abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 23:30:47 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220455928
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 00:28:37 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220456226
ik sla ook deze race over
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 maart 2026 @ 00:35:43 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220456249
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2026 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
ik sla ook deze race over
Slecht, matig, teleurstellend.

Gewoon samen met mij uitgesteld kijken :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:17:56 #4
284411 crew  heywoodu
pi_220456553
Oei, race uitgesteld wegens een enorme crash bij de Porsches. Coureur ok, hekken niet. Nog geen starttijd.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:22:37 #5
284411 crew  heywoodu
pi_220456555
Kan geen filmpje vinden, maar Viaplay niet de crash zien, damn :D

Porsche hard over de kop en vol door de hekken heen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:23:11 #6
284411 crew  heywoodu
pi_220456556
"Als je dominant bent, moet je zo veel mogelijk punten sprokkelen."

Gouden woorden van Christijan Albers.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:27:06 #7
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456561
Holy crap, die crash in de Porsche-race :X :X :X Geen wonder dat de start moet worden uitgesteld wegens repair werkzaamheden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:27:33 #8
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456562
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Kan geen filmpje vinden, maar Viaplay niet de crash zien, damn :D

Porsche hard over de kop en vol door de hekken heen.
Op F1 TV in de voorbeschouwing kwam het net voorbij
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:28:49 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456563
Start is 10 minuten later?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 29 maart 2026 @ 06:30:08 #10
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456564
Kan kennelijk geen screenshots maken van F1TV
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:31:25 #11
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456565
quote:
80s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:30 schreef flipsen het volgende:
Kan kennelijk geen screenshots maken van F1TV
Tuurlijk wel
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 29 maart 2026 @ 06:32:00 #12
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456566
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Tuurlijk wel
[ afbeelding ]
Ik niet :( Krijg een zwart beeld als ik printscreen gebruik
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:33:01 #13
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456567
Bueno, even de airco aan, nog vies warm hiero. En vroeg, 01:32 :P Hopelijk niet te veel safetycars of rode vlaggen, dan kan ik nog een paar uur pitten straks...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:34:31 #14
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456568
quote:
80s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:32 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik niet :( Krijg een zwart beeld als ik printscreen gebruik
Hardware acceleratie uitzetten in browser




[ Bericht 4% gewijzigd door HiDiHo op 29-03-2026 06:41:10 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220456570
Wat is deze, ben ik vroeg wakker voor het batterij management spel stellen ze het het begin uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:41:53 #16
284411 crew  heywoodu
pi_220456571
"Piastri heeft nog geen meter geracet dit seizoen."

Uh, hij heeft de twee races niet kunnen rijden nee, maar de sprint toch wel gewoon of ben ik nou gek?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:42:14 #17
284411 crew  heywoodu
pi_220456572
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is deze, ben ik vroeg wakker voor het batterij management spel stellen ze het het begin uit?
Ja, even een post boven je kijken voor de reden ^O^
pi_220456574
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, even een post boven je kijken voor de reden ^O^
Moesten de reparateurs eerst nog de batterij opladen?
  zondag 29 maart 2026 @ 06:46:52 #19
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456578
Hahaha, Bearman en Ocon hadden wel lol :D

Of kijken jullie niet naar de pre-race show op F1TV?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:47:54 #20
284411 crew  heywoodu
pi_220456581
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:43 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Moesten de reparateurs eerst nog de batterij opladen?
Haha!
  zondag 29 maart 2026 @ 06:49:04 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220456585
Aanwezig :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:50:25 #22
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456587
Eens kijken of Max met die bagger auto nog in de punten kan komen,,,,,,
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 29 maart 2026 @ 06:50:50 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220456588
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:41 schreef heywoodu het volgende:
"Piastri heeft nog geen meter geracet dit seizoen."

Uh, hij heeft de twee races niet kunnen rijden nee, maar de sprint toch wel gewoon of ben ik nou gek?
Net als @Nattekat vinden ze dat de sprintrace niet meetelt . :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 06:51:10 #24
842 Zorro
Z
pi_220456589
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Max met die bagger auto nog in de punten kan komen,,,,,,
Eerst eens kijken of ie vanaf 11 mag beginnen in te halen of dat ie na de start weer achteraan ligt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 06:51:48 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220456590
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')