abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2026 @ 13:04:49 #276
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562657
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:39 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Waar ben jij mee bezig in het spel, ik ben een beetje verveeld geraakt.
Ik zit pas op 50 uur, heb de main quest tot en met Chapter 4 gespeeld, en ben nu de rest van Hernand aan het exploren.

Hele stukken waar ik nog niet geweest ben.

En ik wil wat meer met het kamp doen nog.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:05:45 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562665
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik weet al niet meer waarvoor hij was _O-
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:06:38 #278
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220562677
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
Oh ja inderdaad. Die waren voor... nee ook geen idee. _O-
  FOK!Fotograaf zondag 12 april 2026 @ 13:06:55 #279
364681 over_hedge
pi_220562682
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
Je kan er gear mee craften
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 12 april 2026 @ 13:07:02 #280
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562685
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Opslag Abyss Cells.

Ik weet dan weer niet waar die ook alweer voor waren :D
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Oh ja inderdaad. Die waren voor... nee ook geen idee. _O-
Maken van Abyss gears.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 13:07:04 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220562686
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zit pas op 50 uur, heb de main quest tot en met Chapter 4 gespeeld, en ben nu de rest van Hernand aan het exploren.

Hele stukken waar ik nog niet geweest ben.
Ik zit ook op precies 50 uur en ergens in Chapter 4. Ik vraag mij af hoeveel ik moet exploren straks is de verrassing eraf als dat kasteel of mooie uitzicht bij een missie hoort :P
  zondag 12 april 2026 @ 13:07:22 #282
511221 Hetekip
Depressief
pi_220562690
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zit pas op 50 uur, heb de main quest tot en met Chapter 4 gespeeld, en ben nu de rest van Hernand aan het exploren.

Hele stukken waar ik nog niet geweest ben.

En ik wil wat meer met het kamp doen nog.
Oh ja, ik denk dat ik de mainquest wel gerushed heb, en gewoon niet zo veel heb explored.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 13:16:27 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562789
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:07 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Oh ja, ik denk dat ik de mainquest wel gerushed heb, en gewoon niet zo veel heb explored.
Dat is altijd zonde in dit soort grote, rijke open wereld games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 12 april 2026 @ 13:18:06 #284
364681 over_hedge
pi_220562813
je komt vanzelf op een punt dat je wel side missies moet doen voor je verder kan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 12 april 2026 @ 13:21:09 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562846
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zit ook op precies 50 uur en ergens in Chapter 4. Ik vraag mij af hoeveel ik moet exploren straks is de verrassing eraf als dat kasteel of mooie uitzicht bij een missie hoort :P
Dat is het risico ja :D

Maar vaak heb je het wel door door door bepaalde zaken.

Was van de week ergens beland en zag een slingerweggetje dat richting omhoog liep, en het barstte opeens van de cooking pots, en het muziekje veranderde, dus had de indruk dat ik richting een Boss (niet Hugo) ging, dus regelmatig gesaved.

En ik kwam uit bij een enorm kasteel.
Gelukkig was er vlakbij een Abyss Nexus fast travel punt, dus die unlocked en weer terug gegaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:23:09 #286
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220562861
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik weet al niet meer waarvoor hij was _O-
Je kan er die cores mee capturen / sealen van vijanden die bv van die blokken zijn en die dan op je beginnen te schieten met lasers

Als je dan met je Axiom hand ding erop bashed dan wordt het een item wat je kan capturen met die axiom zolang je de kuko pot in je inventoryu hebt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 12 april 2026 @ 13:28:37 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220562916
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is het risico ja :D

Maar vaak heb je het wel door door door bepaalde zaken.

Was van de week ergens beland en zag een slingerweggetje dat richting omhoog liep, en het barstte opeens van de cooking pots, en het muziekje veranderde, dus had de indruk dat ik richting een Boss (niet Hugo) ging, dus regelmatig gesaved.

En ik kwam uit bij een enorm kasteel.
Gelukkig was er vlakbij een Abyss Nexus fast travel punt, dus die unlocked en weer terug gegaan.
Bedoel je dat kasteel met spinnewebben en mechanische installaties?
  zondag 12 april 2026 @ 13:30:27 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562928
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Bedoel je dat kasteel met spinnewebben en mechanische installaties?
Icemoor Castle Ruins uit het hoofd, echt huge.

Ben niet binnen geweest dus dat zou ik niet weten :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:31:53 #289
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220562940
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Icemoor Castle Ruins uit het hoofd, echt huge.

Ben niet binnen geweest dus dat zou ik niet weten :D
Ik was net bij Arboria Castle
  zondag 12 april 2026 @ 13:33:19 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220562954
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik was net bij Arboria Castle
Daar ben ik nog niet geweest, naam zegt me niks :D

Hele stukken in het westen van Hernand ben ik nog niet geweest, en ook ten noorden van de Hernand letters op de kaart is nog een heel stuk Hernand _O- _O_

En dat is pas regio 1 :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 12 april 2026 @ 13:35:35 #291
364681 over_hedge
pi_220562990
Als je leuke dingen wilt tegenkomen met exploreren. Ga naar het oosten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 12 april 2026 @ 13:36:43 #292
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220563000
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet geweest, naam zegt me niks :D

Hele stukken in het westen van Hernand ben ik nog niet geweest, en ook ten noorden van de Hernand letters op de kaart is nog een heel stuk Hernand _O- _O_

En dat is pas regio 1 :D
Ik moet ook nog een heel stuk Hernand en ben net over de grens geweest in Demeniss bij dat gekkenhuis. Zal eens een screenshot maken als ik weer ga spelen vanavond.
  zondag 12 april 2026 @ 13:46:10 #293
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220563089
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Als je leuke dingen wilt tegenkomen met exploreren. Ga naar het oosten
Dat dachten de Duitsers ook 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 april 2026 @ 13:47:07 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220563103
Trouwens niet ver van Arboria Castle lag een expansion van je inboedel met 10+. Schijnt dat die elke 3 dagen weer spawnt volgens Google.
  zondag 12 april 2026 @ 13:47:17 #295
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220563107
Ik mag van mezelf nooit eerder naar een nieuwe regio eer dat ik klaar ben met de huidige :D :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 12 april 2026 @ 14:20:03 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220563723
Warrior Monk kontschopper

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 12 april 2026 @ 14:21:03 #297
511221 Hetekip
Depressief
pi_220563771
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 04:38 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Als je op PC speelt, de camera telkens in de richting houden waarin het paard beweegt en dan de "S" key ingedrukt houden.
Dankjewel geen idee hoe the fuck je dat met een controller moet doen... Op PC wel gewoon te doen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 12 april 2026 @ 14:57:02 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220564513
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dankjewel geen idee hoe the fuck je dat met een controller moet doen... Op PC wel gewoon te doen.
De camera draaien waar het paard naartoe kijkt en dan met de linkerstick naar achter inhouden (dacht ik)

Vond dat ook maar een kut minigame hoor haha
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 12 april 2026 @ 15:05:35 #299
511221 Hetekip
Depressief
pi_220564635
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
De camera draaien waar het paard naartoe kijkt en dan met de linkerstick naar achter inhouden (dacht ik)

Vond dat ook maar een kut minigame hoor haha
Hadden ze echt niks beters kunnen bedenken, vond het maar frustrerend. Het lukt me met de muis, maar met die joystick gaat het veel trager. Een muis kun je wat meer snelheid gebruiken.

Maar misschien zijn er ook joystick opties speciaal voor zo'n paard te temmen.

Ik heb nu wel mijn legendarische paard.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220568103
Er zijn zoveel quests, er komt gewoon geen einde aan. En de puzzles zijn hersenkrakers, ik heb tot nu alles opgelost zonder guides, zit soms een paar uur vast.
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')