abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220423092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
Ja, ik ga het ook maar wel gewoon doen. Gesprekken zijn pas over tijdje, er komt mogelijk ook iets aan bij andere hoorde ik, en hopelijk kan dat gelijktijdig lopen, en zo ja dan kan ik daar natuurlijk ook open over zijn. Wat dat betreft kan het kennen ook juist in mijn voordeel zijn dat ze dan iets meer van je kunnen hebben/accepteren dan als niet.
pi_220423252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @:vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Dat weet ik niet zo goed. Ik heb na mn PhD dat wel geprobeerd maar van de 28 sollicitaties buiten academie maar 1 keer op gesprek uitgenodigd. Toen voornamelijk op beleidsmedewerker functies gesolliciteerd bij gemeenten en ministeries, en een management traineeship. Maar was ook wel andere tijd, destijds waren er dan 50-100 sollicitanten op een vacature, dus dan snap ik ook dat je eerder gaat voor iemand die al veel ervaring heeft in wat je vraagt. Dus vind moeilijk om realistisch in te schatten. In het klinische veld is nu geen optie, dan zou ik eerst een aantal vakken van moeten volgen (tenzij de vakken geven ook telt voor de benodigde verklaring..) en een klinische stage voor moeten lopen. Dus dat zou eventueel op langere termijn kunnen, maar niet direct. Naast dat ik ook niet zo goed weet of ik het zou willen, en zo ja wat dan, want ik heb echt heel weinig beeld van wat er dan mogelijk zou kunnen passen en is.
pi_220423328
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Dat las ik ook _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220423335
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:55:47 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
He wat geweldig! Waar kan ze het visum ophalen? Hopelijk niet in Beirut of Teheran.
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Spoilers!
pi_220423439
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beirut inderdaad. Ik wilde vragen of dat problematisch is maar euh, oorlog dus.
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:13:14 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220423504
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:25:30 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_220423570
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, een cliënt van VWN is zijn pasjeshouder kwijtgeraakt in de bus in Utrecht. Het is gevonden, heeft een registratienummer gekregen en het is doorgezet naar een organisatie die de gevonden voorwerpen beheert en verstuurt, iLost.

ILost heeft client een factuur gestuurd, die is betaald, dat is bevestigd, ze zouden het opsturen met DHL. Dat was op de 13e. Op die dag is er een aanmelding gedaan bij DHL maar sindsdien is het pakketje niet aan DHL overgedragen. DHL zegt dat ik contact op moet nemen met iLost voor een onderzoek, die zeggen dat ik met U-OV contact op moet nemen, die verwijzen me naar iLost en die weer naar U-OV.

:(
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220423823
quote:
80s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:13 schreef flipsen het volgende:
Mijn padel-trainer in Mar del Plata was naar Libanon verhuisd om daar les te gaan geven. Blij dat hij net op tijd toch maar terug naar Argentinië is gegaan. Bueno, ik ga maar eens aan het werk, is er een beetje bij ingeschoten. Aan de andere kant, vrije dag hier vandaag. Ivm 50 jaar na de staatsgreep. Zelfs de Chinese supermarktjes waren dicht, dat heb ik nog nooit meegemaakt :D Gelukkig kon ik bij een kiosk nog een paar bouillonblokjes scoren, maar kipfilet en groente, dat wordt morgen pas vrees ik.

@:vlindertje89 Wat heb je eigenlijk gestudeerd/PhD? Ben ik wel nieuwsgierig na, ik heb werkelijk waar géén idee :D En als je dat te privé vindt, dan hoef je uiteraard niet te antwoorden, maar vroeg het me af.
De beste studie die er is *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220423946
Absoluut *O*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:06:29 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:25 schreef z80 het volgende:

[..]
Dreigen met het doen van aangifte tegen ILost wegens oplichting.
Wel geld vangen maar niet leveren.
DHL kan niets, deze heeft niets ontvangen. U-OV heeft de zaak volgens hun regels afgehandeld en de pasjes aan ILost overhandigt.
Ik weet dat DHL niets kan. Iemand van U-OV is nu wat dieper aan het graven, althans dat zei ze. Ben benieuwd hoe het afloopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja da’s heel problematisch -O- waar zit ze momenteel? In Libanon zeker? GH is gelukkig voor 1-12-25 aangevraagd dus kan VWN helpen, anders had hij het zelf moeten uitzoeken met IND.
Ze zit in Syrie bij zijn familie. Ik hoop dat dit niet al te dramatisch verloopt. Hij is nogal opstandig, weigert ook Nederlandse les te doen tot zijn GH is goedgekeurd. Doet wel de rest van zijn inburgering, heeft in het AZC gewerkt, etc.
Spoilers!
pi_220424190
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 20:43:19 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Lastig dit. Nl ambassade is er niet in Syrië, Syriërs komen Turkije echt niet in, dan zal ze naar Amman moeten (prijzig en hele lange wachttijd. Ik weet even niet of Erbil open is (afhankelijk waar ze zit is dat ook een optie) hij zal zich echt even bij “asiel” van VWN moeten melden met dit probleem.
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Spoilers!
pi_220424297
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, lastig inderdaad. Ik ga morgen bij mijn teamleider navragen naar wie ik hem ook alweer moet sturen. Ik heb echt totaal geen verstand van gezinshereniging.
Ik ook niet veel, maar omdat ik in dezelfde ruimte zit en de brieven verwerk weet ik dat ze binnen 3 maanden zich zou moeten melden bij een ambassade om visum te halen. Is ze alleen of ook nog meer kinderen?
Ik zie dat de ambassade momenteel beperkt open is. Hij moet echt zo snel mogelijk aan het werk want je weet niet hoe dit verder gaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_220424349
Ik moet even mijn ei kwijt hoor. Kwoot maar niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:14:51 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220424368
Sjezus Sigme. Wat naar ;(
Spoilers!
pi_220424383
Sigme ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220424418
Ach sigme ;( :*
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:36:03 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220424439
Bwuh @sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220424554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:36 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh @:sigme
Woont ze in de buurt? Kan je haar toevallig tegenkomen?
Ja. Ik weet ook niet wat ik dan moet. Of zal.

Nou ja, eerst maar eens een nachtje slapen. Afgelopen nacht lag ik er wakker van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:06:09 #146
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424582
Wat naar @sigme

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424585
@sigme -O- wat een vervelende situatie.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 22:07:01 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220424590
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De beste studie die er is *O*
Toerisme? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220424595
*vangt ei van sigme voorzichtig. En doet een 😘 terug.

Meestal is het andersom als ik zo hoor van een bekende. Hele fb groepen daarover.
pi_220424603
Repetitie was vanavond met de fanfare. De enige.
Veertig mensen in het koor en >40 in het orkest.
Oh Fortuna o.a. 🎶 Het klonk vet en gaaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')