Jij zorgt goed voor jezelfquote:Op woensdag 1 april 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
lunsj
bammetje met vijgenjam, appel, sterren cakeje, groene thee
[ afbeelding ]
Getver, dan ben je goed gaarquote:Op woensdag 1 april 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven![]()
Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
quote:Op woensdag 1 april 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade.
Heerlijk! Bedankt. Als je in mijn buurt woonde had ik het gedaanquote:Op woensdag 1 april 2026 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie![]()
Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dagJe hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je
![]()
Waar is eigenlijk @:Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
quote:Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.
Lief dat je aan mij denkt.
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
Erg lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
Je zit er lekker in, in de desemquote:[b]Op donderdag 2 april 2026 19:28 schreef Goitske
Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deegquote:Op donderdag 2 april 2026 20:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je zit er lekker in, in de desem![]()
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
Hartstikke goed meis, lekker handwerk en doedingen ipv met je hoofd, werkt goed vaak bij een burnout. Als je maar niks moetquote:Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |