abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220601972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoeft niet, maar mag wel? Wat vinden jullie?
Dit topic heeft weinig tot niets meer met R&P te maken dus ja schopje TRU
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2026 @ 21:17:11 #277
22592 crew  Ole
pi_220601973
Open een topic in TRU.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 21:56:51 #278
441859 crew  Lenny77
pi_220602111
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.

(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220602162
Beter laat dan nooit ^O^
pi_220602200
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.

(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
Hopelijk krijgen @Lavenderr en @Speedfight wel ondersteuning daar want deze user is moeilijk in toom te houden.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 22:25:54 #281
441859 crew  Lenny77
pi_220602227
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:21 schreef Iceage het volgende:

[..]
Hopelijk krijgen @:Lavenderr en @:Speedfight wel ondersteuning daar want deze user is moeilijk in toom te houden.
Ik blijf mee lezen :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220602233
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik blijf mee lezen :)
Fijn :Y
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 22:32:30 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_220602256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik blijf mee lezen :)
Ik ook. Thanks Iceage en Lenny77
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 22:33:20 #284
441859 crew  Lenny77
pi_220602262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ik ook. Thanks Iceage en Lenny77
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 22:33:52 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_220602265
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.

(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
Helemaal goed.
pi_220602484
Mijn eerste keer in TRU O+
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 april 2026 @ 00:16:52 #287
22592 crew  Ole
pi_220602638
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik geloof dat veel mensen die psychoses krijgen en spirituele ontwaking meemaken. Toegang tot de realmen van God en hogere dimensies..
OT : kun je hier meer over vertellen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220602935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Daar het toch steeds terug richting het paranormale gaat: schopje TRU.

(Dit is trouwens geen vrijbrief om dan maar weer tig topics in R&P te kunnen openen onder het mom van: jaaaa maar mijn dagboek staat nu in TRU.. )
Heel erg laffe actie dit!

Ik vind het fair als je TS aanspreekt op grensoverschrijdend gedrag. Maar nu veroordeel je hem en straf je hem op het feit dat hij schizofrenie heeft. Als het zo simpel zou zijn door tegen iemand met schizofrenie te zeggen "dit en dat bestaat niet en daarom moet je er voortaan jouw mond erover houden!" dan zou zo'n iemand geen medicijnen nodig hebben.

Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.

En dan vervolgens ook nog een paar van die users die tegen jou zitten te slijmjurken met opmerkingen van "Goed gedaan van jou zeg om hem naar TRU te schoppen! Want hij was 'ontembaar'!" Nogmaals, ik vind het ontzettend laf en misselijk van jullie! :r
  zaterdag 18 april 2026 @ 06:53:37 #289
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220603145
Wie heeft vragen over de inhoud van mijn psychoses? Ik geloof dat het mij toegang geeft tot het geestelijke wereld.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220603182
Ik haak af, succes in TRU met je topic.
pi_220603206
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 april 2026 03:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Heel erg laffe actie dit!

Ik vind het fair als je TS aanspreekt op grensoverschrijdend gedrag. Maar nu veroordeel je hem en straf je hem op het feit dat hij schizofrenie heeft. Als het zo simpel zou zijn door tegen iemand met schizofrenie te zeggen "dit en dat bestaat niet en daarom moet je er voortaan jouw mond erover houden!" dan zou zo'n iemand geen medicijnen nodig hebben.

Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.

En dan vervolgens ook nog een paar van die users die tegen jou zitten te slijmjurken met opmerkingen van "Goed gedaan van jou zeg om hem naar TRU te schoppen! Want hij was 'ontembaar'!" Nogmaals, ik vind het ontzettend laf en misselijk van jullie! :r
TS was al diverse keren gewaarschuwd dat heb je blijkbaar gemist
pi_220603608
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 april 2026 03:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.
Ehm .... lazen wij hetzelfde topic? :?

Exact dít is TS al een paar keer voorgehouden, door users, door de mods .... :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2026 09:27:47 ]
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:42:38 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_220603716
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Wie heeft vragen over de inhoud van mijn psychoses? Ik geloof dat het mij toegang geeft tot het geestelijke wereld.
Ik denk niet dat er hier users zijn die zich in jouw geestelijke wereld willen en kunnen wagen. Dat is voorbehouden aan mensen die hier voor opgeleid zijn. Sterkte er mee.
pi_220603724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
TS was al diverse keren gewaarschuwd dat heb je blijkbaar gemist
De waarschuwingen waren niet duidelijk.

Ik ben eigenlijk alleen bekend met schizofrenie en psychoses zoals ik het bij een paar mensen heb gezien. Ik ben zeker geen expert. Wat ik wel weet, is dat het voor iemand die daar last van heeft, vaak erg moeilijk kan zijn om helder te denken.

Ik ben het helemaal eens dat @Keep_Walking zich net als ieder ander hier zich aan de regels moet houden. Een psychische stoornis is geen vrijbrief voor privileges. Maar ik vind wel dat het in een subforum die nota bene bedoeld is voor mensen met psychische problemen, er wel extra rekening en geduld opgebracht mag worden. Als dit een willekeurig ander topic van Keep_Walking geweest zou zijn, zou een schopje naar TRU niet zo'n probleem geweest zijn. Maar dit betreft wel zijn persoonlijke dagboek-topic. Dat vind ik onredelijk.

Ik heb overigens gemerkt dat het vaker gebeurt, ook bij andere users.

Stel dat het met jou niet goed gaat en uiteindelijk krijg je een ban met als toelichting "We hebben jou meerdere keren erop gewezen dat jij met jouw postgedrag onrust zaait op het forum. Wij tolereren dat niet en daarom krijg je een ban!" Dan zou het voor jou toch ook heel onduidelijk zijn wat je nou concreet verkeerd gedaan hebt? Het enige wat die ban dan oplevert, is dat jij je ontzettend klote voelt en dat jouw gevoel van minderwaardigheid daarmee bevestigd wordt, maar je bent niks wijzer geworden hoe je voor jezelf voortaan kunt voorkomen dat het weer gebeurt.
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:49:27 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_220603759
Zullen we nu ophouden met het gekissebis. Het topic staat nu op TRU en daar kan inhoudelijk met elkaar over geschreven worden.
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 10:32:55 #296
441859 crew  Lenny77
pi_220604193
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 april 2026 03:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Heel erg laffe actie dit!

Ik vind het fair als je TS aanspreekt op grensoverschrijdend gedrag. Maar nu veroordeel je hem en straf je hem op het feit dat hij schizofrenie heeft. Als het zo simpel zou zijn door tegen iemand met schizofrenie te zeggen "dit en dat bestaat niet en daarom moet je er voortaan jouw mond erover houden!" dan zou zo'n iemand geen medicijnen nodig hebben.

Als je merkt dat hij teveel in bepaalde wanen verzuipt, had je op hem kunnen reageren met bijvoorbeeld "Dit onderwerp is niet zo geschikt voor R&P. Kan je in plaats daarvan verder ingaan op dit of dat waarover je het eerder had? Want daarvoor is R&P juist wel de geschikte plek.

En dan vervolgens ook nog een paar van die users die tegen jou zitten te slijmjurken met opmerkingen van "Goed gedaan van jou zeg om hem naar TRU te schoppen! Want hij was 'ontembaar'!" Nogmaals, ik vind het ontzettend laf en misselijk van jullie! :r
Even nog snel een antwoord op jou en dan gaan we weer OT zoals Lavenderr aangaf.

Misschien moet je even teruglezen in het topic waar hij zelf zegt dat het naar TRU mag.
Er is duidelijk interesse om over te praten door hem en door de users. Maar in R&P hoort het dan niet thuis.
Hier is alle vrijheid en hoef ik niet op zijn dak te zitten en hem niet op dat gebied af te remmen. Dat geeft ook minder frustratie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 10:51:58 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_220604385
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Even nog snel een antwoord op jou en dan gaan we weer OT zoals Lavenderr aangaf.

Misschien moet je even teruglezen in het topic waar hij zelf zegt dat het naar TRU mag.
Er is duidelijk interesse om over te praten door hem en door de users. Maar in R&P hoort het dan niet thuis.
Hier is alle vrijheid en hoef ik niet op zijn dak te zitten en hem niet op dat gebied af te remmen. Dat geeft ook minder frustratie.
Nou dit dus. Dit is TRU.
pi_220604410
Tussen spirituele ontwaking en denken dat je de Messias bent zit nog wel een aardig groot gebied hè. (Goed) mindfulness beoefenen versus een afwijking zeg maar.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220604456
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Even nog snel een antwoord op jou en dan gaan we weer OT zoals Lavenderr aangaf.

Misschien moet je even teruglezen in het topic waar hij zelf zegt dat het naar TRU mag.
Er is duidelijk interesse om over te praten door hem en door de users. Maar in R&P hoort het dan niet thuis.
Hier is alle vrijheid en hoef ik niet op zijn dak te zitten en hem niet op dat gebied af te remmen. Dat geeft ook minder frustratie.
OK duidelijk. Dat had ik inderdaad niet gelezen.
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 11:19:38 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_220604576
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:55 schreef nostra het volgende:
Tussen spirituele ontwaking en denken dat je de Messias bent zit nog wel een aardig groot gebied hè. (Goed) mindfulness beoefenen versus een afwijking zeg maar.
Daar heb je helemaal gelijk in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')