Fijn je te zien posten, je wordt gemist!quote:Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.
Lief dat je aan mij denkt.
Alles wat Molo zegtquote:Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Jeetje, dat ziet er heerlijk uit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar![]()
[ afbeelding ]
En wat is een Santpoortse stoofschotel?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel.
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat is een Santpportse stoofschotel?
Really?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.
De andere helft.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket
Het gehakt was wel al drie dagen over datumDus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Bloemkool met banaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag
Mits goed gekoeld is dat risico flink lager dan van rijst van de vorige dag van de afhaal chineesquote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket
Het gehakt was wel al drie dagen over datumDus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
Dit ziet er waanzinnig lekker uit!quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:13 schreef nostra het volgende:
Zalm in citroen-botersaus en prei.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |