abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8714452
Ik vind dat angs met psychologie heeft te maken, daarom zet ik m hier, please niet verplaatsen

PROBLEEM!! M'n moeder gaat vanacht met m'n zusje en broertje vliegen naar Alicante, maar... ze durft niet en gaat voor geen goud het vliegtuig in!! Wat nu???

Ze loopt voor zich uit te staren, huilen, trillen enz enz, en ze heeft al eens eerder een vakantie afgezegd op deze manier, en vanacht gaat de vlucht vanaf Schiphol om 5:30 ofzow!!! ARghhhh .

HELP!

pi_8714478
Je hebt zo'n natuurlijk anti-stressmiddeltje...

geven we m'n zusje ook altijd.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8714509
Jeetje, dit is wel erg kort dag..

Maar ehm, misschien even bij een apotheek langsgaan en iets kalmerends vragen? Valeriaan oid.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:33:08 #4
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8714549
Ze weet toch van te voren dat ze gaat vliegen? Waarom heeft ze niet een week van te voren even wat informatie gevraagd bij de apotheek? Dan had ze meteen ook van die middeltjes kunnen testen. Misschien dat ze op Schiphol wel van die pilletjes of iets dergelijks verkopen..
pi_8714622
Ze heeft van die pilletjes, maar wil alsnog niet....
Ziet er erg hopeloos uit...
pi_8714675
Ja... m'n zusje zit 'n week vantevoren ook al lastig te doen, maar ze gaat gewoon mee.

Je moeder weet toch dat vliegen veiliger is dan autorijden en openbaar vervoer?

En anders: "Je hebt niets te willen, en gaat gewoon mee", maar 't is natuurlijk wel je moeder, hè...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:41:20 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8714700
Wat ze met BA (The A-team) deden: Bewusteloos meppen of slaapmiddel geven
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:42:28 #8
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_8714726
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:41 schreef kwib het volgende:
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_8714728
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:41 schreef kwib het volgende:
Ik geef er vanavond wel een hamburger met slaapmiddel Deden Hannibal en Murdock ook altijd, of een prik
pi_8714744
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:40 schreef Jordy-B het volgende:

En anders: "Je hebt niets te willen, en gaat gewoon mee", maar 't is natuurlijk wel je moeder, hè...

Dat is pas het laatste wat ik ga doen, op het aller alles laatste ! Als t nodig is..
pi_8714758
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:42 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Ik geef er vanavond wel een hamburger met slaapmiddel Deden Hannibal en Murdock ook altijd, of een prik

't is nogal lastig om je moeder dan door de paspoordcontrole te krijgen.

of om d'r in 't vliegtuig te slepen... (en nee, ze kan niet in 'n koffer... dat valt op.)

dinsdag 25 februari 2003 @ 19:44:50 #12
39446 303
(C) Roland
pi_8714792
Waarom gaat ze in hemelsnaam vliegen als ze daarvoor angst heeft? Had ze geen andere vakantie kunnen boeken? Bijv. met de auto weg ofzo?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:45:33 #13
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8714806
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

of om d'r in 't vliegtuig te slepen... (en nee, ze kan niet in 'n koffer... dat valt op.)

Ze zal ook well zwaarder zijn dan 20 kilo

Maaruh, iets serieuzer, kalmeringsmiddel doet het goed. En zodra ze aan boord is veel (!!) slaappillen geven. Dan blijft ze gewoon tukken

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8714811
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:42 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Dat zou in deze omstandigheden geoorloofd moeten zijn...

Owjee, ik zie haar het wel wéer afzeggen.

Succes.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8714824
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:44 schreef 303 het volgende:
Waarom gaat ze in hemelsnaam vliegen als ze daarvoor angst heeft? Had ze geen andere vakantie kunnen boeken? Bijv. met de auto weg ofzo?
Sommige mensen willen wel 'ns van 't vasteland af.

En met de boot duurt véél te lang.

pi_8714826
Laat haar het gordijntje dicht houden de hele vlucht en tijdens het opstijgen de ogen dicht. Ik garandeer dat het werkt.
pi_8714831
quote:
ja waarom gaat ze vliegen, ze weet van tevoren dat ze t eng vind....
pi_8714842
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:45 schreef kwib het volgende:

[..]

Maaruh, iets serieuzer, kalmeringsmiddel doet het goed. En zodra ze aan boord is veel (!!) slaappillen geven. Dan blijft ze gewoon tukken

nja... ze moet er na de landing ook weer uitkunnen, hè?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:47:24 #19
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8714847
quote:
Mjah, dat vraag ik me dus ook af, ze weet het toch? Waarom doet ze het dan?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:50:37 #20
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8714916
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

nja... ze moet er na de landing ook weer uitkunnen, hè?

speed laten snuiven

Wederom serieus: Er zijn ook tabletjes die niet zo lang werken. Uurtje of 2. Ik weet niet waar de reis naar toe gaat?

pi_8714935
Alicante
pi_8715140
Pillen: de oplossing van iedereen dus! Ik zal het tegen haar zeggen zo iig!

Ik laat zowieso nog even weten hoe het avondtuur is afgelopen

Nog meer tips??

pi_8715215
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:45 schreef kwib het volgende:

[..]

Alicante is maar 2 uur vliegen hoor
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:06:49 #24
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_8715251
De beste oplossing:
Alcohol.
Toen ik in mijn jonge jaren naar Blanes ging, ging ik met het vlieftuig. Dit was de eerste keer vliegen voor me. Het leek me niks, dus ik heb er gewoon voor gezorgd dat ik 5 uur vantevoren al op schiphol was en heb me toen helemaal klemgezopen. Van de vlucht kan ik me daardoor niks meer herinneren gelukkig en voor de terugvlucht geldt hetzelfde.
Hierdoor weet ik alleen nog steeds niet of het nou eng is of niet.
[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
pi_8715537
Hm, ik zou zelf geen verdovende middelen of heel veel alcohol nemen, stel dát er iets gebeurt met het vliegtuig, dan kun je het volgens mij wel op je buik schrijven dat je het overleeft als je strontlazarus bent.

Ik bedoel, de kans is gelukkig niet groot, maar mocht er iets gebeuren, dan is het toch fijn als je het overleeft.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')