abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games maandag 30 maart 2026 @ 22:51:12 #226
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220471089
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:31 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Iemand hier toevallig een idee van?
Die kun je gewoon overal op de map vinden? Of bedoel je wat anders? Ik heb al een heleboel paard-en-wagens zien rondrijden of stilstaan. Kun je gewoon op klimmen en wegrijden. Is wel pittig besturen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 30 maart 2026 @ 22:55:02 #227
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220471112
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij de velden met gewassen, daar staan van die kleine houten hutjes, bij 1 daarvan kun je naar beneden.
Thanks, zal straks eens zoeken.

Zojuist, na een uur of 30 mijn kamp unlocked *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 30 maart 2026 @ 22:58:10 #228
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220471132
Ben gelukkig geen Duitser 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 30 maart 2026 @ 23:08:01 #229
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220471183
Soms snap ik er geen jota van.

Heb het kamp unlocked, en kreeg oa de melding dat ik een nieuwe Skill verkregen heb, Scales Effect heet die skill.

Maar ik kan die nergens terugvinden, of wat het is of doet :?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 30 maart 2026 @ 23:44:31 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220471340
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
Soms snap ik er geen jota van.

Heb het kamp unlocked, en kreeg oa de melding dat ik een nieuwe Skill verkregen heb, Scales Effect heet die skill.

Maar ik kan die nergens terugvinden, of wat het is of doet :?
Is dat niet gewoon een guide entry? Die poppen ook op. Ik herken 'm niet iig
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 30 maart 2026 @ 23:45:23 #231
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220471342
Staglord no-hit afgevinkt 8-) Spear of Righteousnessgenot @Divje

Bekijk deze YouTube-video

Heb nu ook die flame spear,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 30 maart 2026 @ 23:57:34 #232
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220471370
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 00:44:14 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220471430
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij de velden met gewassen, daar staan van die kleine houten hutjes, bij 1 daarvan kun je naar beneden.
Is dat die ruimte mee vuur uit de muren?

En beneden een glimmende muur waar je aangevallen wordt door een soort spinnen met een tegel bovenop?

Dat is de enige houten hut die ik bij de velden met gewassen kon vinden waar ik naar beneden kon via een trapdoor.

Ik kon echter met geen mogelijkheid die muur slopen, ook niet met Axiom Force.

Wellicht dat ik nog een bepaalde Skill mis daarvoor?

Zit net in Chapter 3 nadat ik het kamp heb gekregen.


*kijkt op klok 😱, morgen maar verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 07:02:58 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220471717
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 00:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is dat die ruimte mee vuur uit de muren?

En beneden een glimmende muur waar je aangevallen wordt door een soort spinnen met een tegel bovenop?

Dat is de enige houten hut die ik bij de velden met gewassen kon vinden waar ik naar beneden kon via een trapdoor.

Ik kon echter met geen mogelijkheid die muur slopen, ook niet met Axiom Force.

Wellicht dat ik nog een bepaalde Skill mis daarvoor?

Zit net in Chapter 3 nadat ik het kamp heb gekregen.

*kijkt op klok 😱, morgen maar verder.
Yes, ik zat in Chapter 1 dus kon er ook niet iets mee. Maar het was ongeveer het eerste waar ik tegen aan liep toen ik het dorp ging verkennen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:46:46 #235
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220473480
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 07:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Yes, ik zat in Chapter 1 dus kon er ook niet iets mee. Maar het was ongeveer het eerste waar ik tegen aan liep toen ik het dorp ging verkennen.
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:49:24 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220473487
Kwam gisteren ook een enorm groot n diep gat in de grond gevonden, daar was ook een beschilderde muur met een stenen deur.

Van alles geprobeerd om die open of kapot te krijgen, bleek je die gewoon open te kunnen duwen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 31-03-2026 13:11:40 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220473586
Doe eens wat meer pics posten hier en zeg er dan ook ff meteen bij of het ps(pro) xbox s/x of pc is. :)

Bedankt alvast O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:10:40 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220473629


PS5 Pro




Pc




Xbox Series X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:12:21 #239
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220473640
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef vosss het volgende:
Doe eens wat meer pics posten hier en zeg er dan ook ff meteen bij of het ps(pro) xbox s/x of pc is. :)

Bedankt alvast O+
Mijn pics zijn base PS5 in elk geval. Ik hoop vanavond/morgen weer wat meer te spelen en normaal gesproken geeft dat wel weer screenshots.
pi_220473646
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]

PS5 Pro


[ afbeelding ]

Pc


[ afbeelding ]

Xbox Series X
Bedankt, maar niet bedankt! }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:14:30 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220473659
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:13 schreef vosss het volgende:

[..]
Bedankt, maar niet bedankt! }:|
Is exact waar je om vroeg :6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 31 maart 2026 @ 14:24:50 #242
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220474132
https://www.eurogamer.net(...)rocess-and-struggles

quote:
Yeah. As I’ve said elsewhere I’m really enjoying the unending grab bag of gameplay mechanics.
But what he’s saying about the basically broken process of story telling rings true. Kliff is basically a one note caricature that just gruffly says yes, no and the odd sentence.

It doesn’t connect me to him in any way really.

In this instance gameplay beats story. But that’s because story is broken.
Deze comment slaat wmb de spijker op z'n kop: de hele Crimson Desert sandbox is geweldig, je kunt je urenlang vermaken zonder iets wezenlijks te doen. Maar het verhaal, de NPC's, de interacties/dialogen voelen zo raar, statisch aan. Interacties met NPC's voelen ook allemaal een beetje awkward, nauwelijks diepgang in de gesprekken, in de quests, iedere NPC heeft dezelfde 'quirky' animaties... Gisteren moest ik bijv. een kiln/oven repareren met die Axiom rope. Best leuk om te doen, het werkt 'mechanisch' allemaal hartstikke goed. Maar waarom? Context? Verhaal? Het is echt gameplay reigns supreme, motivatie waarom je dingen doet is er nauwelijks.

Ze hebben echt een geweldig raamwerk neergezet, als ze daar nou nog een meeslepend verhaal aan hadden kunnen hangen met interessante NPC dialogue dan regende het negens en tienen.

Wat overigens wel grappig is is dat Pearl Abyss dit zelf ook erkent

quote:
Pearl Abyss CEO Heo Jin‑young has publicly acknowledged that the story fell short and that the studio consciously prioritized gameplay over narrative depth.
In a shareholder Q&A, he stated:

“I sympathize with the disappointment users feel regarding the story… ultimately, we focused on strengthening the gameplay, which is what we do best.” [vice.com], [forbes.com]
Wel eerlijk.

Crimson Desert in één zin: A breathtaking, mechanically rich sandbox that lacks the narrative glue to turn activity into purpose.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:41:54 #243
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220474304
Dat dacht ik gisterenavond nog, dat als er een beter verhaal achter zat, het dan wel eens The Witcher 3 zou kunnen onttronen als mijn favoriete game aller tijden.

Maar sowieso wel top 5 materiaal vwb mijn GOAT 🐐
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:44:41 #244
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220474353
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze tzt met een soort van stand alone dlc uitkomen, waar een beter verhaal centraal staat, icm met de wereld en mechanics zoals die nu is/zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220475240
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Dat dacht ik gisterenavond nog, dat als er een beter verhaal achter zat, het dan wel eens The Witcher 3 zou kunnen onttronen als mijn favoriete game aller tijden.

Maar sowieso wel top 5 materiaal vwb mijn GOAT 🐐
Ik heb gelukkig niet jaren zitten wachten op deze game voor een goed verhaal, wat dat betreft zag ik het meer als een fantasy sandbox game. Het verhaal is dan meer een leuke bonus, en persoonlijk vind ik het verhaal tot nu toe prima, het is maar net met wat voor een mindset je het spel speelt.

In Crimson Desert heb ik veel meer lol met explorer dan ik ooit heb gehad met Witcher 3, ik vond die kaarten waar je vanaf het begin allemaal vraagtekens zit maar niks.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:57:52 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220476914
Vind het verhaal an sich ook wel meevallen :Y

De rest is top notch _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:58:55 #247
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220476928
Weder een nieuwe petsj :D

Petsjen moet toch wel dé grote volkssport van Korea zijn :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:08:02 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220477016
Je kunt ook op/met koetsen rijden kom ik net achter :D _O_ *O*

Red Dead Crimson Desert _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220477195
Mijn eerste siege achter de rug, het deed mij erg veel denken aan Dynasty Warriors. En nu eindelijk verder dan Hernand, Oongka is nu ook aanwezig maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken of punten in ga investeren. Misschien maar eens proberen om te sidequesten met hem als follower.

Nu maar eens rondneuzen in het nieuwe gebied. :9
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:35:00 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220477306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:24 schreef RaXz het volgende:
Mijn eerste siege achter de rug, het deed mij erg veel denken aan Dynasty Warriors. En nu eindelijk verder dan Hernand, Oongka is nu ook aanwezig maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken of punten in ga investeren. Misschien maar eens proberen om te sidequesten met hem als follower.

Nu maar eens rondneuzen in het nieuwe gebied. :9
Hoeveel uur nu op de teller?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')