abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220437155
Sneeuw :o :(


[ Bericht 66% gewijzigd door Kaatje1 op 26-03-2026 17:01:01 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw :o :(
[ afbeelding ]
Hier was dat hagel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:15:31 #253
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220437288
Hier zonnetje en graad of 25 >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:39:13 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220437402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw :o :(
[ afbeelding ]
MOest verboden worden. Ik heb echt grote haat aan dit weer. Zeker nu. Geef mijn voorjaar terug :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220437477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw :o :(
[ afbeelding ]
en

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
hagel.
Hier.

Buienradar noemde het de wintermix _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220437540
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen -O-
+1 maar dan met auto ;(
Beter hanteerbaar drama.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220437593
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
+1 maar dan met auto ;(
Beter hanteerbaar drama.
Ik zie dit gebouw nog niet door een wasstraat gaan _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220437951
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen -O-
Ik heb dinsdag de tuinkamerramen gedaan binnen/buiten.
Ik stond vanmiddag te NiB-en in de tuinkamer en dacht oeiii hier en daar had wat beter gekund :7
pi_220438080
Oja ramen wassen dat moet ik ook weer eens doen :@

Net naar de kaaswinkel geweest :9 vanalles mogen proeven en 4 kazen uitgekozen voor een kaasplankje. Verder werd een foutje van de vorige keer netjes opgelost door een gratis kaasje.
pi_220439439
Na maanden negeren kocht ik van de week paaseitjes en borg ze op.
Tot ik ze vanavond tegenkwam. RIP 10 paaseitjes cappuccino en caramel.
En MnX kwam thuis met paasbrood en ik ook.

Hello paaskilo’s.
pi_220439519
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb dinsdag de tuinkamerramen gedaan binnen/buiten.
Ik stond vanmiddag te NiB-en in de tuinkamer en dacht oeiii hier en daar had wat beter gekund :7
Te wat?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220439539
Gezwommen met maatje.
Nu kan hij écht gaan aftellen voor Doornroosje want dat is over anderhalve week *O*

Inmiddels durft hij ook wat te kwekken tegen de vriendelijke badmeester. Er moest een verjaardagsliedje voor mij komen en hij kon het bijijijijna helemaal zelf vragen.
Maar toen het Lang zal ze leven vervolgens door het hele bad weerklonk was het toch een beetje raar en meezingen was er niet bij _O- Oren onder water was een beter plan.

Dat K3 stom was werd ook nog even gemeld... waarna de meiden keihard door de speakers schalden toen we weggingen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220439706
Heb jij nog chocolade over van wat je onlangs kocht?😎

Lang zal ze leven🎶 onder water!
pi_220439799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Te wat?
Nederland in Beweging.
Kwartier gym per dag:

*Opwarmen
*Conditie/Cardio
*Benen
*Met gewichtjes trainen van bovenkant; schouders, armen, buik, rug
*Cooling down

Heerlijk O+
pi_220441016
Wakker worden…de zon schijnt!

Deze week doe ik mijn best om weer eens een actief ochtendroutine op te bouwen.
Het is al 3 van de 5 dagen gelukt. w/
Bijtijds opstaan etc., ontbijt klaarzetten èn vervolgens stoelyoga weer oppakken.
Gelukkig werkt de app. nog na al die maanden. Dus krijg ik ook weer berichtjes hòe góed ik bezig ben. 😉
Het doel is om eind april ook in de sportschool aan de slag te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 27-03-2026 07:53:58 ]
pi_220441227
Mogguh!

Weekend! Hard aan toe, want het was gisteren hechtisch als de pest. Inclusief een (tot nu toe succesvolle) reanimatie. Zo zelf nog eerst de tweede rabïesvaccinatie halen en een afspraak proberen te regelen bij de garage want de auto doet raar met remmen :X En vanmiddag nog even helpen schilderen.

Konijnen zitten op mijn werk. Jura heeft nog steeds een volle, gevoelige buik (geen gas) en eet nog geen hooi. Verder wel alert, maar toch erg fijn dat ze daar gewoon alle medicatie krijgt en er 24/7 toezicht is. Kon ik vannacht ook weer een beetje bijslapen :O

Vinny zit erbij als steun en toeverlaat. Ze zitten samen echt heel schattig te wezen O+ De oogspecialist heeft gisteren nog wel even gekeken naar een gekke zwarte plek/bult bovenaan zijn al eerder beschadigde (lensluxatie) oog, daarvan wordt ergens deze ochtend nog een echo gemaakt. Kunnen bloedvaten zijn, kan ook een neoplasie zijn..

Dus ik ga ergens deze dagen eens worteltjestaart maken, voor alle moeite die mijn collega’s doen O+
pi_220441448
Mogge!

Had net een koolmeesje op de balkonrand. Hopelijk kwam hij/zij het nestkastje inspecteren voor komende bewoning.

Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met Jura en fijn dat Vinny ook even door de wasstraat kan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220442052
Goedemorgen :W

Vanavond naar een Harry Potter diner samen met mijn moeder, is nog een verjaardagscadeau voor haar.
Heel benieuwd wat ze er van gaat vinden.
pi_220442132
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:17 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Weekend! Hard aan toe, want het was gisteren hechtisch als de pest. Inclusief een (tot nu toe succesvolle) reanimatie. Zo zelf nog eerst de tweede rabïesvaccinatie halen en een afspraak proberen te regelen bij de garage want de auto doet raar met remmen :X En vanmiddag nog even helpen schilderen.

Konijnen zitten op mijn werk. Jura heeft nog steeds een volle, gevoelige buik (geen gas) en eet nog geen hooi. Verder wel alert, maar toch erg fijn dat ze daar gewoon alle medicatie krijgt en er 24/7 toezicht is. Kon ik vannacht ook weer een beetje bijslapen :O

Vinny zit erbij als steun en toeverlaat. Ze zitten samen echt heel schattig te wezen O+ De oogspecialist heeft gisteren nog wel even gekeken naar een gekke zwarte plek/bult bovenaan zijn al eerder beschadigde (lensluxatie) oog, daarvan wordt ergens deze ochtend nog een echo gemaakt. Kunnen bloedvaten zijn, kan ook een neoplasie zijn..

Dus ik ga ergens deze dagen eens worteltjestaart maken, voor alle moeite die mijn collega’s doen O+
Jura ;(
Vinny O+

Hopelijk zijn ze snel weer thuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220442631
Konijnen zet m op ^O^
  vrijdag 27 maart 2026 @ 11:31:33 #272
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220442753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:16 schreef Blues het volgende:
Konijnen zet m op ^O^
Ermmm meestal doen ze het zelf al meer dan goed hoor :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220442795
Konijnen *;
pi_220442850
Dank allen!

Vinny heeft een tumor ;( nu lijkt ie er weinig last van te hebben op dit moment, dus we gaan gewoon kijken hoe lang het leven leuk blijft. (Anders zou je moeten proberen het oog te verwijderen, maar dat ga ik hem niet meer aandoen. De kans dat ie de narcose en de periode erna overleeft is al veel kleiner, hij is bijna 11 jaar)

Jura blijft ook een beetje ‘mweuh’. Ze gaan vanmiddag nog wat verder kijken. Ze is nog steeds vooral achterin in de buik pijnlijk, dus blijft in elk geval nog een nachtje voor goede pijnstilling.
pi_220442874
Toch wel handig voor de Nijnen dat je dicht bij het vuur zit, Candaas 😎
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')