Ik ben bezig met mijn belastingaangifte en heb een vraag over de volgende situatie:
Vorig jaar heb ik bij een klus gedaan waarvoor ik betaald heb gekregen. Hierover zijn (nog) geen premies/belastingen ingehouden, deze wil ik betalen via de aangifte. Bedrag heb ik aangegeven bij Inkomsten uit overig werk.
Op een gegeven moment kom ik dan uit bij 'Aanvullende vragen' waar het volgende aangevinkt kan worden:
quote:
Niet (volledig) verzekerd voor volksverzekeringen (AOW, Anw en Wlz) of Zorgverzekeringswet (Zvw). Dit komt voor als u:
* (ook) buiten Nederland werkt
* actief militair of militair met buitengewoon verlof bent
Vraag: ben ik verzekerd, ook als ik de premie (nog) niet heb betaald?Ik neem aan van wel (dat iedereen die in Nederland woont verzekerd is) en dat ik het niet aan hoef te vinken. Ik ben het waarschijnlijk teveel aan het overdenken, maar ik vraag het hier toch maar even.
Ter info: ik heb niet buiten Nederland gewerkt en ben geen militair of deelvisser.
||
FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! ||
Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! ||
Mijn concertstatistieken ||