Beide Mercedessen tetsen erafquote:
Lastig te zien he, die rijdersnummers op de auto'squote:Op zondag 29 maart 2026 08:02 schreef wdn het volgende:
"Leclerc voorbij aan Russell"
Laat het toch Hamilton zijn
Hopen dat er niet nog een SC of rode vlag komt danquote:
Viaplay luisterenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:02 schreef wdn het volgende:
"Leclerc voorbij aan Russell"
Laat het toch Hamilton zijn
Half 10 is het nu.quote:
@yvonne lief aan kijkenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nou niet nog een SC, anders halen ze 9:00 niet
quote:
quote:
Dan is je Fok tegoed op?quote:
Als ik Olav hoor dan word ik altijd een beetje misselijk, dat heb ik bij dit duo nog niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay luisteren![]()
Zitten nog vaker naast dan Olav Mol.
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:04 schreef Questular het volgende:
Eigenlijk is de anti Russell bias hier op fok het equivalent van de anti Max bias van de Engelse pers. Beide helemaal prima maar dan is het wel ironisch hoe je hier collectief haten op de Britse pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |