de aan- en afkondiging van clips heeft een ander uiterlijk en animatie gekregen, ach dat is wel leuk, wordt er niet minder om
maar er loopt nu constant (echt CONSTANT) een 'lichtkrant' onder het MTV logo met de naam van het programma.... ik dacht eerst alleen Dag Top 5, maar ook bij Jackass, Cribs, Greatest Hits vind het eigenlijk zwaar irritant maar goed
Hehe iemand die t geizen heeft viel jullie t niet op dat die rappers(de "kleurlingen" zeg maar), zo ontzettend strak doen over wat ze hebben! "This is MY flatscreen, and this is My kitchen with flatscreen, here i got 3 flatscreesn
"
quote:Dat moest van MTV Networks Europe, ze doen dat op zo'n beetje alle MTV's over de hele wereld. Tja, ik kan me er niet echt aan storen verder.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:31 schreef ImPrEzA het volgende:
maar er loopt nu constant (echt CONSTANT) een 'lichtkrant' onder het MTV logo met de naam van het programma.... ik dacht eerst alleen Dag Top 5, maar ook bij Jackass, Cribs, Greatest Hitsvind het eigenlijk zwaar irritant maar goed
Nieuwe aankondigingen van clips zijn echt helemaal goed, nu niets meer aan doen.
quote:Gelukkig niet.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:33 schreef rbman het volgende:
Willen ze nu net zo interactief worden als TMF
quote:Ze mogen van mij wel dat www.mtv.nl weghalen uit dat balkje. Ik neem aan dat de meeste mensen wel weten wat het internetadres van MTV is.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:20 schreef Borin het volgende:
Nieuwe aankondigingen van clips zijn echt helemaal goed, nu niets meer aan doen.
quote:behalve Dag Top 5 misschien of Hot or Not is d'r toch niks interactiefs bij MTV? volgens mij zijn ze zelfs minder interactief dan TMF was VOOR 1 mei vorig jaar
Op dinsdag 25 februari 2003 21:33 schreef rbman het volgende:
Willen ze nu net zo interactief worden als TMF
quote:Idd... ook veel leukere muziek, of ben ik nou al een ouwe lul
Op dinsdag 25 februari 2003 22:25 schreef Zon het volgende:
Zo leuk als begin jaren 90 zal het nooit meer worden. Ray Cokes...
toen MTV beetje IN begon te worden toen werd er nog muziek gedraaid. nu 100x jackass 100x De neger laat zijn huis zien show 100x dezelfde clip, die ook nog eens NIET goed is. veejays die niet eens richting de kringspier mogen kijken van de mensen die er begin 1990 waren. waarom moet het hollands zijn... het enige wat ik gevraagd heb is: geen minutenlange reclameblokken en meer verschillende muziek. en wat doen ze... copieren tmf, halen alle negatieve dingen eruit (WAAR IS TMF LATE) en verspreiden dit over 2 zenders... nooit meer live concerten nooit meer minder commerciele muziek nooit meer iets...
om te huilen als ik me er ff toe zou zetten zou ik echt een 10.000 woorden tellend stuk kunnen schrijven hiervoor, maar dat is het niet waard... 2 leuke platen afgelopen 2 maandne geweest, queens of the stone age en ik heb 1 keer foo fighters gezien...dat is ook echt alles...
EN IK WIL NIET ZIEN HOE DE CLIP VAN AVRIL LAVIGNE IS GEMAAKT!!! althans niet 200x zappen wordt je echt ongelukkig van..
quote:Queens of the sotne age en foo fighters zijn anders allebei in high rotation te zien geweest, met andere woorden, we zijn er op mtv mee doodgegooid, misschien kijk je gewoon op de verkeerde momenten.
Op dinsdag 25 februari 2003 23:39 schreef FokTijn het volgende:
het is nu bagger ......toen MTV beetje IN begon te worden toen werd er nog muziek gedraaid. nu 100x jackass 100x De neger laat zijn huis zien show 100x dezelfde clip, die ook nog eens NIET goed is. veejays die niet eens richting de kringspier mogen kijken van de mensen die er begin 1990 waren. waarom moet het hollands zijn... het enige wat ik gevraagd heb is: geen minutenlange reclameblokken en meer verschillende muziek. en wat doen ze... copieren tmf, halen alle negatieve dingen eruit (WAAR IS TMF LATE) en verspreiden dit over 2 zenders... nooit meer live concerten nooit meer minder commerciele muziek nooit meer iets...
om te huilen als ik me er ff toe zou zetten zou ik echt een 10.000 woorden tellend stuk kunnen schrijven hiervoor, maar dat is het niet waard... 2 leuke platen afgelopen 2 maandne geweest, queens of the stone age en ik heb 1 keer foo fighters gezien...dat is ook echt alles...EN IK WIL NIET ZIEN HOE DE CLIP VAN AVRIL LAVIGNE IS GEMAAKT!!! althans niet 200x zappen wordt je echt ongelukkig van..
Anyway, dit topic gaat over de veranderingen van gisteren. Over MTV zelf zijn al een dozein topics hier op fok.
Dat nutteloze gedoe onder dat logo mogen ze van mij gelijk weer weg halen.
quote:Ik dacht al, waar blijft ze.
Op woensdag 26 februari 2003 19:49 schreef postinggirl het volgende:
Die aftitelingen zien er erg leuk uit met die steentjes. Een behoorlijke verbetering.Dat nutteloze gedoe onder dat logo mogen ze van mij gelijk weer weg halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |