Djezus, 2 nummers? Dat zou ik nauwelijks de moeite waard vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:16 schreef Lenny77 het volgende:
Denk dat de meeste mannen ergens rond de 2 liedjes zullen zitten?
Zonder voorspel en dat soort dingen natuurlijk.
Denk dat dat toch een beetje klopt met de realiteit?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Djezus, 2 nummers? Dat zou ik nauwelijks de moeite waard vinden
Als ik altijd binnen 5 minuten kwam zou ik toch wel wat maatregelen gaan treffenquote:Op zondag 29 maart 2026 00:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk dat dat toch een beetje klopt met de realiteit?
'Gemiddeld komen mannen na ongeveer 5 minuten klaar. Klaarkomen binnen 3 minuten is dus net zo normaal als klaarkomen binnen 8 minuten. Als een man in minder dan 1 minuut klaarkomt (nadat hij met de penis naar binnen is gegaan) noemen we dit vroeg klaarkomen.'
https://seksualiteit.nl/o(...)snel-klaarkomen-man/
Tja dat kan natuurlijk altijdquote:Op zondag 29 maart 2026 09:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als ik altijd binnen 5 minuten kwam zou ik toch wel wat maatregelen gaan treffen
Ja? Meer rukken? Een lelijker vriendin vinden?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als ik altijd binnen 5 minuten kwam zou ik toch wel wat maatregelen gaan treffen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |