Wegquote:Op donderdag 2 april 2026 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is nou overdag, de maan is nu weg
Jammer dat deel 2 nooit wat is geworden, heb uren video's van Scott Manly gezien.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Krijg wel weer zin om Kerbal space program te spelen
Bro is kekkie domquote:Op donderdag 2 april 2026 23:40 schreef kree het volgende:
OMG hahahaha van alles is fake.
En oke deep space network op 56K modem etc. LOL. en kunnen niet een paar extra camera betalen.
https://artemislive.org/?x=0&y=0&z=13352617
https://www.notebookcheck(...)dflug.1265608.0.htmlquote:Outlook zickt – und Houston macht IT-Support beim Mondflug
Marc Herter, Veröffentlicht am 03.04.2026
Während der Artemis-II-Mission sorgte ein Softwarefehler bei Microsoft Outlook für Schmunzler. Das Team in Houston konnte die Probleme auf dem Surface Pro des Kommandanten schnell per Fernzugriff beheben. Microsoft sorgt im Weltall wohl immer wieder für Probleme.
Hij vliegt wel vrij traag trouwens, geregeld maar 5400 km per uur. Je zou toch minimaal tien keer zo snel moeten vliegen als je ergens wilt komen in de ruimte.quote:
En de zonnepanelen gemaakt in Nederlandquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |