abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220420869
Ik had een Samsung en een jaar of 4 terug heb ik de overstap gemaakt naar iPhone. Dat had een paar echte voordelen, maar ik begin te twijfelen of die voordelen de permanente ergernis met keyboards en iPhone waard zijn. Waar ik vroeger een telefoon had die me tegelijkertijd in drie talen kon ondersteunen heb ik er nu een die me actief lijkt tegen te werken in de enige taal die ik actief kan hebben. Ik moet nagenoeg elk bericht in WhatsApp corrigeren omdat apple standaard aanneemt dat het laatste woord dat ik typte niet was wat ik wilde.

Third party keyboards worden ook actief gesaboteerd volgens mij. Ik zou niet verbaasd zijn als mijn volgende telefoon weer gewoon op Android draait.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:50:10 #2
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220420923
verkuttificatie is echt een ding, en ik begrijp niet waarom de industrie dit ons aandoet.

overigens: Iphone :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220420988
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:40 schreef HiZ het volgende:
Waar ik vroeger een telefoon had die me tegelijkertijd in drie talen kon ondersteunen heb ik er nu een die me actief lijkt tegen te werken in de enige taal die ik actief kan hebben.
Onterechte klacht. Dit kun je gewoon instelllen.
Use three languages in one keyboard on your iPhone with iOS 18
With iOS 18, you can add more languages to your keyboard and use an alphabetical keyboard layout.
With iOS 18, you can set up a multilingual keyboard on your iPhone that supports three languages. You can then type in English and up to two additional Indian languages — like Marathi and Hindi — without the need to switch keyboards.
Add an additional language to your keyboard
In the Settings app, tap General.
Tap Keyboard.
Tap Add New Keyboard.
Tap the language you want to add to your keyboard.
Select Add to English (US) Keyboard, then tap Done.
https://support.apple.com/en-is/121233
pi_220421049
Je dacht dat ik het niet geprobeerd had? Overigens wordt mijn klacht door iPhone support bevestigd.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 13:46:49 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220421342
Ik heb gewoon SwiftKey geïnstalleerd, al jaren, werkt prima. Had ik ook al toen ik nog Android had. Ik herken het issue niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220422321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik herken het issue niet.
Jij herkent weinig issues :') :')
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:17:16 #7
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220422439
Mensen die haten op iPhone :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen