abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2026 @ 20:19:42 #276
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220454532
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je gaat bijna terugverlangen naar Ecclestone.

Liberty en alles wat eromheen hangt is echt zo intens kut.
Dit komt alleen niet door Liberty, maar de FIA.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 20:48:06 #277
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220454792
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dit komt alleen niet door Liberty, maar de FIA.
En Audi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220454851
De witheet zure Max Verstappen petjes die hard aan het copen zijn op social media etc is toch wel leuk om te zien
  zaterdag 28 maart 2026 @ 21:01:41 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220454889
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En Audi
En de Rabobank.
pi_220454919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:39 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Maar dit is toch ook intens treurig?
Wat ooit een uitdagende bocht was..vol gas, zoveel grip, zo easy dat het met één handje aan 't stuur kan.
pi_220454940
We zijn amper 4 maanden verwijderd van de laatste overwinning van Max Verstappen.....
Withete zure Max Verstappen petjes :s) Genieten.

is woke-brandstof al genoemd als oorzaak? :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220454957
Het komt goed op den duur. Vorig jaar was de RB21 ook opeens weer helemaal vooraan in het veld, terwijl het toch echt niet zo denderend ging aan het begin van het seizoen. Dit is waar Red Bull altijd goed in was, even de auto opnieuw opbouwen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 28 maart 2026 @ 21:43:56 #283
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220455182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
Ik heb er nog wel lol in. Het managen van de batterij is nu een essentieel onderdeel van the package geworden.
Tsja, net zoals bandenstints managen en underfueled cars LiCo managen en enginebelasting managen etc etc.
Over x races hebben de engineers alles gemaximaliseerd en gaan ze weer als de brandweer, met batterijgedoe uiteraard.
Pure verbrandingsmotoren komen in de F1 nooit meer terug, geen enkele fabrikant wil dat financieren.
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:24:23 #284
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220455502
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:43 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Het managen van de batterij is nu een essentieel onderdeel van the package geworden.
Tsja, net zoals bandenstints managen en underfueled cars LiCo managen en enginebelasting managen etc etc.
Het verschil is dat ze vroeger wel een rondje konden pushen. Als ze dat nu doen, gaan ze juist langzamer want dan is de accu eerder leeg :')
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:25:10 #285
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220455508
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En Audi
Audi heeft de regels niet bedacht. De FIA wilde wel Audi of andere nieuwe motorleveranciers binnenhalen, ja.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:25:42 #286
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220455516
Edit.. Verkeerde topic
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:29:38 #287
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220455537
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:24 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het verschil is dat ze vroeger wel een rondje konden pushen. Als ze dat nu doen, gaan ze juist langzamer want dan is de accu eerder leeg :')
Dan heb je niet de juiste rijstijl voor de huidige Formula, en of moeten de engineers nog meer maximaliseren.
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 22:30:37 #288
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220455544
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:25 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Audi heeft de regels niet bedacht.
Dat zeg ik nergens. Waar ik wel op wijs is dit:

"Verdwijnen MGU-H was voor Audi cruciaal om toe te treden"

Wat een deel van de huidige situatie verklaart.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:35:24 #289
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220455577
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:29 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Dan heb je niet de juiste rijstijl voor de huidige Formula
Ja, dit slaat dus nergens op. Als het niet gaat om zo hard mogelijk kunnen rijden, waar zit je dan naar te kijken?

Dit is wat Alonso bedoelde met dat de kok het nu ook wel kan. Als enorm liften zonder dat je maar in de buurt van de limiet zit de "juiste rijstijl" is... dat is toch geen racen, man.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:35:38 #290
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220455580
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat zeg ik nergens. Waar ik wel op wijs is dit:

"Verdwijnen MGU-H was voor Audi cruciaal om toe te treden"

Wat een deel van de huidige situatie verklaart.
Dat klopt, de FIA wilde nieuwe motorleveranciers en haalde daardoor het meest ingewikkelde component uit de regels om de bestaande leveranciers geen voordeel te gunnen (omdat Audi en Porsche daar geen kennis van hadden).

Net zoals dat de andere teams geen regeneratie op de voorwielen wilden (omdat zij daar in tegenstelling tot Audi geen kennis van hadden). Wat ook een deel van de huidige problemen verklaart.

Het werkt beide kanten op.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:37:59 #291
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220455596
Als ze bij de Olympische Spelen de 100 meter sprint vervangen door 100 meter koorddansen met clownschoenen aan, dan zullen er ook mensen zijn die zeggen "Ach, het gaat er nog steeds om wie er het eerst over de streep gaat, dus er is niks veranderd". ):O Er zullen ook mensen zijn die het nu juist leuker vinden, want nu gaan ze af en toe op hun bek. Lachen gieren brullen! _O- -O- :|W
Het gros van de atletiekfans zal er echter niks van moeten hebben en zich afvragen wat hier nog 'sport' aan is. En toch ook treuren om het verlies van iets dat ze altijd zoveel plezier en spanning gaf, maar nu verdwenen is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 22:38:06 #292
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220455598
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat klopt, de FIA wilde nieuwe motorleveranciers en haalde daardoor het meest ingewikkelde component uit de regels om de bestaande leveranciers geen voordeel te gunnen (omdat Audi en Porsche daar geen kennis van hadden).

Net zoals dat de andere teams geen regeneratie op de voorwielen wilden (omdat zij daar in tegenstelling tot Audi geen kennis van hadden). Wat ook een deel van de huidige problemen verklaart.

Het werkt beide kanten op.
En lost zichzelf waarschijnlijk ook wel weer op, maar gaat wel tijd kosten.

Even doorbijten dus.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:42:37 #293
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220455635
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:38 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
En lost zichzelf waarschijnlijk ook wel weer op, maar gaat wel tijd kosten.

Even doorbijten dus.
Over vijf jaar als er weer nieuwe regels komen?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:43:12 #294
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220455639
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Over vijf jaar als er weer nieuwe regels komen?
Eerder dan dat lijkt het me een heel moeilijk verhaal om iets structureels te veranderen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:44:04 #295
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220455642
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:35 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, dit slaat dus nergens op. Als het niet gaat om zo hard mogelijk kunnen rijden, waar zit je dan naar te kijken?

Dit is wat Alonso bedoelde met dat de kok het nu ook wel kan. Als enorm liften zonder dat je maar in de buurt van de limiet zit de "juiste rijstijl" is... dat is toch geen racen, man.
Dan zal Alonso toch wat meer als zn kok moeten rijden wil die sneller zijn, haha Aston. En ja dat is racen
Bwoah. Itsthesameforeverybody
Je leest elke keer tactisch over het deel van mn posts, waar ik zeg dat de engineers de batterij nog moeten maximaliseren.
Dat duurt nog even en maakt het ook juist tijdelijk leuk, voordat het straks weer treintje rijden is.
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 22:47:51 #296
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220455660
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Over vijf jaar als er weer nieuwe regels komen?
Dit gaat wel doorontwikkeld worden waardoor deze problemen niet meer zo groot gaan zijn, ben ik eigenlijk wel van overtuigd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 22:50:14 #297
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220455676
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:47 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dit gaat wel doorontwikkeld worden waardoor deze problemen niet meer zo groot gaan zijn, ben ik eigenlijk wel van overtuigd
Sowieso als Nelson zegt dat een verlaging van de elektrische kracht kan leiden tot minder clipping en daarmee leidt tot maar een geringe stijging in rondetijd zouden ze dat zeker kunnen overwegen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:51:26 #298
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220455688
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:44 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Je leest elke keer tactisch over het deel van mn posts, waar ik zeg dat de engineers de batterij nog moeten maximaliseren.
Dat duurt nog even en maakt het ook juist tijdelijk leuk, voordat het straks weer treintje rijden is.
Ik geloof er echt geen bal van dat dit structureel verbeterd gaat worden. Niet binnen dit reglement. Het zijn geen pannenkoeken daar bij de teams, alles is al 99% geoptimaliseerd. Natuurlijk zullen ze nog wel wat tienden hier en daar vinden, maar dat batterijverhaal is gewoon wat het is.
pi_220455884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:J
Ik zat er minder als 10 plekken vanaf ja :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220455908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zat er minder als 10 plekken vanaf ja :(
Minder dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')