Fuck de beheerder ik weet niet hoe de beheerder mij zou zien moet hierover nadenken.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zou overigens, als ik zelf niet zou kunnen kiezen, een Magicarp zijn. Niet omdat ik dat zelf zou kiezen, maar ik ben ervan overtuigd dat de beheerder mij wel als zodanig ziet.
Als een Gengar denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:29 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fuck de beheerder ik weet niet hoe de beheerder mij zou zien moet hierover nadenken.
Ik denk een metapod. Ze willen me toch in het vlinderverhaal houden.quote:
Jij kan tenminste nog kei- en keihard worden. Ik kan alleen maar splashen en dat staat gelijk aan gedag zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik denk een metapod. Ze willen me toch in het vlinderverhaal houden.
Ja misschien moet je dan toch ook terug in het vlinderverhaal? Is geen pretje maar wat wil je veel.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog kei- en keihard worden. Ik kan alleen maar splashen en dat staat gelijk aan gedag zeggen.
Van zijn lang zal ze leven ga ik niet dat kut vlinderverhaallijntje van ze oppakken. Niets gaat mij daartoe kunnen zetten, al zouden ze zeggen je mag aan het einde ervan met Mustang en Sally naar de maan.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja misschien moet je dan toch ook terug in het vlinderverhaal? Is geen pretje maar wat wil je veel.
Ik ook niet maar de beheerder krijgt altijd wat hij wil. Het is gewoon oneerlijk en zwaar kut.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Van zijn lang zal ze leven ga ik niet dat kut vlinderverhaallijntje van ze oppakken. Niets gaat mij daartoe kunnen zetten, al zouden ze zeggen je mag aan het einde ervan met Mustang en Sally naar de maan.
Ik. Heb. Geen. Interesse!
Misty is 12.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou misty alle hoeken van de slaapkamer laten zien
Dan gaat het allemaal gewoon nog even wat langer duren.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ook niet maar de beheerder krijgt altijd wat hij wil. Het is gewoon oneerlijk en zwaar kut.
Dat absoluut.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan gaat het allemaal gewoon nog even wat langer duren.
basedquote:
Misty is generally considered to be 10 years old at the start of the Pokémon anime series, matching Ash Ketchum's age. While some fans or alternate media (like The Electric Tale of Pikachu manga) sometimes interpret her as slightly older—around 12 to 14—her official anime age is 10.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |