PROBLEEM!! M'n moeder gaat vanacht met m'n zusje en broertje vliegen naar Alicante, maar... ze durft niet en gaat voor geen goud het vliegtuig in!! Wat nu???
Ze loopt voor zich uit te staren, huilen, trillen enz enz, en ze heeft al eens eerder een vakantie afgezegd op deze manier, en vanacht gaat de vlucht vanaf Schiphol om 5:30 ofzow!!! ARghhhh .
HELP!
geven we m'n zusje ook altijd.
Maar ehm, misschien even bij een apotheek langsgaan en iets kalmerends vragen? Valeriaan oid.
Je moeder weet toch dat vliegen veiliger is dan autorijden en openbaar vervoer?
En anders: "Je hebt niets te willen, en gaat gewoon mee", maar 't is natuurlijk wel je moeder, hè...
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:41 schreef kwib het volgende:
Wat ze met BA (The A-team) deden: Bewusteloos meppen of slaapmiddel geven
quote:Ik geef er vanavond wel een hamburger met slaapmiddel
Op dinsdag 25 februari 2003 19:41 schreef kwib het volgende:
Wat ze met BA (The A-team) deden: Bewusteloos meppen of slaapmiddel geven
quote:Dat is pas het laatste wat ik ga doen, op het aller alles laatste ! Als t nodig is..
Op dinsdag 25 februari 2003 19:40 schreef Jordy-B het volgende:En anders: "Je hebt niets te willen, en gaat gewoon mee", maar 't is natuurlijk wel je moeder, hè...
quote:'t is nogal lastig om je moeder dan door de paspoordcontrole te krijgen.
Op dinsdag 25 februari 2003 19:42 schreef Martinezzz het volgende:[..]
Ik geef er vanavond wel een hamburger met slaapmiddel
Deden Hannibal en Murdock ook altijd, of een prik
of om d'r in 't vliegtuig te slepen... (en nee, ze kan niet in 'n koffer... dat valt op.)
quote:Ze zal ook well zwaarder zijn dan 20 kilo
Op dinsdag 25 februari 2003 19:43 schreef Jordy-B het volgende:[..]
of om d'r in 't vliegtuig te slepen... (en nee, ze kan niet in 'n koffer... dat valt op.)
Maaruh, iets serieuzer, kalmeringsmiddel doet het goed. En zodra ze aan boord is veel (!!) slaappillen geven. Dan blijft ze gewoon tukken
quote:Dat zou in deze omstandigheden geoorloofd moeten zijn...
Op dinsdag 25 februari 2003 19:42 schreef Martinezzz het volgende:[..]
Ik geef er vanavond wel een hamburger met slaapmiddel
Deden Hannibal en Murdock ook altijd, of een prik
Owjee, ik zie haar het wel wéer afzeggen.
Succes.
quote:Sommige mensen willen wel 'ns van 't vasteland af.
Op dinsdag 25 februari 2003 19:44 schreef 303 het volgende:
Waarom gaat ze in hemelsnaam vliegen als ze daarvoor angst heeft? Had ze geen andere vakantie kunnen boeken? Bijv. met de auto weg ofzo?
En met de boot duurt véél te lang.
quote:ja waarom gaat ze vliegen, ze weet van tevoren dat ze t eng vind....
Waarom gaat ze in hemelsnaam vliegen als ze daarvoor angst heeft? Had ze geen andere vakantie kunnen boeken? Bijv. met de auto weg ofzo?
quote:nja... ze moet er na de landing ook weer uitkunnen, hè?
Op dinsdag 25 februari 2003 19:45 schreef kwib het volgende:[..]
Ze zal ook well zwaarder zijn dan 20 kilo
Maaruh, iets serieuzer, kalmeringsmiddel doet het goed. En zodra ze aan boord is veel (!!) slaappillen geven. Dan blijft ze gewoon tukken
quote:Mjah, dat vraag ik me dus ook af, ze weet het toch? Waarom doet ze het dan?
quote:speed laten snuiven
Op dinsdag 25 februari 2003 19:47 schreef Jordy-B het volgende:[..]
nja... ze moet er na de landing ook weer uitkunnen, hè?
Wederom serieus: Er zijn ook tabletjes die niet zo lang werken. Uurtje of 2. Ik weet niet waar de reis naar toe gaat?
Ik laat zowieso nog even weten hoe het avondtuur is afgelopen
Nog meer tips??
quote:Alicante is maar 2 uur vliegen hoor
Op dinsdag 25 februari 2003 19:45 schreef kwib het volgende:[..]
Ze zal ook well zwaarder zijn dan 20 kilo
Ik bedoel, de kans is gelukkig niet groot, maar mocht er iets gebeuren, dan is het toch fijn als je het overleeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |