Nou toch mooi om je een beetje positief te horen!quote:Op zondag 29 maart 2026 08:57 schreef Red_85 het volgende:
Na, op zich aardige race gezien.
Alleen die gemaakte shit inhaalacties is echt bullshit.
Nog een halfuurtje.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
We moeten gaan afronden het forum gaat zo sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |