5 sterren hotel?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Nieuw bestek gevraagd want was vies
Voel me heel welkom in Brussel
25 euro voor betaald ook?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Karzai het volgende:
Ik kan mij klem zuipen met de lunch
[ afbeelding ]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Dit zegt AI:quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?
[..]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).
Zijn blijkbaar speciale mixjes gemaakt door mixmasters.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Het is al gemixt er zit ook 4% alcohol inquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit zegt AI:
Coca-Cola Signature Mixers is een speciaal ontwikkelde reeks frisdranken van Coca-Cola, ontworpen om te worden gemixt met 'dark spirits' (zoals rum, whisky of bourbon). Het zijn premium mixers die in samenwerking met vooraanstaande bartenders zijn ontwikkeld om een complexere en verfijndere smaak te bieden dan de klassieke Coca-Cola.
Dan heeft AI het weer eens misquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is al gemixt er zit ook 4% alcohol in
nee toch niet die 4% gaat over de kcalquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heeft AI het weer eens mis
EDIT: https://www.yourcoca-cola.co.uk/blog/latest/signature-mixers/
Dus AI had wél gelijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee toch niet die 4% gaat over de kcal
Gisteren uiteindelijk niet naar de toko geweest, ik had roti gemaakt.
Vandaag nog een bordjetoetje meloen roomyoghurt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken (Iglo) lekkerbekjes en vissticks, geroosterde spitskool en in ganzenvet gebakken krielaardappeltjes met schil uit de oven.
4. Bijna ¤300,- per nachtquote:
Geen idee, zat erin. Ik hoef gelukkig zelf niet te behalen, idioterie hierquote:
Ja diners waren top!quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Ziet er top uitquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:10 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sloppy joe fries gemaakt door onze oudste
Klinkt als buffetquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:41 schreef Molo het volgende:
Reibekuchen, tortellini, salade en chocolademousse
Ik had vanmiddag Vlaamse frietjes, met mayo, dat was wel écht onwijs briljant als lunch![]()
Ongecoördineerde maaltijdprepinkoop vooral thuis. Maar was heerlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Ziet er top uit
[..]
Klinkt als buffet![]()
Vlaamse frietjes zijn geweldig, dat vet geeft zoveel smaak af. En een kleine bak is overvol bij veel frituren
Oh wat slecht ditquote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 15:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit de oven in ganzenvet geroosterde krielaardappels, een eerst langzaam in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken bavette en een salade van mais en komkommer.
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.quote:
weet ik en kan het ook wel.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.
Ik ben 8 jaar vrijgezel geweest en had periodes dat ik goed voor mezelf zorgde
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en kan het ook wel.
maarja te moe te lui geen tijd en wat boeit t?
Ik doe het nog wel als ik voor iemand kook, voor mezelf? boeit me niet zoveel
nouja ik kook toch over het algemeen voor paar keer dus dan. als ik kookquote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.
Voorgerecht ipv hoofdgerechtquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.
Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?
Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.
Ik weet het gewoon even niet.![]()
Jullie inspiratie?
Kijk kijk!quote:
Geroosterde paprika doorheen pureren, gerookte paprikapoeder erbij, eitjes in laten stollen en soppend eten met stokbroodquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.
Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?
Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.
Ik weet het gewoon even niet.![]()
Jullie inspiratie?
Zo, gezonde tour!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:08 schreef vosss het volgende:
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.
En daarna inhalen zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, gezonde tour!
Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering![]()
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:49 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/
https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen wasquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En daarna inhalen zeker
[..]
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!
Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest
Haha, die pech heb ik ook (meerdere keren) gehad.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was![]()
![]()
Iig nu weer erbij, mèt cappuccino![]()
![]()
![]()
Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.
En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ooooh nu snap ik het hoor![]()
Afijn, jij vond er iets van
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie.
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaakquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:14 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker
Ik hou van warme (gekookte) andijvie, dat is zacht i.p.v. bitter. Maar leuk dat je het eindelijk weer atquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is
Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
Jij zorgt goed voor jezelfquote:Op woensdag 1 april 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
lunsj
bammetje met vijgenjam, appel, sterren cakeje, groene thee
[ afbeelding ]
Getver, dan ben je goed gaarquote:Op woensdag 1 april 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven![]()
Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
quote:Op woensdag 1 april 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade.
Heerlijk! Bedankt. Als je in mijn buurt woonde had ik het gedaanquote:Op woensdag 1 april 2026 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie![]()
Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dagJe hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je
![]()
Waar is eigenlijk @:Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
quote:Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.
Lief dat je aan mij denkt.
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
Erg lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
Je zit er lekker in, in de desemquote:[b]Op donderdag 2 april 2026 19:28 schreef Goitske
Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deegquote:Op donderdag 2 april 2026 20:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je zit er lekker in, in de desem![]()
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
Hartstikke goed meis, lekker handwerk en doedingen ipv met je hoofd, werkt goed vaak bij een burnout. Als je maar niks moetquote:Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Fijn je te zien posten, je wordt gemist!quote:Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.
Lief dat je aan mij denkt.
Alles wat Molo zegtquote:Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Jeetje, dat ziet er heerlijk uit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar![]()
[ afbeelding ]
En wat is een Santpoortse stoofschotel?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel.
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat is een Santpportse stoofschotel?
Really?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.
De andere helft.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket
Het gehakt was wel al drie dagen over datumDus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Bloemkool met banaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag
Mits goed gekoeld is dat risico flink lager dan van rijst van de vorige dag van de afhaal chineesquote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket
Het gehakt was wel al drie dagen over datumDus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
Dit ziet er waanzinnig lekker uit!quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:13 schreef nostra het volgende:
Zalm in citroen-botersaus en prei.
[ afbeelding ]
Succotash opgezocht. Lekker voedzaamquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
Lekkere pan succotash, met mais van de kolf, zoete aardappel, groene en oranje paprika, handje gehalveerde sugarsnaps en een boel platte peterselie (eigen kweek)
Een kleurig geheel![]()
Met daarbij een varkenshaasje uit de oven (met mosterd, bruine suiker en knoflook besmeerd en omwikkeld met een paar plakjes spek)
Lekker!
Plasgeur is het waard, heerlijk zeg!quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:17 schreef ondeugend het volgende:
De zooi van voor en na zal ik jullie besparen.
[ afbeelding ]
En de asperge-plasgeur ook. 🤣
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
Kut, geen mimosa's hier helaas. Ga maar koffie maken danquote:
het ziet lekker uitquote:Op zondag 5 april 2026 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Na de paaslunch vanmiddag hoef ik nu even niets te eten…
Moeders boft maar!quote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;
1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico
Havermout perencrumble met slagroomijs na
Nu vol!
Lief! Jullie hebben weer genoten van dit dinerquote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;
1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico
Havermout perencrumble met slagroomijs na
Nu vol!
Dat mis ik zo door vis intolerantiequote:Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef golfer het volgende:
Als tussendoortje nu een paar stukjes gerookte palingfilet.
Pistachequote:Op maandag 6 april 2026 14:44 schreef Blues het volgende:
Koffie(ijs)stop met wandelen 🍦
[ link | afbeelding ]
Ook heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.
Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.).![]()
Ik doe altijd een schepje door de yoghurt/kwark/melk. Is More lekker? Ik heb ESN en die vind ik heel fijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Goitske het volgende:
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
Smullen!quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.
En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus.
Geweldig ontbijt is dat!quote:Op woensdag 8 april 2026 09:14 schreef Karzai het volgende:
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette.
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhallquote:Op donderdag 9 april 2026 01:09 schreef Molo het volgende:
Tilburgse foodhal, aanrader!
Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole![]()
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf![]()
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook
Uiteraard biertje erbij![]()
Naast het station! Superleuk en zeker met goed weer want ook tafeltjes buitenquote:Op donderdag 9 april 2026 07:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
quote:Op donderdag 9 april 2026 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond, wegens succes en lekker, opnieuw bavette (eerst in de sous vide gegaard en daarna kort hard gebakken voor een krokante buitenkant), daarbij in ganzenvet geroosterde krielaardappeltjes uit de oven en een romaine salade met een vinaigrette.
Ja lekker man!quote:Op donderdag 9 april 2026 18:26 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beterschap gewenstquote:Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond wegens ziekte een sinaasappel, een ei en een saucijsje.
Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist
Haggis is nu wel op tho'quote:
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooidquote:
De perfecte aspergesoepquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid, terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit
Ik maak hem op deze manier:quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid, terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit
Onwijs lekker ja! Altijd goed om in huis te hebben. Mijn dochter vindt het perfect als snelle maaltijdquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Haggis is nu wel op tho'![]()
![]()
Snel nieuwe bestellen bij Kelly's Expatmet wat blikjes Irn Bru erbij
Gevulde koek, heerlijk, zeker van een banketbakkerquote:
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist
Samen staan we sterkquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:59 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃
Tis dat je helemaal aan de andere kant van het land woont, anders had ik graag een keer een Senseootje met je gedronken!quote:
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond (en nog een dag) pizza's besteld.
Ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oooh die ziet er goed uitquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.
[ link | afbeelding ]
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.quote:
Stevige lunch.quote:
quote:Op zondag 12 april 2026 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.
Dit zijn echte pizza's van een Italiaans restaurant en niet van een keten als Domino's of New York Pizza.
Ik ben al heel erg lang (!) niet meer in Zandvoort geweest maar is dit de "geef het door, eet vis van Floor" kar? Hun hom en kuit schotel met sausjes en een dot aardappelsalade staat in mijn geheugen gegrift 🥰.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:05 schreef Blues het volgende:
Rondje strand gedaan, bij vis van Floor bij Zandvoort aan zee, broodjes haring en makreel gegeten aan de kar.
Daarna door naar Bloemendaal aan zee, stukje gewandeld en bij Woodstock69 een lekker Sol biertje in de Sol
Heb je dat dan zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelf grillworst maken is echt knapquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem zeker netjes, jammie!quote:Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel![]()
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?quote:Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel![]()
Ik zou zó graag witlof willen lusten maar ik kan niet wennen aan de té bittere smaak en gekookt de manier hoe het eruit ziet 🥴. Maar alles erop en eraan is heerlijk.quote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had net witlofrolletjes met ham en komijnekaas + gekruide en gepaneerde kabeljauwfilets.
Toe Hollandse aardbeien en mango's.
Heerlijk gegeten.
Zat al genoeg slagroom in de vullingquote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?
Ah, dat ken ik van heul vroeger. Snoepkorreltjes die je op je tong legde en die knetterden wel 🤗.quote:Op zondag 12 april 2026 19:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Zat al genoeg slagroom in de vulling![]()
Dat witte was ‘knetterchocola’ van de ah Cannes Kerst nog, was bijna over datum. Maar het knettert helemaal niet
Nee hoor, alleen zelf afgebakken 😎quote:
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks overquote:Op maandag 13 april 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:
Ondermaatse witte asperges (koop ik nooit meer, veel te veel schilwerk), gebakken aardappelen met schilletje, en een heerlijk stukje buikspek gemarineerd in rozemarijn, tijm, salie en knoflook op een bedje van uienringen
Inderdaad, te dun voor mijn dunschiller zelfs, maar wel veel materiaal om een soepje mee te maken dus alle restjes liggen in de vriezerquote:Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks over![]()
Ik ging op ziekenhuisbezoek met zus en ma en daarna bij mijn zus hebben we pizza's gegeten van Domino's. Ik had een Detroit deep dish (lekker krokante kaas aan de buitenkant) met verse tomaat- en saus, 2 soorten kaas en pesto![]()
Toe Dulce de leche ijs (door zus gemaakt) met aardbeien.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens een Spaanse tortilla met chorizo, maar dan zonder spinazie, maar met jonge bladsla erbij.
Op dinsdag 14 april 2026 18:25 schreef Prego het volgende:
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doenquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ziet er heerlijk uit![]()
Lichtelijk jaloers
Oh, ja vegetariër, waarom ook alweer
Jep, maar niet zo lekker als chorizoquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doen
Had er lekker bbqsaus bij genomen. Maakt alles goed te doen vind ikquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eieren (hard gekookt) en een halve zak van die airfryergroentes van de AH (zoete aardappel, pompoen, ui en koolrabi). Stiekem vond ik het een nogal droge hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |