Dit topic heeft weinig tot niets meer met R&P te maken dus ja schopje TRUquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar mag wel? Wat vinden jullie?
Hopelijk krijgen @Lavenderr en @Speedfight wel ondersteuning daar want deze user is moeilijk in toom te houden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.
(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
Ik blijf mee lezenquote:Op vrijdag 17 april 2026 22:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen @:Lavenderr en @:Speedfight wel ondersteuning daar want deze user is moeilijk in toom te houden.
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.
(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
OT : kun je hier meer over vertellen?quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik geloof dat veel mensen die psychoses krijgen en spirituele ontwaking meemaken. Toegang tot de realmen van God en hogere dimensies..
Heel erg laffe actie dit!quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.
(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
TS was al diverse keren gewaarschuwd dat heb je blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 18 april 2026 03:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Heel erg laffe actie dit!
Ik vind het fair als je TS aanspreekt op grensoverschrijdend gedrag. Maar nu veroordeel je hem en straf je hem op het feit dat hij schizofrenie heeft. Als het zo simpel zou zijn door tegen iemand met schizofrenie te zeggen "dit en dat bestaat niet en daarom moet je er voortaan jouw mond erover houden!" dan zou zo'n iemand geen medicijnen nodig hebben.
Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.
En dan vervolgens ook nog een paar van die users die tegen jou zitten te slijmjurken met opmerkingen van "Goed gedaan van jou zeg om hem naar TRU te schoppen! Want hij was 'ontembaar'!" Nogmaals, ik vind het ontzettend laf en misselijk van jullie!
Ehm .... lazen wij hetzelfde topic?quote:Op zaterdag 18 april 2026 03:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.
Ik denk niet dat er hier users zijn die zich in jouw geestelijke wereld willen en kunnen wagen. Dat is voorbehouden aan mensen die hier voor opgeleid zijn. Sterkte er mee.quote:Op zaterdag 18 april 2026 06:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Wie heeft vragen over de inhoud van mijn psychoses? Ik geloof dat het mij toegang geeft tot het geestelijke wereld.
De waarschuwingen waren niet duidelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
TS was al diverse keren gewaarschuwd dat heb je blijkbaar gemist
Even nog snel een antwoord op jou en dan gaan we weer OT zoals Lavenderr aangaf.quote:Op zaterdag 18 april 2026 03:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Heel erg laffe actie dit!
Ik vind het fair als je TS aanspreekt op grensoverschrijdend gedrag. Maar nu veroordeel je hem en straf je hem op het feit dat hij schizofrenie heeft. Als het zo simpel zou zijn door tegen iemand met schizofrenie te zeggen "dit en dat bestaat niet en daarom moet je er voortaan jouw mond erover houden!" dan zou zo'n iemand geen medicijnen nodig hebben.
Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.
En dan vervolgens ook nog een paar van die users die tegen jou zitten te slijmjurken met opmerkingen van "Goed gedaan van jou zeg om hem naar TRU te schoppen! Want hij was 'ontembaar'!" Nogmaals, ik vind het ontzettend laf en misselijk van jullie!
Nou dit dus. Dit is TRU.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Even nog snel een antwoord op jou en dan gaan we weer OT zoals Lavenderr aangaf.
Misschien moet je even teruglezen in het topic waar hij zelf zegt dat het naar TRU mag.
Er is duidelijk interesse om over te praten door hem en door de users. Maar in R&P hoort het dan niet thuis.
Hier is alle vrijheid en hoef ik niet op zijn dak te zitten en hem niet op dat gebied af te remmen. Dat geeft ook minder frustratie.
OK duidelijk. Dat had ik inderdaad niet gelezen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Even nog snel een antwoord op jou en dan gaan we weer OT zoals Lavenderr aangaf.
Misschien moet je even teruglezen in het topic waar hij zelf zegt dat het naar TRU mag.
Er is duidelijk interesse om over te praten door hem en door de users. Maar in R&P hoort het dan niet thuis.
Hier is alle vrijheid en hoef ik niet op zijn dak te zitten en hem niet op dat gebied af te remmen. Dat geeft ook minder frustratie.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:55 schreef nostra het volgende:
Tussen spirituele ontwaking en denken dat je de Messias bent zit nog wel een aardig groot gebied hè. (Goed) mindfulness beoefenen versus een afwijking zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |