abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220497608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die je na jaren dan eens wilt gebruiken en dan niet meer blijkt te werken vanwege lekkende batterijen. :D
Batterijen er naast bewaren, nooit in de zaklamp (of de radio, of wat je dan in je noodpakket ook aan spul op batterijen hebt). Ik neem aan dat iedereen dat toch wel snapt.
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:18:25 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220498626
Op Bol:

https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000051680823/

Er liggen er meerdere in huis, ik ben er zeer tevreden over.
pi_220498637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:18 schreef Eightyone het volgende:
Op Bol:

https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000051680823/

Er liggen er meerdere in huis, ik ben er zeer tevreden over.
Linkjes naar bol doen het niet. Is al een tijdje zo.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:23:22 #29
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220498643
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Linkjes naar bol doen het niet. Is al een tijdje zo.
Zoek op Bol anders naar 'CREE Mini LED Zaklamp - 700 Lumen - Zwart'.
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2026 @ 12:27:28 #30
842 Zorro
Z
pi_220498661
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Linkjes naar bol doen het niet. Is al een tijdje zo.
Bij mij wel, ik klik er net op en kom bij een leuk lampje uit. Op Bol nog wel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')