Allebei groene energie variabel via Essent?quote:Op zondag 29 maart 2026 07:24 schreef pmponer het volgende:
"Het is lastig omdat je binnen een seconde zit, en als het ware in het zelfde energieprogramma zit"
Een van de teksten uit de monden van het VIaplay duo. Bizar, JOHEJOHO
Ik zat net te denken, zal Toto tevreden zijn over 43 rondjesquote:Op zondag 29 maart 2026 07:26 schreef tralalala het volgende:
Ik kom uit de toekomst
1. Russell
2. Antonelli
quote:Op zondag 29 maart 2026 07:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow Piastri pakt hem terug
Lekker gedaan
Is vet tochquote:
Op het rechte stuk er voorbij gaan omdat je batterij over hebt?quote:
Inhaalmodus.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Overtake Mode, wat een term ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |