abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220443773
Effe serieus, waar is zij?

Volgens mij is ze er echt vandoor met de 20.000 euro aan donaties die ze heeft gekregen en de rellen die voortkwamen nadat ze hooligans op haar demonstratie had uitgenodigd.

Ik zie dat ze ook al haar posts heeft verwijderd op Twitter/X
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:19:50 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220443784
Geen idee, maar ik mis haar ook niet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2026 @ 13:20:25 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220443795
Die heeft nu een relatie met een Turk. Sindsdien is ze volledig van het internet verdwenen.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:21:07 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220443801
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die heeft nu een relatie met een Turk. Sindsdien is ze volledig van het internet verdwenen.
Hevron, Devron of Chevron.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2026 @ 13:25:01 #5
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220443833
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hevron, Devron of Chevron.
Die ken ik allemaal niet hoor
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:30:19 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220443859
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:25 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die ken ik allemaal niet hoor
Ik gelukkig ook niet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220443919
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die heeft nu een relatie met een Turk. Sindsdien is ze volledig van het internet verdwenen.
Is ze niet van het internet verdwenen sinds haar demonstratie in chaos eindigde?
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2026 @ 13:40:29 #8
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220443925
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is ze niet van het internet verdwenen sinds haar demonstratie in chaos eindigde?
Dat was ook nagenoeg dezelfde tijd
pi_220443936
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die heeft nu een relatie met een Turk. Sindsdien is ze volledig van het internet verdwenen.
Zoals Theo Hiddema ooit zei; integratie gebeurt het beste tussen de lakens.
pi_220443967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat was ook nagenoeg dezelfde tijd
Ik denk dat er een causaal verband is tussen haar problemen dmv de chaos na de demonstratie en haar verdwijning met de centen aan donaties.
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 13:55:50 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220444030
Wie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  roze vrijdag 27 maart 2026 @ 15:42:43 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220444667
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen idee, maar ik mis haar ook niet.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:43:26 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220444672
Boeie
Huilen dan.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 21:02:03 #14
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220447417
De Nederlandse hawk tuah girl. Geld gecasht en daarna met de noorderzon vertrokken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:30:29 #15
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_220449307
Komt wellicht onverwachts terug als Els_Links.

Beetje zoals Gandalf the Grey die terugkeerde met nieuwe krachten als Gandalf the White.
Krekker is de bom!
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 07:33:33 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
De Nederlandse hawk tuah girl. Geld gecasht en daarna met de noorderzon vertrokken.
Nah dat geld cashen valt ook wel mee
pi_220449981
Els ligt met een neger met een lul van 25 cm te palen
pi_220450333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:29 schreef Cupfighter het volgende:
Els ligt met een neger met een lul van 25 cm te palen
Je bent verdomme 62! Wat zijn dit voor uitspraken??
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220450338
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:20 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Je bent verdomme 62! Wat zijn dit voor uitspraken??
Ik ben geen 62 en wat dan nog
pi_220450340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben geen 62 en wat dan nog
Jawel, jij bent 62.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:32:18 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220455553
Die zal na wat ze vorig jaar heeft aangericht nog wel even stil zijn.
pi_220462168
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:30 schreef KreKkeR het volgende:
Komt wellicht onverwachts terug als Els_Links.

Beetje zoals Gandalf the Grey die terugkeerde met nieuwe krachten als Gandalf the White.
Wat hebben sommige een syndroom van Stockholm obsessie met links
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 21:47:47 #23
236264 crew  capricia
pi_220462190
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:30 schreef KreKkeR het volgende:
Komt wellicht onverwachts terug als Els_Links.

Beetje zoals Gandalf the Grey die terugkeerde met nieuwe krachten als Gandalf the White.
Vizier op links.
Was er ook zo eentje.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')