abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2026 @ 21:46:29 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220495741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.

Lief dat je aan mij denkt.
Fijn je te zien posten, je wordt gemist!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220495977
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:

[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Alles wat Molo zegt O+

Lekker met de handen in het deeg, stretchen & folden
leuk kletsen ook in het broodbaktopic

[ Bericht 3% gewijzigd door Kanaroe op 02-04-2026 22:16:31 ]
pi_220496942
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar :)


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 03-04-2026 10:44:25 ]
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:23:13 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220498129
Zometeen, lekkere D broodjes, vanavond, Pasta met verse pesto (zelf gemaakt)
pi_220498146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar :)
[ afbeelding ]
Jeetje, dat ziet er heerlijk uit. :9
Ik weet het nog niet, maar misschien ook maar even naar de appie. :)
  vrijdag 3 april 2026 @ 13:24:03 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220499034
Harinkje vers van het mes van de vishandel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220499297
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:53:20 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220500240
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:57:29 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220500260
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel. :Y)
En wat is een Santpoortse stoofschotel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 03-04-2026 16:15:40 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:01:02 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220500282
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

En wat is een Santpportse stoofschotel?
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.

[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 03-04-2026 17:10:31 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:02:14 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220500286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.
Really? :o
Maar goed, dan zeg het lekker niet joh. Ik zal nog eens belangstelling tonen..

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 03-04-2026 17:10:35 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:04:22 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220501771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket :9

Het gehakt was wel al drie dagen over datum :@ Dus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
De andere helft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:21:11 #138
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220502368
Gnocchi met pancette & champignon roomsaus
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220502732
Zalm in citroen-botersaus en prei.

Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220502802
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag :)
Bloemkool met banaan :D
Wauw, daar zou ik nou nooit op komen!

OT: hier een paar broodjes hamburger, friet, snacks en milkshakes gehaald, was heerlijk :D
Geen puf meer om te koken na een dag sjouwen in en om het huis
  vrijdag 3 april 2026 @ 22:33:07 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220502843
Chinese rijsttafel:
gefrituurde garnalen
haaienvinnensoep en tomatensoep
bami en nasi
babi pangang
foe yong hai
kipkerrie
koe yu luk
tjap tjoy
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:22:46 #142
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220507431
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:26:53 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220507466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket :9

Het gehakt was wel al drie dagen over datum :@ Dus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Mits goed gekoeld is dat risico flink lager dan van rijst van de vorige dag van de afhaal chinees
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:30:22 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220507498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
:9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:31:11 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220507504
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:13 schreef nostra het volgende:
Zalm in citroen-botersaus en prei.

[ afbeelding ]
Dit ziet er waanzinnig lekker uit!

Hier zo aan de verse courgettesoep met een broodje tartaar (gebakken) en jus erbij :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220508250
Gemarineerde varkenshaas, broccoli en kriel met chilisaus. Toe zoals altijd mango's.

Morgen eendenborst, gewokte peultjes en kastanjechampignons en zoete aardappelpuree met toe mango's en (Oppo) ijs.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:04:27 #147
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220508281
Kip tandoori :9
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220508366
Lekkere pan succotash, met mais van de kolf, limabonen, zoete aardappel, groene en oranje paprika, handje gehalveerde sugarsnaps en een boel platte peterselie (eigen kweek)
Een kleurig geheel :)
Met daarbij een varkenshaasje uit de oven (met mosterd, bruine suiker en knoflook besmeerd en omwikkeld met een paar plakjes spek)
Lekker!

[ Bericht 1% gewijzigd door Kanaroe op 04-04-2026 23:36:21 ]
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:17:33 #149
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220508398
De zooi van voor en na zal ik jullie besparen.



En de asperge-plasgeur ook. 🤣
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:43:22 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220508599
Een lekkere dikke Big American Hawaii pizza :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')