Ja nee. Geen zin in racistische opmerkingen. Zou er wel goed passenquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 111
Ja dat.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wtf
[..]
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.
quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll.
Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ie daarmee wegkwam![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een interessante dag. Eerst twee afwijzingen op sollicitaties, daarna was ik er bij toen mijn vriend Mohammad een huis toegewezen kreeg en daarna ontving ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Ik ga trouwens namens VWN mee met het eerste woningbezoek van Mohammad
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/hanedquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpgquote:
werk het van deze foto wel?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpg
Of elke paus een handige Nederlandse naam krijgt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
In de namenlijst zag je ook altijd alle variaties terugkomen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/haned
Jupquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Van Fok?quote:
Ik zet die l er met opzet achter, dan schaalt de browser beter. En ik weet dat de foto dan niet eenvoudig vergrootbaar is, maar dat vind ik wel een een voordeelquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Ze is al even niet hier toch?quote:
Vandaag besefte ik dat al.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze is al even niet hier toch?
Ja wel vaker toch?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze is al even niet hier toch?
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
Dat is wel een fijne plek voor menig hond, lekker rennen op het strandquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |