MariokartAntiGenotquote:Op zondag 29 maart 2026 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Overtake Mode, wat een term ook.
Push to pass (uit de Indy car) is veel beter?quote:Op zondag 29 maart 2026 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Overtake Mode, wat een term ook.
Er zijn genoeg mensen wereldwijd die Mario Kart leuk vinden.quote:
Om zelf te spelen ja.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen wereldwijd die Mario Kart leuk vinden.
Ik kijk het wel eens als de kinderen het spelen, boeit inderdaad maar kortquote:
De actie is er sinds ronde 2 wel uit.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:31 schreef Monolith het volgende:
De actie lijkt er sowieso een beetje uit te zijn.
Is altijd na de eerste 10 ronden (max).quote:Op zondag 29 maart 2026 07:31 schreef Monolith het volgende:
De actie lijkt er sowieso een beetje uit te zijn.
Oude tijden herlevenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:31 schreef Monolith het volgende:
De actie lijkt er sowieso een beetje uit te zijn.
En maximaal gebruik gemaakt van het feit dat Lec binnen 1 seconde ervoor rijdt, goed uitgedacht, geweldige move.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, Antonelli ook een plek gepakt.
Nee blijft er gewoon achter cruisen zodat de overmacht niet te groot lijkt.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
George geduldig aan het sparen om de overtake in te kunnen zetten op het juiste moment.
Althans, dat hoop ik voor hem
Maakt niet uit toch een knakenbak.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is zijn stuurbekrachtiging kwijt.
Jinx het nu niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch een knakenbak.
Ik vind het wel bijzonder dat er nog geen uitvaller is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |