Hevron, Devron of Chevron.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die heeft nu een relatie met een Turk. Sindsdien is ze volledig van het internet verdwenen.
Is ze niet van het internet verdwenen sinds haar demonstratie in chaos eindigde?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die heeft nu een relatie met een Turk. Sindsdien is ze volledig van het internet verdwenen.
Dat was ook nagenoeg dezelfde tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Is ze niet van het internet verdwenen sinds haar demonstratie in chaos eindigde?
Zoals Theo Hiddema ooit zei; integratie gebeurt het beste tussen de lakens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik denk dat er een causaal verband is tussen haar problemen dmv de chaos na de demonstratie en haar verdwijning met de centen aan donaties.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat was ook nagenoeg dezelfde tijd
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen idee, maar ik mis haar ook niet.
Nah dat geld cashen valt ook wel meequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
De Nederlandse hawk tuah girl. Geld gecasht en daarna met de noorderzon vertrokken.
Je bent verdomme 62! Wat zijn dit voor uitspraken??quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:29 schreef Cupfighter het volgende:
Els ligt met een neger met een lul van 25 cm te palen
Ik ben geen 62 en wat dan nogquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:20 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Je bent verdomme 62! Wat zijn dit voor uitspraken??
Wat hebben sommige een syndroom van Stockholm obsessie met linksquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:30 schreef KreKkeR het volgende:
Komt wellicht onverwachts terug als Els_Links.
Beetje zoals Gandalf the Grey die terugkeerde met nieuwe krachten als Gandalf the White.
Vizier op links.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:30 schreef KreKkeR het volgende:
Komt wellicht onverwachts terug als Els_Links.
Beetje zoals Gandalf the Grey die terugkeerde met nieuwe krachten als Gandalf the White.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |