Ik geloof juist wel in hem, maar ik vier geen Pasen. Ook accepteer ik de deadline van Pasen niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die niet in Jezus Christus geloven maar wel Pasen vieren zijn hypocriete profiteurs.
Simon van Cyrenequote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof juist wel in hem, maar ik vier geen Pasen. Ook accepteer ik de deadline van Pasen niet.
Wat ben ik?
KLB / Geen airco op de wcquote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef Plompzakker het volgende:
Als je wat minder kuttopics zou maken had hij misschien helemaal niet hoeven sterven
Jeetje, wat weet jij veel. Nog nooit van gehoord en ik moest het googlen.quote:
Ik ben gediplomeerdquote:Op woensdag 1 april 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jeetje, wat weet jij veel. Nog nooit van gehoord en ik moest het googlen.
Goed he @:doug-heffernan
Dan doe je het vast goed bij @Ansaquote:
Ik had er ook helemaal geen zin in, middelbare school afgemaakt toen hele tijd niks gedaan. Daarna een mbo gedaan en daarna een hbo. Was wel al oud toen ik met werken begon en nu weet ik niet wat ik doe, maar ik doe iets en ik krijg betaald. Zin heb ik er niet in, en mijn hulpverleners zijn boos op mij.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan doe je het vast goed bij @:ansa
Ik ben helaas maar een domme schoolverlater die als hoogst haalbare had om vrachtwagenchauffeur te worden, maar daar had ik geen zin in. Toen wilden ze dat ik een ondernemingsplan zou schrijven voor een uitvaartonderneming of beveiligingsbedrijf, maar daar had ik ook geen zin in.
jaquote:Op woensdag 1 april 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jeetje, wat weet jij veel. Nog nooit van gehoord en ik moest het googlen.
Goed he @:doug-heffernan
Een verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof juist wel in hem, maar ik vier geen Pasen. Ook accepteer ik de deadline van Pasen niet.
Wat ben ik?
Bestaat de Hema nog? Zijn die ook opgestaan uit de dood?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb paaseitjes gekocht bij de Hema om Jezus te eren.
Laatste Pasen zijn die overgekocht. Wss een daad van Jezus.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Bestaat de Hema nog? Zijn die ook opgestaan uit de dood?
Ook kinderslaaf vrij? Tonychocolonely heeft een vieze cop out gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Laatste Pasen zijn die overgekocht. Wss een daad van Jezus.
Zijn nu de enige keten met paaseitjes waar goede chocolade in zit.
Cop out? Hema gebruikt dezelfde partner als Tony's voor slaafvrije chocolade, dus als Tony's kut is, dan is Hema ook kut.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ook kinderslaaf vrij? Tonychocolonely heeft een vieze cop out gedaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-slaafvrije-chocolaquote:Op woensdag 1 april 2026 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Cop out? Hema gebruikt dezelfde partner als Tony's voor slaafvrije chocolade, dus als Tony's kut is, dan is Hema ook kut.
Doen ze niet meer aan slaafvrij bij Tony??
Wtfquote:Op woensdag 1 april 2026 21:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)t-slaafvrije-chocola
De Nederlandse chocoladefabrikant Tony's Chocolonely staat sinds een paar maanden niet meer op een Amerikaanse lijst van producenten die hun chocola gegarandeerd zonder illegale arbeid produceren. Volgens de organisatie Slave Free Chocolate voldoet Tony's Chocolonely niet meer aan de voorwaarden, omdat het samenwerkt met de grote producent Barry Callebaut.
Kapitalisme maakt alles kapot Mikey.
Fuck tony dat ze nog eigenlijk zo durven te adverteren.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wtf![]()
Eens op zoek naar een alternatief dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |