Exact dit!quote:Op maandag 20 april 2026 10:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Op de bank liggen
Fuck de monarchie
TV / [NPO1] Koningsdag Dokkumquote:Op maandag 27 april 2026 08:19 schreef kree het volgende:
is dit het topic waar we ff de live uitzending volgen ook? of moet ik bij ander Topic zijn?
Beterschapquote:Op maandag 27 april 2026 08:14 schreef sleepingbeauty het volgende:
Thuis hangen met een zware longontsteking.
Buiten dat Willem heeft me ook geen uitnodiging gestuurd, dus tja jammer joh
Een goed herstel toegewenst.quote:Op maandag 27 april 2026 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dagje thuis, want ik vorige week geopereerd en mag niks doen.
quote:Op maandag 27 april 2026 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dagje thuis, want ik vorige week geopereerd en mag niks doen.
Beterschap!quote:Op maandag 27 april 2026 08:14 schreef sleepingbeauty het volgende:
Thuis hangen met een zware longontsteking.
Buiten dat Willem heeft me ook geen uitnodiging gestuurd, dus tja jammer joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |