Hier was dat hagel.quote:
MOest verboden worden. Ik heb echt grote haat aan dit weer. Zeker nu. Geef mijn voorjaar terugquote:
enquote:
Hier.quote:
+1 maar dan met autoquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen
Ik zie dit gebouw nog niet door een wasstraat gaanquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
+1 maar dan met auto![]()
Beter hanteerbaar drama.
Ik heb dinsdag de tuinkamerramen gedaan binnen/buiten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende, afgelopen maandag is de ramenwasser geweest, zon schijnt nu naar binnen en hij mag van mij wel terugkomen
Te wat?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag de tuinkamerramen gedaan binnen/buiten.
Ik stond vanmiddag te NiB-en in de tuinkamer en dacht oeiii hier en daar had wat beter gekund
Nederland in Beweging.quote:
Juraquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:17 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Weekend! Hard aan toe, want het was gisteren hechtisch als de pest. Inclusief een (tot nu toe succesvolle) reanimatie. Zo zelf nog eerst de tweede rabïesvaccinatie halen en een afspraak proberen te regelen bij de garage want de auto doet raar met remmenEn vanmiddag nog even helpen schilderen.
Konijnen zitten op mijn werk. Jura heeft nog steeds een volle, gevoelige buik (geen gas) en eet nog geen hooi. Verder wel alert, maar toch erg fijn dat ze daar gewoon alle medicatie krijgt en er 24/7 toezicht is. Kon ik vannacht ook weer een beetje bijslapen![]()
Vinny zit erbij als steun en toeverlaat. Ze zitten samen echt heel schattig te wezenDe oogspecialist heeft gisteren nog wel even gekeken naar een gekke zwarte plek/bult bovenaan zijn al eerder beschadigde (lensluxatie) oog, daarvan wordt ergens deze ochtend nog een echo gemaakt. Kunnen bloedvaten zijn, kan ook een neoplasie zijn..
Dus ik ga ergens deze dagen eens worteltjestaart maken, voor alle moeite die mijn collega’s doen
Ermmm meestal doen ze het zelf al meer dan goed hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |