quote:Op donderdag 9 april 2026 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond, wegens succes en lekker, opnieuw bavette (eerst in de sous vide gegaard en daarna kort hard gebakken voor een krokante buitenkant), daarbij in ganzenvet geroosterde krielaardappeltjes uit de oven en een romaine salade met een vinaigrette.
Ja lekker man!quote:Op donderdag 9 april 2026 18:26 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beterschap gewenstquote:Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond wegens ziekte een sinaasappel, een ei en een saucijsje.
Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist
Haggis is nu wel op tho'quote:
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooidquote:
De perfecte aspergesoepquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid, terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit
Ik maak hem op deze manier:quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid, terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |