Voor je het weet krijgen we ' 1 April week/month/actie' en dergelijke 'black friday' taferelenquote:Op woensdag 1 april 2026 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
Vermoeiend hoor. Elk bedrijf dat nu met een totaal ongrappige 1 april stunt komt als reclame... soms duurt de grap meerdere dagen tot aan 1 april.
Gewoon kappen! Niemand vindt je all-you-can eat bezorgpizza's en wolfwerende fietsen leuk!!!!!
1 april hoort niet commercieel.
Hilke is begonnen. Volgend jaar zal iedereen volgen.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Voor je het weet krijgen we ' 1 April week/month/actie' en dergelijke 'black friday' taferelen
Zeer terechte klacht.
Als het maar Chinees is dan is het prima bij TSquote:Op woensdag 1 april 2026 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zijn bedrijven en die willen geld verdienen. Als je dit soort zaken afkeurt moet je geen geld meer geven aan die bedrijven.
Zo zien 90% van de vrouwen in mijn wijk eruit. Allemaal dezelfde kleding en dezelfde makeup lookquote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
Zijn er mensen die deze look mooi vinden?
[ afbeelding ]
ik vind dit soort vrouwen echt lelijk... nou ja lelijk is niet het goede woord. onaantrekkelijk.
Nope, daar vind ik ook echt helemaal niets aan.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
ik vind dit soort vrouwen echt lelijk... nou ja lelijk is niet het goede woord. onaantrekkelijk.
Ik denk niet dat je nee zegt maar okéquote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
Dit is AI toch?quote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
Op een plaatje vind ik er niks aan, nee.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
Is aiquote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
Allemaal kapitalisme.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
hij wel hoorquote:Op woensdag 1 april 2026 17:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je nee zegt maar oké
ja ok, maar dat ai beeld is gebaseerd op een algoritme dat veronderstelt dat mensen dat mooi vinden , toch? anders zouden ze de look wel anders maken in AIquote:
Zou raken voor 4.2 seconden.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:56 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
even wat anders:
[ afbeelding ]
Nja dat Mikeytt dat in zijn tijdlijn krijgt zegt genoegquote:Op woensdag 1 april 2026 18:10 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
ja ok, maar dat ai beeld is gebaseerd op een algoritme dat veronderstelt dat mensen dat mooi vinden , toch? anders zouden ze de look wel anders maken in AI
Waar woon jij was toch in Grofferdamquote:Op woensdag 1 april 2026 17:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo zien 90% van de vrouwen in mijn wijk eruit. Allemaal dezelfde kleding en dezelfde makeup look
Mooierdam centrum ja. Deze vrouwen zijn overdag altijd een wijntje aan het doen, dus weet niet hoe ze geld verdienen.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:21 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Waar woon jij was toch in Grofferdam![]()
Dit meen je niet?quote:
Hoe doe je dat dan? De helft van de webwinkels verzenden met postnlquote:Op woensdag 1 april 2026 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
PostNL met hun deurhanger was toch wel het meest trieste van allemaal. Geen enkele euro naar dat strontclubje meer.
erfenissen, of dat doet manlief. zij hoeven zich alleen maar te verminken om er als een ai barbiepop uit te zienquote:Op woensdag 1 april 2026 18:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mooierdam centrum ja. Deze vrouwen zijn overdag altijd een wijntje aan het doen, dus weet niet hoe ze geld verdienen.
Ja of:quote:Op woensdag 1 april 2026 19:01 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
erfenissen, of dat doet manlief. zij hoeven zich alleen maar te verminken om er als een ai barbiepop uit te zien
Wat gaat jou dat aan klaploperquote:Op woensdag 1 april 2026 18:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? De helft van de webwinkels verzenden met postnl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |