Die van je moeder waren al wijs genoeg en tjilp hoor ik al genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je er ook een paar van mij horen of liever van mijn parkiet?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, recht naar beneden.![]()
Nou is het niet leuk meer .............quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, doe jij je ding maar. Wat Maily zegt.
Jammer voor jou dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer .............
Ik ga wel zombies vermoorden ofzo
ik ben zijn moeder nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van je moeder waren al wijs genoeg en tjilp hoor ik al genoeg.
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:
Lol, weet ik maar hij had eerder op de avond een uitspraak van zijn moeder getikt, dat bedoelde ik.quote:
ah, dat had ik niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, weet ik maar hij had eerder op de avond een uitspraak van zijn moeder getikt, dat bedoelde ik.
quote:
Even voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nooit goed of het deugt niet zei mijn moeder.
Luie donder.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
* PJ Harvey afzetquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
Zitten leuke bij.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
Deze kan daar ook wel bijquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
Ook alweer 40 jaar geleden en blijft een goed nummer.quote:
hij kan hoog hequote:Op vrijdag 3 april 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer 40 jaar geleden en blijft een goed nummer.![]()
Best wel.quote:
Dit vindt jij dus leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Zit nu dit te kijken.
Nu weer vrolijk.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga nog ff de laatste minuten kijken.
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit vindt jij dus leuk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |