Jep. Cola zat te harvesten met overdreven lico. Bearman verwacht dat ff niet. Nog een reden dit over de schutting te flikkeren.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:52 schreef Starflyer het volgende: Dit krijg je met dit energiemanagement
Gekneusd kan ook.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Duurde lang.
Die voet lijkt gebroken. Hij kan er niet eens op lopen.
Zeg maar dag seizoen.quote:
Ja die boardradios van hem, helemaal verongelijkt dat Ollie precies crasht als hij de pits in is geweestquote:Op zondag 29 maart 2026 07:54 schreef StephanL het volgende:
Russell moet niet zo zeuren, derde is niks mis mee.
Nee denk ik niet, maar allemaal uit eigen ervaring, bij gekneusd loop je op adrenaline wel door.quote:
Gebeurt andere ook, hoort bij de sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boardradios van hem, helemaal verongelijkt dat Ollie precies crasht als hij de pits in is geweest
Dat wist ik nietquote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, maar allemaal uit eigen ervaring, bij gekneusd loop je op adrenaline wel door.
Bij gebroken kan dat trouwens ook prima, maar als je er als het ware doorzakt dan is er vaak wel wat kapot
Gelukkig hebben ze een voorjaarsvakantiequote:
Ik heb vaak gekneusd gehad en ik kon er nog op lopen met pijn.quote:
Vandaar die hoge hekkenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef -XOR- het volgende:
Was een feest geweest in Jeddah met deze snelheidsverschillen en het gebrek aan uitwijkmogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |