Ik woonde niet bij de bosbaan die ze aan het verbouwen zijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woonde daar ooit in de buurt ... vertel
Die bij R'damquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik woonde niet bij de bosbaan die ze aan het verbouwen zijn
Die ken ik ja, maar die zijn ze niet aan het verbouwen voor zover ik lees van pullupquote:
goed lezen !!! WK is in Amsterdamquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik ja, maar die zijn ze niet aan het verbouwen voor zover ik lees van pullup
Ja, dan gaan ze hockeyenquote:
Nu? Den Bosch.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar spelen ze eigenlijk ? Heb het nu niet zo gevolgd
denk AIquote:
Ja dat .. mn Brave browser kwam er mee aanzetten..quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Beetje eng wel dat het tegenwoordig eigenlijk niet meer te zien is of iets AI is.
De veertjes zitten net iets te netjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. mn Brave browser kwam er mee aanzetten..
*miauwt*quote:
quote:
Zo klinken ze: https://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/quote:
520 errorquote:Op zondag 5 april 2026 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo klinken ze: https://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |