abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220568355
Na een wandeling en fietstochtje naar het afhaalloket van het lokale Chin. Ind. Spec. Rest. gefietst.

Samen met man een grote loempia gedeeld, plus nasi, babi pangang, krokant spek en atjar tjampoer
Ouderwets lekker :9
pi_220568398
Mooie taart @Magica, die aardbeien, mjammmmmm O+

En @Curiosity, welkom terug weer en wat een mooie worst _O_
  zondag 12 april 2026 @ 21:32:00 #278
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220568736
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:31 schreef Magica het volgende:

[..]
Heb je dat dan zelf gemaakt? :o
Nee hoor, alleen zelf afgebakken 😎

Maar echt onwijs lekker.
Deze komt bij Spek en vers vandaan.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220570242
koffie
eitje met spek, kwark met vijgenjam

lunchpakket
een banaan, pruim en 2 mandarijnen
2 boterhammen met farmersalade en 2 boterhammen met shoarmarollade :)
  maandag 13 april 2026 @ 14:41:12 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220573277
Gisteravond uit eten geweest.
Vanavond het restant van de pizza's van zaterdag weer oppiepen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220573324
Vanavond een salade, gehaktbal en brood
pi_220574878
Vanmiddag twee peren, een kommetje champignonsoep met veel sriracha saus, een groot glas thee, een sloot koffie met een volle handjevol (...) kersenbonbons (het was zo'n dag). Straks een broodje (of twee) goulash kroket met veel mosterd. Ik had bij Flink 3 tassen met 50%-65% korting besteld (sloeber als dat ik ben); fruit, bakker en overige artikelen. Heerlijk en alles in goede staat, om in te vriezen of vers te eten.
pi_220575222
Ondermaatse witte asperges (koop ik nooit meer, veel te veel schilwerk), gebakken aardappelen met schilletje, en een heerlijk stukje buikspek gemarineerd in rozemarijn, tijm, salie en knoflook op een bedje van uienringen
pi_220575502
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:
Ondermaatse witte asperges (koop ik nooit meer, veel te veel schilwerk), gebakken aardappelen met schilletje, en een heerlijk stukje buikspek gemarineerd in rozemarijn, tijm, salie en knoflook op een bedje van uienringen
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks over -O-

Ik ging op ziekenhuisbezoek met zus en ma en daarna bij mijn zus hebben we pizza's gegeten van Domino's. Ik had een Detroit deep dish (lekker krokante kaas aan de buitenkant) met verse tomaat- en saus, 2 soorten kaas en pesto :9
Toe Dulce de leche ijs (door zus gemaakt) met aardbeien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220576289
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks over -O-

Ik ging op ziekenhuisbezoek met zus en ma en daarna bij mijn zus hebben we pizza's gegeten van Domino's. Ik had een Detroit deep dish (lekker krokante kaas aan de buitenkant) met verse tomaat- en saus, 2 soorten kaas en pesto :9
Toe Dulce de leche ijs (door zus gemaakt) met aardbeien.
Inderdaad, te dun voor mijn dunschiller zelfs, maar wel veel materiaal om een soepje mee te maken dus alle restjes liggen in de vriezer
pi_220578062
Koffie, yoghurt, mandarijn en een boterham met pindakaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:09:11 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220579694
Pinsa met overgebleven pastasaus, geroosterde paprika en mozzarella :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:32:05 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220579802
Vanavond maak ik weer eens een Spaanse tortilla met chorizo, maar dan zonder spinazie, maar met jonge bladsla erbij. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:53:07 #289
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220579874
Men neemt een bakje met pulled pork: https://www.ah.nl/product(...)nschotel-pulled-pork
Koop er een bakje cowlslaw bij, en geraspte kaas/cheddar, en een flesje BBQsaus
Bak de pulled pork in de oven volgens instructies en daarna maak je het chiabatta brood volgens instructies.

Snijd het brood over de lengte doormidden en gooi gauw wat kaas/cheddar op de bovenkant van het brood zodat het lekker kan gaan smelten.
Smeer de onderkant van het brood in met colwslaw en verdeel het pulled pork vlees over de cowlslaw.
Wat dotjes BBQ saus erover en vouw het brood dicht en druk goed samen.

Dit is het beste broodje wat er bestaat, geloof je me niet? maak het.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:09:30 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220580120
Nu, als tussendoortje, een haring vers van het mes van een viskraam. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220580428
Ik ga voor witlofsalade, met rode paprika, appel, ei, walnoot en een blokje kaas
Kaasschnitzel of runderburger erbij en aardappelröstikoek
pi_220581107
Eieren (hard gekookt) en een halve zak van die airfryergroentes van de AH (zoete aardappel, pompoen, ui en koolrabi). Stiekem vond ik het een nogal droge hap :@
pi_220581138
quote:
Op dinsdag 14 april 2026 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens een Spaanse tortilla met chorizo, maar dan zonder spinazie, maar met jonge bladsla erbij. :9
:9 :9
  dinsdag 14 april 2026 @ 18:36:35 #294
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220581147
In rode wijn gestoofd rundvlees met eiernoedels en snijbonen
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 18:52:20 #295
5428 crew  miss_sly
pi_220581209
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:25 schreef Prego het volgende:
Ik heb voor vanavond mezelf plezier gedaan en heb 8 hartige macarons gekocht, groene tomaat, zwarte olijf, geitenkaas en foie gras :9

Eerst gebakken aardappels, doperwten uit de vriezer en 2 merguez
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220581248
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :9 :9
Dat ziet er heerlijk uit :9
Lichtelijk jaloers

Oh, ja vegetariër, waarom ook alweer O-)
pi_220581253
Sla, tomaat, gele paprika, tzatziki olijven, rode ui, komkommer, geitenkaas, panchetta
dressing, zwarte peper, chili vlokken, azijn, olijfolie :)


[ Bericht 16% gewijzigd door Karzai op 14-04-2026 19:04:56 ]
pi_220581263
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:


Dat ziet er heerlijk uit :9
Lichtelijk jaloers

Oh, ja vegetariër, waarom ook alweer O-)
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doen *O*
pi_220581270
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doen *O*
Jep, maar niet zo lekker als chorizo ;)
eens opzoek naar een vega receptje
pi_220581746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eieren (hard gekookt) en een halve zak van die airfryergroentes van de AH (zoete aardappel, pompoen, ui en koolrabi). Stiekem vond ik het een nogal droge hap :@
Had er lekker bbqsaus bij genomen. Maakt alles goed te doen vind ik :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')