Nee hoor, alleen zelf afgebakken 😎quote:
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks overquote:Op maandag 13 april 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:
Ondermaatse witte asperges (koop ik nooit meer, veel te veel schilwerk), gebakken aardappelen met schilletje, en een heerlijk stukje buikspek gemarineerd in rozemarijn, tijm, salie en knoflook op een bedje van uienringen
Inderdaad, te dun voor mijn dunschiller zelfs, maar wel veel materiaal om een soepje mee te maken dus alle restjes liggen in de vriezerquote:Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks over![]()
Ik ging op ziekenhuisbezoek met zus en ma en daarna bij mijn zus hebben we pizza's gegeten van Domino's. Ik had een Detroit deep dish (lekker krokante kaas aan de buitenkant) met verse tomaat- en saus, 2 soorten kaas en pesto![]()
Toe Dulce de leche ijs (door zus gemaakt) met aardbeien.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens een Spaanse tortilla met chorizo, maar dan zonder spinazie, maar met jonge bladsla erbij.
Op dinsdag 14 april 2026 18:25 schreef Prego het volgende:
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doenquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ziet er heerlijk uit![]()
Lichtelijk jaloers
Oh, ja vegetariër, waarom ook alweer
Jep, maar niet zo lekker als chorizoquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doen
Had er lekker bbqsaus bij genomen. Maakt alles goed te doen vind ikquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eieren (hard gekookt) en een halve zak van die airfryergroentes van de AH (zoete aardappel, pompoen, ui en koolrabi). Stiekem vond ik het een nogal droge hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |