abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:36:15 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429754
quote:
Ja nee. Geen zin in racistische opmerkingen. Zou er wel goed passen :Y
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:37:02 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220429759
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wtf :o
[..]
Ik ben blij dat ik het niet heb hoeven leren. Snap er nu al geen donder van.
Ja dat.
Spoilers!
pi_220429810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wij hadden de aangepaste variant Antieke filosofie. Door een docent die volgens mij echt psychopatisch was. Hij gebruikte alleen boeken die hij zelf had geschreven en kregen dus ook alleen daar vragen over. Hij zei dingen als: "Als je een oog in stukje snijdt, krijg je allemaal stukjes oog en geen nieuwe oogjes" en "Iedereen heeft toch wel eens poten bij dieren uitgetrokken?" en die blik erbij in zijn ogen... Rillll :@.

Ik heb ook nog nachtmerries over de definitie van de ziel van Aristoteles. Die moesten we niet alleen uit ons hoofd kennen, maar ook begrijpen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Dat ie daarmee wegkwam :%
pi_220429852
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een interessante dag. Eerst twee afwijzingen op sollicitaties, daarna was ik er bij toen mijn vriend Mohammad een huis toegewezen kreeg en daarna ontving ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Ik ga trouwens namens VWN mee met het eerste woningbezoek van Mohammad O+
O+

Suc6 met de sollie! Wil je er iets over kwijt wat voor?

En huh about je schrijfwijze :o
pi_220429854
Mijn uitzicht bij afwassen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220429893
Is Loon al vertrokken trouwens?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220429934
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220429977
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En I was today years old toen ik er achter kwam dat alle verschillende schrijfwijzen van Mohammad, Mohammed, Mohamad, Mohamed in het Arabisch niet bestaan. Hoe het in ons alfabet wordt geschreven wordt door een IND medewerker besloten.
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/haned
We have far more in common than that which devides us..
pi_220430073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Loon al vertrokken trouwens?
Waar naar toe :o
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:02:18 #210
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220430187
quote:
17s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:56 schreef sigme het volgende:
Mijn uitzicht bij afwassen
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpg :?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220430221
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpg :?
werk het van deze foto wel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220430255
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.
Of elke paus een handige Nederlandse naam krijgt.

Hier doen ze het ook met internationale koningshuizen. Zoals pedoprins Andrès.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:11:32 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_220430257
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 19:25:12 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220430357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/haned
In de namenlijst zag je ook altijd alle variaties terugkomen.
Avond :W
Hele week gewerkt met een snotterkop. Het begon zondag op de tribune... Lijkt nu wel over zn hoogtepunt heen, maar wel vervelend. Had meer nadenkwerk willen doen. Kwam alleen maar toe aan simpel doewerk.

Morgen dag III van de studie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:27:10 #215
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220430367
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Jup ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220430378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Loon al vertrokken trouwens?
Van Fok?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220430463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:11 schreef z80 het volgende:

[..]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Ik zet die l er met opzet achter, dan schaalt de browser beter. En ik weet dat de foto dan niet eenvoudig vergrootbaar is, maar dat vind ik wel een een voordeel ;). Wie een beetje handig is omzeilt het natuurlijk, door die l weg te halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220430667
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Van Fok?
Ze is al even niet hier toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220430704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze is al even niet hier toch?
Vandaag besefte ik dat al.
@Loona Lees je mee? Leef je mee? Werk je veel? Leuk?

Vanmiddag klapte de laptop eruit van de bieb. Collega deed niks anders dan anders.
De boomers hebben het zelfstandig -zonder paniek - opgelost.
En wij konden weer door w/ met innemen en uitlenen.
pi_220430708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze is al even niet hier toch?
Ja wel vaker toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220431015
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
pi_220431176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220431193
Avond :W

Konijn Jura gaat niet lekker deze week :{ , maagdarmstase. Oorzaak onbekend. Dus ze zitten nu samen boven op de slaapkamer, want ze kan haar temp niet goed op peil houden. Pijnstilling en onderhuids vocht net gegeven. Als het morgen nog niet beter gaat moeten ze weer mee naar werk. (Echo of röntgenfoto om de situatie in te schatten). Ik vrees er in dit soort gevallen altijd erg voor, want de resultaten uit het verleden zijn niet heel rooskleurig. Op dat van (inmiddels overleden) Cas na. Dat konijn kraakte aan alle kanten, maar tartte alle wetten.
pi_220431212
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
Dat is wel een fijne plek voor menig hond, lekker rennen op het strand O+
pi_220431215
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:


Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
:D

Vriendinnetje heeft het over de schzus in Frankrijk :+
Die runnen daar een camping.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')