abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220550535
Snotterende kerel in huis, dus ik maakte kippensoep zoals het een zorgzame kok betaamt

Lekker met wat stokbrood en roomboter
En wat bapao's die over de datum dreigden te gaan
pi_220550917
Gnocchi alla Sorrentina, met verse spinazie erdoor.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:01:30 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220551109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:51 schreef Divje het volgende:

[..]
Haggis is nu wel op tho' }:| :'(

Snel nieuwe bestellen bij Kelly's Expat :9 met wat blikjes Irn Bru erbij :D
Onwijs lekker ja! Altijd goed om in huis te hebben. Mijn dochter vindt het perfect als snelle maaltijd :D

Hier vanavond ovenschoteltje witlof met ham en bechamelsaus en gekookte krieltjes erbij :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220551307
@Jan_Onderwater mooi recept, maar is me iets te omslachtig voor een "snelle" soep. :@ Evengoed bedankt!

@golfer klinkt goed ^O^ , ik ga hem proberen te maken volgende keer als we asperges hebben en ik m'n echtgenoot met strenge blik zeg dat ie de schillen en kontjes niet! weg moet gooien :Y) . Dankjewel
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_220553157
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:51:59 #231
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220553621
Koffie en een gevulde koek c_/ :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:51:55 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554368
2 zelf belegde keizerbroodjes met carpaccio (en rucola, geoosterde pijnboompitten, parmezaanse kaasflakes en truffelmayo) :9

EDIT De carpaccio was niet meer goed, dus het werd rauwe ham. Óók lekker :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 11-04-2026 12:28:27 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:07:24 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220554476
Geroosterd Duits zuurdesem en roerei
Actimel er nog bij voor mijn ingewanden :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:38:27 #234
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220554711
Geroosterd brood met kaas.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:48:46 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220554795
Tosti ham-cheddar. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:53:16 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220554833
Spaanse tortilla gemaakt van de aardappels die gisteren overbleven
pi_220555033
ik pleur wat plofkip in de marinade en die bak ik vanavond met ui, paprika en tomaat, eet er een ciabatta bij :9
pi_220555442
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:51 schreef RedShoe het volgende:
Koffie en een gevulde koek c_/ :9
Gevulde koek, heerlijk, zeker van een banketbakker O+

Ik maak vanavond flammkuchen met gegrilde groenten, hummus en sweet chili garnalen. Eens wat anders :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:55:45 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220556069
Voor vanavond (en nog een dag) pizza's besteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220556101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist :9
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃
pi_220556109
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:59 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃
Samen staan we sterk
pi_220556118
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Samen staan we sterk
Tis dat je helemaal aan de andere kant van het land woont, anders had ik graag een keer een Senseootje met je gedronken!
pi_220556377
Verspilmeniet-witte asperges, kilo gekocht bij Lidl. Zijn een soort catwalkmodelletjes O-)
Gekookt in bouillon van kip

Met een halve gegrilde kip en in diezelfde bouillon gebancheerde courgetteschijfjes
Heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 11-04-2026 18:08:56 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:34:40 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220556669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Samen staan we sterk
_O_ ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:35:24 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220556677
Nu een aperitiefje, karaagekip
Uiteraard hier garagekip genoemd :+

Straks pokebowl met garnalen :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220556709
Garagekip :D
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:48:30 #247
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220556782
Aardappelen met doperwten :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:03:23 #248
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220556902
Zoete aardappel-puree, krokante kikkererwten met cheezy fries kruiden en een dikke plak bloedworst :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220556970
quote:
88s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond (en nog een dag) pizza's besteld.
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.




:9~
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:22:04 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220557030
Huisgemaakte Hamburgers met spek en echte Cheddar, rucola en coeur du Boeuf tomaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')