Slecht, matig, teleurstellend.quote:
Op F1 TV in de voorbeschouwing kwam het net voorbijquote:Op zondag 29 maart 2026 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Kan geen filmpje vinden, maar Viaplay niet de crash zien, damn![]()
Porsche hard over de kop en vol door de hekken heen.
Tuurlijk welquote:Op zondag 29 maart 2026 06:30 schreef flipsen het volgende:
Kan kennelijk geen screenshots maken van F1TV
Ik nietquote:
Hardware acceleratie uitzetten in browserquote:Op zondag 29 maart 2026 06:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik nietKrijg een zwart beeld als ik printscreen gebruik
Ja, even een post boven je kijken voor de redenquote:Op zondag 29 maart 2026 06:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is deze, ben ik vroeg wakker voor het batterij management spel stellen ze het het begin uit?
Moesten de reparateurs eerst nog de batterij opladen?quote:Op zondag 29 maart 2026 06:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, even een post boven je kijken voor de reden
Haha!quote:Op zondag 29 maart 2026 06:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Moesten de reparateurs eerst nog de batterij opladen?
Net als @Nattekat vinden ze dat de sprintrace niet meetelt .quote:Op zondag 29 maart 2026 06:41 schreef heywoodu het volgende:
"Piastri heeft nog geen meter geracet dit seizoen."
Uh, hij heeft de twee races niet kunnen rijden nee, maar de sprint toch wel gewoon of ben ik nou gek?
Eerst eens kijken of ie vanaf 11 mag beginnen in te halen of dat ie na de start weer achteraan ligt.quote:Op zondag 29 maart 2026 06:50 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of Max met die bagger auto nog in de punten kan komen,,,,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |