Ik kende een man die een mooie thaise had opgedaan, hij ging trouwen met die meid en na zijn pensioen is hij in thailand gaan wonen, binnen het jaar na verhuizing was hij dood.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Per jaar gaan er tientallen, zo niet honderden Westerse mannen naar Thailand, Cambodja of de Filippijnen om daar een bruid op te halen.
Andersom zie je dat echter nooit, dat Thaise, Cambodjaanse of Filipijnse mannen naar het westen komen reizen om een Westerse vrouw mee terug te nemen.
Ik vraag me af waardoor dat komt. 🤔
Tiny dicks bwoiiiiquote:Op maandag 30 maart 2026 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Per jaar gaan er tientallen, zo niet honderden Westerse mannen naar Thailand, Cambodja of de Filippijnen om daar een bruid op te halen.
Andersom zie je dat echter nooit, dat Thaise, Cambodjaanse of Filipijnse mannen naar het westen komen reizen om een Westerse vrouw mee terug te nemen.
"Meid"quote:Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik kende een man die een mooie thaise had opgedaan, hij ging trouwen met die meid en na zijn pensioen is hij in thailand gaan wonen, binnen het jaar na verhuizing was hij dood.
die meid hoeft nooit meer te werken
Die mannen kunnen dat niet betalen niet, die staan voor een habbekrats loodzware koffers op zo'n kutboot vol toeristen te gooien, zitten aan de yabaa of krijgen een fooi van ¤0,40 in een gaar hotel, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ze zouden waarschijnlijk wel willen maar wij zullen te moeilijk zijn?quote:Op maandag 30 maart 2026 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nee dat is niet waar.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:51 schreef Durmada het volgende:
Veel westerse vrouwen voelen zich superieur ten opzichte van vrouwen afkomstig uit andere continenten. Ze hebben geen schijn van kans.
Ik vind daar niets van en zou zelf ook geen interesse hebben.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Thaise en Fillipijnse mannen hebben gewoon dat geld niet en Europese vrouwen hebben veel minder last van armoede waardoor ze gebood zijn om hun liefde voor geld aan te bieden aan wanhopige mannen. Wat je juist wel ziet is dat er veel oudere rijke vrouwen die naar Afrika en de Caribische eilanden gaan om een jonge hitse jongeman te vinden als boytoy. Wat vinden jullie daarvan?
Wie zegt dat ik niet hetzelfde denk over mannen die dat doen? Jij vroeg wat we dachten van vrouwen die dat doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is het vies als vrouwen het doen, maar niet als mannen dat doen?
In Nederland verdien je als arbeider 8 tot 10 keer meer. Stukje makkelijker om daar heen te gaan en indruk te maken met een dikke portemonnee.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dit.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:33 schreef dop het volgende:
[..]
In Nederland verdien je als arbeider 8 tot 10 keer meer. Stukje makkelijker om daar heen te gaan en indruk te maken met een dikke portemonnee.
En toch volkomen begrijpelijk dat de weinig de omgekeerde weg bewandelen.
Als het al mogelijk is.
Of zou jij overwegen in Thailand te gaan wonen en werken?
De lokale vrouwen willen de lokale mannen niet eens...quote:Op maandag 30 maart 2026 18:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Las een post op reddit van een westerse expat vrouw in Vietnam die de noodklok luidde dat haar hele dating leven droog was gevallen sinds ze naar Vietnam was verhuist, en of andere vrouwen daar ook last van hadden. Alle posters onder haar beaamden dat. Wat bleek, bijna allemaal daten alleen mede westerse expats, ze waren niet geinteresseerd in lokale mannen. Maar hun mede westerse expat mannen die daar zaten lieten die westerse vrouwen expats allemaal links liggen en gingen zelf allemaal juist wel voor een lokale vrouw
Ik betwijfel dat de lokale vrouwen geen interesse hebben in de lokale mannen daar. Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De lokale vrouwen willen de lokale mannen niet eens...
Dus zo raar is dat niet.
Omdat de mannen daar niet de beste reputatie hebben hè?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat de lokale vrouwen geen interesse hebben in de lokale mannen daar. Waar haal je dat vandaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |