Had natuurlijk al van tevoren gemoetenquote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 2 april 2026 00:45 schreef Starhopper het volgende:
Wow! Waren dat allemaal sterren? Of waren dat gewoon rommeltjes bij stage seperation?
Beetje spacenquote:Op donderdag 2 april 2026 00:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zullen ze ook iets van rummikub ofzo hebben om zich te vermaken de komende dagen?
Mass Effectquote:Op donderdag 2 april 2026 00:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Krijg wel weer zin om Kerbal space program te spelen
Debris (ijs) van de ontkoppeling.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:45 schreef Starhopper het volgende:
Wow! Waren dat allemaal sterren? Of waren dat gewoon rommeltjes bij stage seperation?
Monopolyquote:Op donderdag 2 april 2026 00:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zullen ze ook iets van rummikub ofzo hebben om zich te vermaken de komende dagen?
Gaaf beeld dit.quote:Op donderdag 2 april 2026 01:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Debris (ijs) van de ontkoppeling.
[ afbeelding ]
Ik heb 3 en Andromeda nooit gespeeldquote:
3 sowieso, want hoort bij de trilogie.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb 3 en Andromeda nooit gespeeld
1 en 2 waren gaaf. Zag dat de hele serie tijdje terug op gamepass stonden, wel gedownload, maar nog niet aan begonnen.
Er waren toen veel issues mee tijdens de release dacht ik. En bergen kritiek. Met de originele dan.
Zijn die updated versies in 2026 de moeite waard nog als je 3 en 4 nooit gespeeld hebt?
Het is nou overdag, de maan is nu wegquote:
Ok dan moet ik toch 1 en 2 nog maar eens door. Die vond ik toen beide erg gaaf. Dan 3 erachteraan.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
3 sowieso, want hoort bij de trilogie.
Ondanks de kritieken.
De updated versies van 1,2 en 3 bevatten tevens alle dlc![]()
Andromeda is vermakelijk, maar had zoveel meer kunnen zijn.
De trilogie (even als één game gerekend) staat in in top 6 van mijn favoriete games aller tijden (met The Witcher 3 op 1).
Dat is ook geen korte game nee.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dan moet ik toch 1 en 2 nog maar eens door. Die vond ik toen beide erg gaaf. Dan 3 erachteraan.
Zijn nu bezig nog met KDC deel 1 en dat duurt nog wel ff denk ik.
Wegquote:Op donderdag 2 april 2026 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is nou overdag, de maan is nu weg
Jammer dat deel 2 nooit wat is geworden, heb uren video's van Scott Manly gezien.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Krijg wel weer zin om Kerbal space program te spelen
Bro is kekkie domquote:Op donderdag 2 april 2026 23:40 schreef kree het volgende:
OMG hahahaha van alles is fake.
En oke deep space network op 56K modem etc. LOL. en kunnen niet een paar extra camera betalen.
https://artemislive.org/?x=0&y=0&z=13352617
https://www.notebookcheck(...)dflug.1265608.0.htmlquote:Outlook zickt – und Houston macht IT-Support beim Mondflug
Marc Herter, Veröffentlicht am 03.04.2026
Während der Artemis-II-Mission sorgte ein Softwarefehler bei Microsoft Outlook für Schmunzler. Das Team in Houston konnte die Probleme auf dem Surface Pro des Kommandanten schnell per Fernzugriff beheben. Microsoft sorgt im Weltall wohl immer wieder für Probleme.
Hij vliegt wel vrij traag trouwens, geregeld maar 5400 km per uur. Je zou toch minimaal tien keer zo snel moeten vliegen als je ergens wilt komen in de ruimte.quote:
En de zonnepanelen gemaakt in Nederlandquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |