Met carnaval willen we als schoolmeisjes, met plooirok, maar die zijn echt nergens te vinden
Tnx vast
quote:...en terecht.
Op dinsdag 25 februari 2003 20:30 schreef _Linnie_ het volgende:maar die zijn echt nergens te vinden
V.
En anders kan je ze zeker weten kopen bij een H&M inderdaad.
Bij de Funkie House hebben ze een wit/roze geruitte maar die is 99 euro (waah). Verder zit er nog een winkeltje en die heeft ze in het wit/zwart geruit, leger print en nog een hele zooi meer, maar daar zit altijd een riem(pje) aanvast..
Suc6
quote:Die militante grijsgroene superkorte canvas plooirokjes met grote zakken op de heupen die je overal ziet vind ik fantastisch. Ze zijn er trouwens ook in schotse stof en camouflagestof: lengte billentikkertje.Als ik nou nog wat slanker was... Ik kan ze amper weerstaan!
Op dinsdag 25 februari 2003 21:19 schreef MissX het volgende:
hmm is in de winkels kijken. Het wordt weer helemaal hip, zie echt alweer zooo vaak meisjes in plooirok. Vind het er niet uitzien, maar das persoonlijk.
Ik wil echter heel erg graag een zwart kort plooirokje (inderdaad de kostschoollook) hebben. Probleem is echter dat ik zulke lange benen heb dat rokjes al snel té kort vallen.
Een minirok verwordt hierdoor bij mij tot niet meer dan een riemachtig geval.
Hoe kort zijn de rokjes a.s seizoen eigenlijk?
Kunnen jullie ook wat foto's plaatsen van die kostschoolplooirokjes ??
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind dit wel een heel geil topic zeg![]()
![]()
Kunnen jullie ook wat foto's plaatsen van die kostschoolplooirokjes ??
![]()
Jouw kinderhand is snel gevuld zeg!
quote:Kom op met die pics dan !!
Op woensdag 26 februari 2003 10:00 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Jouw kinderhand is snel gevuld zeg!
quote:Dat zeg ik :billentikkertje! Dat beteklent dat de zoom onderaan de billen zit. Er past misschien net een boxersschort onder maar onbegluurd er een trap in oplopen ef de bus in stappen: nee dat eist enige oefening in hoe je schooltas achter je te houden.. Riemachtig kort dus. En hoe langer je benen deste mooier. laat ze maar zien!
Op woensdag 26 februari 2003 09:50 schreef Noayla_ het volgende:
Hoe kort zijn de rokjes a.s seizoen eigenlijk?
quote:Schooltassen sjouw ik al geruime tijd niet meer
Op woensdag 26 februari 2003 10:03 schreef Lurky het volgende:[..]
Dat zeg ik :billentikkertje! Dat beteklent dat de zoom onderaan de billen zit. Er past misschien net een boxersschort onder maar onbegluurd er een trap in oplopen ef de bus in stappen: nee dat eist enige oefening in hoe je schooltas achter je te houden.. Riemachtig kort dus. En hoe langer je benen deste mooier. laat ze maar zien!
Ik denk dat ik ze gewoon maar eens moet gaan passen; als ik met dansen maar niet in mijn directoire sta ga ik er zeker 1 aanschaffen.
Nu ik toch aan het vragen ben; is het of kort of niet?
Of worden er ook nog andere roklengtes op de markt gebracht?
Hier moet je echt een ideaal figuur voor hebben, anders ziet het er niet uit. Het kan dan heel mooi zijn maar dat geldt helaas maar voor circa drie procent van ons (show die cellulitis-billen en/of knokige knietjes......).
Verre van praktisch trouwens.
Persoonlijk vind ik de lengte tot net boven, op, of net onder de knie (die blijkbaar uit de mode is geraakt) mooier.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 26-02-2003 10:14]
Zo kort dus:
Wie een langere plooirok wil kan eens kijken in "oudere dameszaken" als Maison de Bonneterie, C&A en de Bijenkorf. Zelf dan op gewenste lengte maken.
quote:Foto's als het gelukt is a.u.b.
Op dinsdag 25 februari 2003 20:30 schreef _Linnie_ het volgende:Met carnaval willen we als schoolmeisjes, met plooirok, maar die zijn echt nergens te vinden
quote:Zo'n zakelijke grote dameskantoortas model: schooltas. Zo eentje waarmee je een flinke mep kan uitdelen als iemand onder je rokje zit.
Op woensdag 26 februari 2003 10:09 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Schooltassen sjouw ik al geruime tijd niet meer
![]()
quote:Daar heb ik mijn paraplu voor (kapotte baleinen kunnen grote schade aanrichten aan grijpgrage mannenhandjes)
Op woensdag 26 februari 2003 10:15 schreef Lurky het volgende:[..]
Zo'n zakelijke grote dameskantoortas model: schooltas. Zo eentje waarmee je een flinke mep kan uitdelen als iemand onder je rokje zit.
Als die modellen op de plaatjes ook zo rond de 1.80 m. zijn vind ik deze roklengte nog nét te doen (alleen op feesten dan en op straat m'n lange jas erover heen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |