Ik snap je opmerking, maar in de praktijk doet niemand dat, hoe vaak lees je in de krant dat er een verkrachter door een vader vermoord is?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snapte er nooit zo veel van als mensen voor eigen rechter gingen spelen en vond dat altijd een beetje tokkiegedrag, ook in dit soort gevallen. Nu heb ik zelf een dochtertje en snap ik ineens volledig dat ik ook door zou draaien als iemand aan haar zou zitten.
Deze strekking kan ik wel waarderen, maar dat mensen het vervolgens hier actief goedkeuren dat hij voor eigen rechter speelt vind ik doodeng. @AIVDquote:Op donderdag 2 april 2026 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snapte er nooit zo veel van als mensen voor eigen rechter gingen spelen en vond dat altijd een beetje tokkiegedrag, ook in dit soort gevallen. Nu heb ik zelf een dochtertje en snap ik ineens volledig dat ik ook door zou draaien als iemand aan haar zou zitten.
Live op tv soms nog. Gary Plauché. Ellie Nesler. Marianne Bachmeier.quote:Op vrijdag 3 april 2026 04:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking, maar in de praktijk doet niemand dat, hoe vaak lees je in de krant dat er een verkrachter door een vader vermoord is?
En hoeveel verkrachtingen vinden er wel niet plaats?quote:Op zaterdag 4 april 2026 01:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Live op tv soms nog. Gary Plauché. Ellie Nesler. Marianne Bachmeier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |