Wat??? Weet je hoe dat heet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:45 schreef Kottnauer het volgende:
Dat bestaat al. Ik heb het jaren niet gezien, maar toen de kinderen nog klein waren kocht ik het wel eens om mee naar school te geven. Twee plakken ontbijtkoek met daartussen een boterachtige substantie.
De vorige keer werden mensen boos. Zo houd ik iedereen tevreden.quote:
Als we iedereen tevreden houden, houden we niemand tevreden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De vorige keer werden mensen boos. Zo houd ik iedereen tevreden.
Ik sta elke dag stil bij de dood van Jezus Christus van Nazareth, Spirituele Leraar, Wonderdoener en Centrale Figuur in de Geschiedenis van Geloof, Filosofie en Menselijke Beschavingquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als we iedereen tevreden houden, houden we niemand tevreden.
Mikey kunnen we vandaag stilstaan bij de dood van Jezus Christus?
Omg. Hoezo bestaat dit niet meer???quote:
En dan wel zeiken over een verzorgd ontbijt...quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:29 schreef Mikeytt het volgende:
Je hebt goede stukken peperkoek die individueel zijn verpakt. Heerlijk en handig voor onderweg. Nu is snijkoek zonder boter alleen niet lekker, dus dan moet je alsnog een hele pot boter meenemen.
Waarom verkopen ze ontbijtkoek niet gewoon met boter op voorgesmeerd? Boter kan gewoon buiten de koelkast bewaard worden, dus in zo'n voorverpakte lekkerkoek zou gewoon moeten kunnen.
Volgens mij is dit gewoon een unexplored gat in de markt.
Peperkoek is juist 1 van de dingen die mensen nooit zelf bakken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan wel zeiken over een verzorgd ontbijt...
Zelf fabriekspeperkoeknest vreten..
gatverquote:
Mag alleen als het roomboter is.quote:
Mikeyquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik sta elke dag stil bij de dood van Jezus Christus van Nazareth, Spirituele Leraar, Wonderdoener en Centrale Figuur in de Geschiedenis van Geloof, Filosofie en Menselijke Beschaving
Is ie dood dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik sta elke dag stil bij de dood van Jezus Christus van Nazareth, Spirituele Leraar, Wonderdoener en Centrale Figuur in de Geschiedenis van Geloof, Filosofie en Menselijke Beschaving
Had je dat niet ook van Snelle Jelle? Vond ze vaak wel erg droog en de boter (of wat er voor door moest gaan) niet zo lekker. In ieder geval, in vergelijking met zelfgesmeerde ontbijtkoek uit een groter pak.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Had je dat niet ook van Snelle Jelle? Vond ze vaak wel erg droog en de boter (of wat er voor door moest gaan) niet zo lekker. In ieder geval, in vergelijking met zelfgesmeerde ontbijtkoek uit een groter pak.
Ik lees nu dat het een soort melk-vanille creme is, geen boterquote:
Zag laatst nog een poster hangen bij een christelijke school waar stond: Jezus leeft. Dus dat lijkt mij dan niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |