario
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:48
Romário.
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:48
Romario
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:49
Lely.
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:49
De eerste 2 vragen zijn nogal wat makkelijker dan de vergelijkbare vragen bij het eerste team :X
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 20:49
Lely
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:49
Polemiek.
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:52
De brown snake? Taipan? Maar welke soort Taipan dan?
Mamba's zijn het iig niet. Ander continent :P
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:52
Teuge
Lienekienvrijdag 1 mei 2026 @ 20:52
Teuge.
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:52
Teuge?
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:52
Teuge
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 20:52
Teuge
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:53
Alligator Alcatraz.
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:53
Alligator Alcatraz
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:53
Nu al wel duidelijk dat de heren niet gaan winnen.
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:53
Etrusken
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 20:55
EBU was makkelijker
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:55 schreef BobW het volgende:
EBU was makkelijker
Het reptiel ook. Compenseert weer voor de eerste 2 vragen.
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 20:56
Ze gaan het niet halen denk ik :D
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:57
Pedro Pascal
Mexicanobakkervrijdag 1 mei 2026 @ 20:58
Deze kunnen er niks van
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:58
Ironic
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 20:58
Ironic
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 20:58
Astrid komt niet lekker uit d'r woorden vandaag.
Lienekienvrijdag 1 mei 2026 @ 20:59
Toiletpapier
Lienekienvrijdag 1 mei 2026 @ 20:59
:o
BobWvrijdag 1 mei 2026 @ 21:00
Populariteit
DrMartenvrijdag 1 mei 2026 @ 21:00
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Toiletpapier
Dan is die slang toch de Taipan waarschijnlijk, wat ik dan weer een slecht antwoord vind.
Lienekienvrijdag 1 mei 2026 @ 21:00
Populariteit
ikweethetooknietvrijdag 1 mei 2026 @ 21:01
Polariteiten
Weltschmerzvrijdag 1 mei 2026 @ 21:02
Niet zo Ironic dat nummer. Bekijk deze YouTube-video
ikweethetooknietvrijdag 8 mei 2026 @ 20:28
:W
Fred_Bvrijdag 8 mei 2026 @ 20:28
Hier gaat iets mis.
Mexicanobakkervrijdag 8 mei 2026 @ 20:28
Hier gaat iets fout.
Pino112vrijdag 8 mei 2026 @ 20:29
Spannend!
ikweethetooknietvrijdag 8 mei 2026 @ 20:29
Gehacked |:) :B
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:31
Goedenavond!
Weltschmerzvrijdag 8 mei 2026 @ 20:31
Goedenavond.
Weltschmerzvrijdag 8 mei 2026 @ 20:32
Garfield
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:32
Garfield
Weltschmerzvrijdag 8 mei 2026 @ 20:33
Rabat
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:33
Rabat
ikweethetooknietvrijdag 8 mei 2026 @ 20:34
Deze weet Ali wel *O*
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35
Wier?
Fred_Bvrijdag 8 mei 2026 @ 20:35
Wat is dat voor aanpassing?
Pino112vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35
Wat doet ie nou
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35
Handige wijziging :')
Weltschmerzvrijdag 8 mei 2026 @ 20:36
Lithium schat ik.
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:36
Niobium
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:37
Letchert
ikweethetooknietvrijdag 8 mei 2026 @ 20:37
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Wat doet ie nou
Beetje dom :P
DrMartenvrijdag 8 mei 2026 @ 20:39
Nerts
Faraday01vrijdag 8 mei 2026 @ 20:39
Nerts